יש לי שאלה לאן ספיר נעלמה?!

s h l a g e r

New member
יש לי שאלה לאן ספיר נעלמה?!

כל היודע דבר על מקום יצאה של ספיר מתבקש להודיע לבדחיפות בתחנת המשפטרה הקרובה לביתו או לאחראי (זה אני ...חחחחחח) yonanan f(כתבנו בשטח אנחנו מצפים ממך לתגובה...) ומכוכבי הסדרה נא להגיש עדות !!! תודה מראש חברי הפורום!
 

keton13

New member
כן כן

אימרי פה מדווח(השם שלי:p מיוחד) אני פה בתצפית על ביתה של ספיר אני מחכה לזמן היראותה,אני לא מוצא שום דבר בחזרה לאולפן עכשיו רציני חחח לא יודע,גם אני שואל את עצמי בכל מקרה נחכה:p היא תבוא מתישהו
 

s h l a g e r

New member
keton13 תודה רבה לך על מידע מהשטח

ברצוני לפרסם הודעה! מחר ישלח לביתה של ספיר ברמת גן אדם מהמשטר ויחקור את סיבות העלמות המיסטורית של ספיר דרמון, וכל שאר חברי ראש גדול אשר נטשו את ביתם השני ולא השאירו דבר!
 

Refael30

New member
מטוסי חיל האוויר יוזנקו .

מטוסי חיל האוויר הישראלי יוזנקו מחר לסיור מעל רמת גן בשעה 10:00. לחיפוש אחר הנערה ספיר דרמון בת 15 וחצי . כך נימסר לקול ירושלים. ועכשיו רציני: היא לא עונה כמה ימים מאז האירוח וגם לפני האירוח . ממש מוזר ..... כן היא גרה ברמת גן .
 

s h l a g e r

New member
yonatan f כתבנו בשטח!- נעלם!

yonatanf כתבנו בשטח צריך למסור לנו מידע על מקום ימצא , לאחר שיבדוק את הפרטים, אך יש בעיה קטנה הקשר שלנו (רשות השידור) נותק עימו ועדיין אין לנו דווחים מה קורה לספיר ומה קרה לכתבנו בשטח עכשיו רציני: גם לי ספיר לא עונה כמה ימים לא יודע מה קרה *צריכים לפנות ליונתן פ או ולשאול אותו הוא בכיתה של ספיר!!! הוא אחד המפתחות העיקרים שלנו לבדוק מה מצבה ואיפה היא?!
 
ספיר לא גרה ברמת גן

אני לא אגיד איפה כי אין לי את האישור שלה, אבל אני מכיר אותה והיא לא גרה ברמת גן
 
טוב אז ככה...

א. ספיר ל-א גרה בר"ג... אלא רק לומדת בר"ג ב. כרגע היא לומדת למבחן אז רדו ממנה... ג. תקנאו... אני איתה בשכבה ב"בליך" ואני רואה אותה כ-ל יום!!!
 

s h l a g e r

New member
אנשים!!! מצאנו את יונתן כתבנו בשטח!

לפי מקורות יודעי דבר (הכתב שלנו בשטח יונתן) מצאה את ספיר בביתה חורשת ולומדת למבחן... כרגע לא ידוע לנו על איזה מבחן מדובר אבל נגלה... כתבנו מסר גם שכנראה ספיר תחזור מחר לפורום להגיב (סוף סוף חחחח) צוות השידור מאחל ליונתן לספיר בהצלחה !!! ועכשיו רציני ... חחחח סוף סוף יודעים מה קורה איתה! אז תודה לך יונתן כתבנו בשטח! בהצלחה לכם! שלחו הודעות פרטיות ספירי אם את "חרשנית כמו שאומרים" חסר לך שבמבחן זה לא 100 דברי איתי ושוב בהצלחה!!! נ.ב יש לי לי מחרתיים מבחן "חצי מתכונת בהיסטוריה נקווה שאני יעבור ויקבל ציון טוב תאחלו לי בהצלחה עד כאן שידורי לערב! תודה והמשך יום נעים!
 
וזה מזכיר לי../images/Emo163.gif

שגם אני חייבת לחרוש למבחן בתנ"ך
 
למעלה