יש לי הצעות לתחפושות....

אורימוש

New member
יש לי הצעות לתחפושות....../images/Emo151.gif

היייי כולם...אוטוטו פורים...חשבתם כבר על תחפושת?!!כי אם לא אז הגיע הזמן...לכול מי שרוצה יש לי מלא הצעות לתחפושות מקוריות ויפות... מקווה לתגובות אורימוש=)
 

אורימוש

New member
ל...miss chupi

כןןןן זה גם חמוד... את יכולה להיתחפש לנסיכת פופ להכין תלבושת כמו של רוני שהיא לבשה בפסטיגל.. זה מזה יפה יצא לך אם תשקיעי!!!
 
חחחח גל לי יש משהו..

אם יש לכם חבר ממש ממש טוב תתחפשו לרומיאו ויוליה..חחח אם אתם רוצים הוספתי תמונה..תתחפשו לרומיאו ויוליה שהם היתחפשו.. (כאילו בסרט הם נפגשים במסיבת תחפושות..) יוליה התחפשה למלאכית עעם כנפניים=> => ורומיאו התחפש לאביר=> => ו...אורימוש לקחתי את הרעיון של בנות הפאוור פאף!!חחח חחחח
 

אורימוש

New member
חולת סאקורה....זה השבילך..

סבבוש בבקשה מאמי... מקווה שיצא לך טוב....!!!! גם התחפושת של רומאו ויוליה הוא חמוד!!! אוהבת אורימוש=)
 

אורימוש

New member
לבטי בופ האחת...!

אז ככה אם את רוצה להיתחפש אם כעוד שני חברות שלך אז יש לי מספר רעיונות בשבילך...1.אתן יכולות להיתחפש לבנות הפאייר פאף זה ממש יפה תכינו תילבושת מגניבות כאלה כמו שלהם...ולשים פאות... 2.אתן יכולות להיתחפש לשלושת במוסקטריות זה גם מאוד חמוד... 3.אתם גם יכולות להיתחפש לטטואלי ספייס טלה בנות מערוץ פוקס קידס גם שלושה בנות גם להן אתם צריכות להכין תלבושת... אם את רוצה להיתחפש לבד אז תוכלי להיתחפש לבת ים וכמובן להשקיע בזה...!! או אם יש לך חבר או ידיד טוב אז תוכלו להיחפש לאלדין ויסמין או לפיטר פן וטינקר בל או להיפה והחייה ... מקווה שעזרתי לך אם את רוצה עוד רעיונות לתחפושות דברי איתי...אורימוש=)
 

lilo the sexit

New member
בת הים?

זה כבר לא מקורי! מישהי מהכיתה שלי התחפשה ל- בובה שיש לה תיק עם אותה הבובה אבל בקטן.... וגם לסמיילי...... וגם התחפשה עם ידיד שלה לאדם וחווה!! חחחח
 
אני וחברות שלי התחפשנו ל..........

חופשיות על הבר.. (מהסרט חופשיות על הבר) (בכיתה ה') אני הייתי הרוסיה הבלונדינית הזאת שהולכת רק עם ורוד חחח גילי (בטי בופ האחת) הייתה הכלבה הזאת ששונאת בהתחלה את הכוכבת, שקוראים לה בסרט רייצ'ל. עוד חברה שלי שהיא גם דיי בלונדינית יש לה כזה שטני, היא הייתה ליל (הבוסית) ועוד חברה שלי שהיא חומה כזאת, היא הייתה השחורה עם השיער החלק שחור כזה. ועוד אחת שהיא הייתה הדמות הראשית. יצא ממש ממש ממש יפה.... ודומה....
 

gordi13

New member
אני רוצה ליתחפש השנה ל....

נערת הוואי זה כזה מ-ד-ה-י-ם-!
 
אפשר להתחפש לקונדום כנסו !!!

חבר שלי התחפש שנה שעברה לקונדום אין זה היה חזק ביותר איזה יופי זה היה
 
אני רוצה להתחפש ל...

פאריס הילטון!!! זה כזה מצחיק... להיות בלונדה עשירה ומפגרת ליום אחד.... אבל אם לא לפריס הילטון אז אני יתחפש לבת הים הקטנה... נישמע לי מגניב... יש לכם עוד רעיונות?
 
יו... איזה שווה... פריס הילטון

וואי הכי שווה. זה ממש מקורי....... מישהי קראה לי כאן גל....... קוראים לי גילי..... בסדר לא כועסת.....
 
תודה!!!

חח.. בתור אחת שמכורה לערוץ אי מתאים לי... חשבתי על זה שראיתי אותה פעם אחת בפפראצי (למי שמכיר)... אבל אני רוצה גם שעוד חברה שלי תתחפש לניקול ריצ'י (החברה הכי טובה של פריס הילטון) אבל אף אחת לא מסכימה... נו טוב.. חפיף.. נתחפש לבד... ולזאת שמתטלבטת בין קופידון לmiss kiss (ניראה לי שזאת זאת שמתחתי.. לא בטוחה) אז לכי על קופידון... חוצמזה... משהוא כאן מחובר?
 
חחחחח... אני גם מכורה לאי....

אני מתה על פריס הילטון...... למרות שהיא קצת (הרבה) טיפשה...... היא ממש מהממת....אבל הכי מהממם.....זה אורלנדו בלום...... (עזבו אותי אני עייפה) אאאאאמממ....... יכול להיות שאני יתחפש למלאך שחור...... או ל..... אחת משנות ה-70..... או ל..... אמממממ... לפיה. או לשטן. או ל......מכשפה.... אין לי כוח משהו כבד...... כאילו או שאני מתחפשת למשהו ממש מושקע ..... או למשהו ממש פשוט....
 
יש לי הצעה:

אם את מתחפשת לאחת משנות השיביעים אז תתחפשי לאמא של אריק! הכי שווה! שכחתי איך קוראים לה... ולכל אלה שרואים שנות השיבעים--> זאת רק אני או שאריק פשוט ממש חמוד?! (אבל לא כמו אדם..חח..)
 

yuviz

New member
לאמא של אריק קוראים קיטי

אפשר להתחפש לדונה גם זה יהיה מצחיק אבל הכייייייייי קורע זה להתחפש לפז! עם מבטא הודי כזה או מה שלא יהיה חח
 
למעלה