יש לי ראיון רפואה...HELP

Minerva

New member
כן, סנייפ. סוורוס סנייפ.../images/Emo11.gif../images/Emo99.gif

*DROOLS* הוא הכייי שווה בעולם.
אשמח לתת לך הסבר מפורט, הנמקה ולהמשיך להפציץ אותך בשאלות, אבל אני מאחרת לשיעור פיתוח קול. אז... אשוב בערב.
 

Minerva

New member
חזרתי.

כן, אותו אחד.
חוץ מהעניין של פרצוף הקרפדה, זה לא נאמר מעולם.
הוא פשוט סקסי מידי... לובש כל הזמן שחור, מבט קודר, מדבר בלחש, מסתובב כמו "עטלף גדול ומרושע", נבזי ביותר. ובכל זאת שייך לLIGHT SIDE. אני יכולה להמשיך ולצטט, אבל אבלום את עצמי.
(הדגמה
) אבל תמיד יש גם ימים של לופין.
כן, ב21... זה הולך ומתקרב. *מתופפת בעצבנות עם האצבעות*
ונחזור לעניינים מעניינים קצת פחות.
תגידי, את בטוחה שהם לא שוכרים אותך שתשכנעי אנשים תמימים באנטרנט לבוא ללמוד אצלם?!?! כי אם לא, הם צריכים, את עושה את זה פשוט נפלא!
נשמע באמת ממש מעניין...
... קריסה של רקמות הגוף...
אני לא יודעת מה קורה איתם, התקשרתי לשאול לפני כמה ימים, והם אמרו שזה בטיפול.
 

greywolf

New member
למה את לא מספרת על ה../images/Emo107.gif

בת כמה? איך קוראים לה? איזה צבע?
 

Benjamin Turner

New member
|anything for you, my dear! |4u

שנתיים וארבעה חודשים, לוסי (לושה, לבעלי הנטיות הרוסיות שבינינו
), שחורה עם כפות רגליים לבנות ועם כתם לבן על החזה. באופן כללי הכלבה הכי מתוקה בעולם! (תואר הכלב הכי מתוק בעולם תפוס גם הוא, אז לא להתחיל לקבל רעיונות...)
 

Efrat*

New member
../images/Emo7.gif

ואני ניסתי לשכנע כ"כ כמעט הצלחתי לגרור אותך לעברית בי"ם
פוי.. חיחי סתתאאאםם מקווה שתצליחי למצוא את עצמך איפשהו.
 

Minerva

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo140.gif

עוד לא החלטתי סופית...
אני אתלבט לי לבטים כבדים עוד כמה ימים לפני שאחליט.
את מוזמנת לשחד אותי...
 

Efrat*

New member
לשחד??

ככה נראים לך אנשים מירושלים? מהאונ' העברית?? אולי ככה מתנהגים טכניוניקים מן השורה, אבל אנחנו?? חחחחח
בכל מקרה, ההחלטה שלך תלויה בכמה גורמים, אני מציעה לך לשקול את ה-כל בכובד ראש.. כי בכל זאת מדובר על לפחות 3 שנים מהחיים שלך...
 

greywolf

New member
אפרת, את יכולה לפרט קצת מה מייחד

את האוניברסיטה העברית? (תמיר, שיש לו חלום ללמוד יום אחד גם באוניברסיטה העברית ושיצא מביקורו במבצר הר- הצופים בהרגשה שניתן לשחק שם מרצים ומבוכים)
 

Efrat*

New member
מה מייחד אותה?

אני לא יודעת. העברית מחולקת ל-4 פקולטות שונות בכל הפקולטות (נראה לי) למעט בית הספר לרפואה, ההלך די דומה לכל אונ' בארץ. בית הספר לרפואה הוא מיוחד בכך, שיש מסגרת של ביצפר ממש. פחות או יותר כל הקורסים מוכתבים מראש, מועברים ע"י מרצים ספציפיים [ולא ניתן לקחת את אותו הקורס אצל מרצה אחר], אפילו התרגולים הם לפי שמות וקשה לעבור ממתרגל למתרגל. יש קורסי בחירה מאוד מוגלבים ובהתאם ללו"ז של קורסי החובה. זה נראה אולי רע. אבל יש לזה פוטנציאל להכניס מסגרת גם של לו"Z וגם להקל על הבחירה החופשית שהיא קשה ומסבכת. זה פותר את הצורך ביועץ בתחילת כל שנה, למרות שגם האופציה הזו פתוחה. מלבד זאת, יש פה חיי חברה [אולי בניגוד למה שחושבים כאן], יש לאן לצאת, המעונות כאן די טובים. האנשים לא סנובים כמו באונ' אחרת במרכז הארץ [הממ... הממ...]. וגם הסגל מעניק יחס נאות. יש עוד הרבה דברים שמייחדים, אבל זה כבר קשור לאוירה הכללית של הלימודים [כמו למשל עירוב בין יהודים ולא יהודים..] ועוד.
נכון, הר-הצופים, אונ' מבוכית למדי. דבר שונה לגמריי מעין כרם. קטן וקומפקטי
 

