יוסי בובליל עם ישראל אוהב אותך

blur2

New member
LOL, ראית את המאמר של פותח את השירשור

ואת אומרת לי להרגע ושזה רק משחק!? פחחחח. ואני אגב לא שמעתי מיוסי אתמול את המילה "סליחה" בלי "אם הייתי אומר/יודע ... אז הייתי אומר סליחה".
 
משפחת בובליל היקרים!

הם הגיעו לבית ע"מ להיות ישרים ואמייתים בנוגע לכול שאר המתמודדים... לא שהו טלית שכולה תכלת אבל בדומה לשאר האנשים הוא משחק את המישחק,אבל בצורה ישירה ואמיתית ומיותר לציין את עינב... יוסי למיליון!
 
לכל שונאי בובליל למיניהם

למקרה שאתם עיוורים, או למקרה שלא שמתם לב - כאן זה שירשור לאנשים שכ אוהבים את יוסי בובליל. ברור שטרולים כמוכם יבואו וינסו להשמיץ אותו דווקא בשירשורים כאלה, אז פשוט תסתמו או שלא נתייחס להודעות שלכם, תודה. יש לי רק משהו אחד להגיד: אם תרצו ואם לא, יוסי יהיה בגמר. הוא בן אדם אמיתי, אין לו לפחות 2 גרסאות כמו רוב הדיירים בבית, ואם הוא מנבל קצת את הפה זה לא אומר שצריך לשנוא אותו. מה, שפרה לא קיללה את אשר??? תעשו טובה מתחסדים שלי ותסתכלו טוב טוב. כזה רועה כמו של שפרה או צבר (או שי, אבל הוא כבר יצא) לא ראיתי הרבה זמן. זה רק מלמד עד כמה אין כבוד למבוגרים בחברה שלנו כיום... בחייאת, בן אדם מבוגר בן 56, וכולם צועקים עליו בלי בושה ועוד על משהו שכבר היה, עד שהוא כבר לא הרגיש טוב!!!! ואת מצדיקים התנהגות שכזאת... תתביישו לכם. ואני עוד צעירה, אני לא מתביישת בזה. אבל רוב האנשים פה בפורום די בוגרים, וחשבתי שגם למי שלא אוהב את בובליל תגובות קצת פחות מגעילות. אם תשימו לב, רוב האנשים שמציקים ליוסי בוילה הם אנשים שלא מסתדרים טוב כל כך עם ההורים שלהם... יכול להיות שמשם זה נובע, כל החוסר כבוד הזה למבוגרים. בכל מקרה, כלום לא יעזור להם או לכל התומכים שלהם, כי ברור שיוסי יהיה בגמר על אפכם וחמתכם. ברור שעכשיו ששי יצא יציפו את הפורום תגובות מטומטמות, וכמובן שלא נתייחס. זוהי סתם שנאה או קנאה, כי אנשים יודעים שיוסי הוא חביב הקהל. ולדעתי, יוסי הוא בן אדם חכם, ומתנהג בצורה הכי נורמאלית שם. ואל תתחילו להגיד "כן, בטח, אבל הוא מקלל, והוא ככה, והוא ככה". כי סליחה, שפרה לא קיללה? שי לא קילל? תעשו טובה, צאו מהבועה!
 

שאולי5

New member
יוסי בשום פנים ואופן לא מלך../images/Emo140.gif

כתבתי על יוסי כתבה אוהדת מאוד וזה מספיק. לא התכוונתי שהשירשור הזה יעניק ליוסי תכונות שרק יזיקו לו. יוסי הוא בשום פנים ואופן לא מלך. ויוסי טעה פעם אחת ויחידה בתכנית הזו שהגדיר עצמו כמלך ואני מקווה שלא יחזור שוב על התבטאות כזו וכמובן שלא ינהג כמלך. עדיף שיוסי ימשיך בדרכו התנועה, ההגונה, האמיתית והישרה במגבלות תנאי המשחק הזה כפי שהוא תפס אותן היום עד כה בצורה הכי נכונה ואמיתית. היה מספיק לנו "מלך" אחד שעף אתמול בבושת פנים כמו טיל. יוסי בובליל ינצח במשחק הזה רק אם הוא לא יתחיל להתנהג כמו מלך כי אז הוא יאבד את האהדה שלי לפחות ואני מקווה שהוא ישכיל לנהוג כהצעתי גם אם הצעה זו לא תגיע לאזניו. אני חוזר ואומר: יוסי אדם פשוט, ישר, צנוע לא דברן גדול ולא מניפולטיבי הוא גם חכם אמיתי ולא חכם של רחוב כמו ששי שיטרית בהתנשאות הגדיר אותו בפני חבורת התככנים שלו בטרם עף כמו טיל. כאמור בחכמתו הרבה מבלי ידע הצליח להבין במדעי התקשורת הרבה יותר מכל פרופסור לתקשורת בכל פקולטה המכבדת את עצמה ואת תורת התקשורת הוא מעביר בהגינותו גם לאוייביו. ראו לדוגמא כאמור את העיצות שנתן לרנין כאשר רנין היתה במשבר ( והגמול לכך שרנין הגדירה אותו כאדם מסוכן והצביעה להדחתו תוך יריקה בפרצוף לטובה שגמל לה ) דרך אגב..שמתי לב שרנין ברוב צביעותה שחקה בבוקר את הנדיבה הרחומה ונתנה ליוסי סגריות מתוך כוונה להתרפס ליוסי כדרכה בקודש . רכיכה מרושעת עלובה ותככנית שכמוה ( צחוק הגורל: סגריות אותן קבלה באופן תמוה משי שיטרית - מהיכן הוא השיג אותם לעזאזל )
 

