יש לי הצעות לתחפושות....

אם כבר....... אז : ג'קי.......

או .... הייד....... הייד הכי שווה. ויש לו את הכי הרבה דברים.... השיער הג'ינס המשקפיים...... והמגפיים.....
 

אורימוש

New member
למיקי המאמוש!!

זה לעדתי מאוד מגניב שני הרעיונות שלך...תבחרי מה שבא לך... וכן בת זה זאת העצה שלי אם בא לך אלה לכי איתה..בהצלחה אורימוש=)
 
תודה!

חח.. לא שמתי לב שהצעתץ "בת הים" אבל ניראה לי שאני ילך כל פריס הילטון...
 
תיקונים..

שהצעת= הצעת את, כל= על ... חח.. אני מחדשת את השפה העיברית... ניראה לכם שיקבלו את זה במילון?
 

Danielle b3

New member
../images/Emo151.gif

אני אולי מתחפשת לקופידון ... כזה כמו תחפושת רגילה של מלאך (כנפיים, הילה , בגדים לבנים והכול) רק עם ללבות וחץ וקשת ! זה רעיון טוב ... , לא? וחוץ מזה אין לי הרבה רעיונות... אולי ל- MISS KISS ?
להשים כל מיני בגדים עם נשיקות ודברים חמודים מה עדיף? תעזרו לי לבחור.
 

אורימוש

New member
ל...Danielle b3

לדעתי יותר יפה ומקורי זה הקופידון זה חמוד כזה אבל הבחירה בידים שלך...!! מקווה שתצליחי לבחור ואם לא אז יש לי כמה הצעות בשבילך.... אורימוש=)
 
אני רציתי להחפש לסופרמנית......

לשים חצאית קצרה בצבע אדום וגופייה עם סמל של סופרמן.... (בצבע כחול) וסתם קוקיות או משהו חמוד או יפה, אבל גיליתי שחברות שלי מהכיתה מתחפשות כבר לסופרמניות (ואני רציתי כבר משנה שעברה להחפש לזה) אבל לא נורא נמצא משהו חדש....
 
את יכולה להתחפש ל..

אמ.. טינקרבל, או ל... אמ... שטן/מלאך... כלומר חצי מלאך חצי שטן.. מסובך אבל משקיעים יוצא יפה... : )
 
חחחחח שנה שעברה אחותי התחפשה ל....

טינקרבל ויצא ממש ממש יפה, חברה שלה תפרה לה שמלה כמו של טינקרבל והיא בלונדינית והיא עשתה קוקו עגבנייה גבוה כזה והיו לה כנפיים צהובות, יצא ממש ממש דומה ויפה....
 

mikmik000

New member
אני התחפשתי לקופידון שנה שעברה....

זה יצא ממש ממש חמודד... לבשתי בגד גוף לבן עם גרביונים לבנים, שמתי כמו חיתול שנק כזה כמו שיש לקופידון על הכול הדברתי לבבות אדומים כאלה, שמתי נעלים אדומות שמתי כנפים פרוותיות ענקיות כאלו, לקחתי חצים של משחק כזה והדבקתי להם בסוף כמו לבבות כאלו שיהיו כמו חצי אהבה זה יצא ממש יפה, שמתי אותם בתוך שק כזה לבן שהכנתי עם אחותי ואותו תליתי על הגב שלי שזה יצא כמו השק שיש לקופידון שהוא שוף את החיצים, את הקשת גם תליתי על הגב כזה, שמתי חגורה לבנה ואלייה חיברתי שקיק כזה ששמתי בתוכו נצנצים מזהב וכזה זרקתי את זה על אנשים, שמתי פיאה מתולתלת בלונדינית כזו כמו של קופידון ואחותי איפרה אותי ממש ממש יפה [לקח לה 3 שעות בערך... חח..] בקיצור יצא ממש ממש ממש 100מםםםם אני ממליצה! השנה אני רוצה להתחפש לראסטות גירל כי אני עוד כמה ימים עושה ראסטות אז בפורים אולי אני יצבע כול אחת בצבע אחר ואשים כזה בגדים פריקים כאלו וחשבתי על עוד כמה רעיונות אבל כנראה שאני יעשה את זה בסוף.. נראה כבר יש עוד איזה חודש וחצי עד פורים לא?!?
 
הצעה הצעתית....!!!

אם יש שניים שרוצים להתחפש ביחד.... אז תתחפשו לפרת משה רבנו... אחד פרה והשני משה רבנו.... או שאפשר להתחפש קבוצה של אנשים לדרדסים...אחלה רעיון!!
 
אני מתחפשת למלאכית ../images/Emo70.gif

מלאכית כזאת עם שמלה ענקית לבנה וכנפיים מפרווה ומנוצות נעימות כאלה... והילה פרוותית כזאת... אולי מיושן, אבל מושקע...
 

אורימוש

New member
לכולמוש!!!!!!

תשמעו לחב'רה הרעיונות שלכם מקסימים... בהצלחה לכול מי שרוצה להיתחפש למשהו מקורי!!!!!!!!! אם אין לכם רעיונות אז בואי עלי יש לי מלייניםםםםם!!!!!!!!!חחחח אורימוש=)
 
למעלה