Minerva

New member
אני מבולבלת מתמיד.../images/Emo12.gif../images/Emo9.gif../images/Emo122.gif

 

Benjamin Turner

New member
נכון, ערבוביית מגזרים מייחדת את י-ם

בפקולטה הטכניונית לא ניתן למצוא לא יהודים, גם אם מחפשים באמצעות זכוכית מגדלת... בכלל, חיפה ידועה בהומוגניות המגזרית שלה...
אבל בשיא הרצינות, זה באמת יתרון רציני. החבר'ה אצלנו לומדים ערבית, קוראים בקוראן, מתווכחים על פוליטיקה (חוץ ממני, אני שונאת פוליטיקה), שווה ביותר!
 

greywolf

New member
בלבלתי בנג'מין

מי יהודי ולא יהודי? מי לומד בקוראן??
 

greywolf

New member
תודה על התשובה המפרטת אפרת

ואם אפשר להמשיך ולשאול, במה מתבטא היחס הנאות של הסגל? ההתייחסות של סגל המרצים נראית לי כדבר מכריע באווירת מוסד אקדמי.
 
מה מייחד את האוניברסיטה העברית

ותסלחו לי שאני מצטרף לדיון רק עכשיו - היו לי כמה שבועות עסוקים במיוחד... רק עכשיו שמתי לב איזה שרשורפלצת פתחתם פה
כל הכבוד! כזה שרשור לא נראה בפורום הזה שנה לפחות... ---- אז מה מייחד בעצם את האוניברסיטה העברית, ובייחוד את הקמפוס הרפואי בעין-כרם - למעט העובדה שאם החנית את רכבך רחוק מדי, אתה יכול להירצח בפיגוע טרור (כמו שקרה אתמול בחורשה של אבן-ספיר)... טוב, אז קודם כל, כמו שאפרת אמרה, האוניברסיטה מחולקת לארבעה קמפוסים - המרכזי בהר-הצופים, מדעי הטבע בגבעת רם, רפואה ורפו"ש בעין-כרם וחקלאות ברחובות. זה גורם לזה שבקמפוס שלנו לפחות, אתה בסופו של דבר מכיר את כולם, בפנים לפחות, וכולם מכירים אותך. קשה מאוד, בניגוד להר-הצופים, לשחק אצלנו ב"מבוכים ומרצים", משום שכל הקמפוס קטן מאוד, ויש בו חצר אחת קטנה, שחלקה תפוס על-ידי האוטו של דיקן שיניים (או שמא נאמר "מרכבה סימן 5" שלו). את הר-הצופים, לעומת זאת, מייחדת היותו מתקן ק.ג.ב. מיוחד, שבשביל להיכנס אליו, אם אתה לא סטודנט, אתה צריך להציג אישור כניסה ולעבור שלל בדיקות ביטחון (עוד מעט יתחילו לעשות קולונוסקופיה, כדי לגלות איזה חומר נפץ אנחנו מחביאים אי שם ב-Caecum, ואז יהיה מעניין עוד יותר...). מה עוד מיוחד אצלנו? קריעה במבחנים, וניסיון לשוות לזה גוון של יוקרה (למרות שאחר-כך, גם אנחנו וגם התל-אביבים, שלפי השמועות פחות קורעים שם, נקבל את אותו הרשיון בדיוק). מרצים עם שלל מבטאים ומוזרויות, סטודנטים עם שלל מבטאים ומוזרויות, רומנים, מרוקאים, פולנים מתערבבים בחולות - כמה חום, כמה יוסי... (ברי סחרוף בכל יום סטודנט בשנים האחרונות, אם כבר ב"כמה יוסי" עסקינן). בקיצור, הכל מיוחד אצלנו. או שזה בעיני המתבונן?
 
למעלה