onn11

New member
כל מילה בסלע

יוסי אדם מצחיק וחכם, הוא יודע איך לשחק את המשחק אבל לא כמו ששי שיחק אותו - מלוכלך. בובליל לגמר!!!!
 

bubbleboi

New member
יוסי לא מצליח להתיישר עם הכאבי גב אבל מנקה

במטבח ועוזר. נשמההה
 

o pie

New member
אני חולק עליך

השיחות בין שפרה וצבר לא רק על מותגים/שחקנים/דוגמנים. כנראה שלא הקשבת להם מספיק... הקים משפחה לתפארת? את ראית כמו איזו בהמה חסרת כבוד וחסרת התחשבות מתנהגת הבת שלו? היא בן אדם פתטי שקיבל חינוך נוראי ולכן היא נראית ומתנהגת כפרימיטיבית. "מתן פרנסה לעובדיו" - קראת את הכתבה על הפועל שתובע את יוסי על כך שלא שילם לו 47 אלף שקל? אני די בטוח שיוסי כמו שאר הקבלנים בארץ מנצל את העובדים שלו. בקשר לקטע עם הלחם, יוסי לא באמת צריך את הלחם הזה, לפחות לא מטעמי בריאות (הסיבה ששאר הדיירים הסכימו). אפילו הבת שלו אמרה לו "נו די אבא אתה חושב שמישהו באמת מאמין לך?". יוסי אוכל עוגות והדבר האחרון שאכפת לו ממנו הוא בריאות. זה ששפרה היחידה שהיה אכפת לה מזה והיא עשתה משהו לא אומר שהוא צריך לקלל אותה. מחכה שעם ישראל יקבל קצת שכל, ויוסי יילך כבר (לא הולך לקרות בקרוב לצערי. מקווה להתבדות)
 

quarantine

New member
הוצאת את המשפט מהקשרו

כשעינב אמרה לאבא שלה "נו די אבא אתה חושב שמישהו באמת מאמין לך?" זה נאמר בציניות על התגובה של שיפרה שלא האמינה שיוסי צריך לחם מלא.
 

o pie

New member
לא נכון

היא אמרה לו להרגע, אם היא הייתה חושבת ששפרה יצאה חרא היא הייתה צועקת עליה ומקללת ואומרת לכולם "אתם לא מכירים אותי!!!!"
 

quarantine

New member
לא נכון

ביום שהם הכינו את רשימת הקניות שיפרה אמרה ליוסי "אם לא היית אוכל עוגות הייתי מאמינה שאתה צריך את הלחם המלא" אז עינב ויוסי צעקו עליה ואמרו לה "מי את שתאמיני או לא?" ועוד כל מיני הערות. גם בחדר האח הגדול עינב אמרה ששיפרה לא מאמינה שאבא שלה צריך לאכול בריא. ביום שקיבלו את המצרכים יוסי שאל מה עם הלחם המלא? אז עינב אמרה לו "מי מאמין לך שאתה צריך לחם מלא?" תסתכלי באתר תראי את שני החלקים האלה. אחד שודר בראשון השני ביום שלישי. ואם לא הבנת למה שהיא התכוונה אז מצטערת להגיד שיש בעיה בהבנה
 

o pie

New member
אני בן

וזה נכון שבהתחלה היא הגנה על אבא שלה וצעקה על שפרה וזה... אבל עדיין, היא סתרה את עצמה מספיק פעמים ב-50 ימים שהם בוילה, וזו בסה"כ פעם נוספת שעינב בהתחלה משקרת וצועקת לטובתה וטובת אבא שלה ואח"כ נכנעת לאמת (שהוא לא באמת צריך לחם מלא) בלי לעשות סיפור.
 

quarantine

New member
האמת סיפור דיי דבילי אבל בכל זאת..

איך שאני קלטתי, ניתן לראות גם בווידאו באתר, שזאת הייתה אמירה צינית. יכול להיות שאני טועה
 
למעלה