יש לי שאלה לאן ספיר נעלמה?!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחח יאו יאו... חחח כ"כ הצחקתם אותי עכשיו!!! אממ כן.. לא הייתי כאן כמה ימים.. אז אני לאט לאט מתעדכנת.. חחח הסספקתם לכתוב הרבה..!! אההה וספיר דרמון נמצאה בביתה כשהיא לומדת.. לא חורשת! וזהו.. אגב... רציתי להגיד לכם תודה ענקית על הכל!! אתם הכי מקסימים בעולם ואני מתתהה עליכםם!!!! אני גם מאוד התגעגעתי... אגב.. אני לא גרה בר"ג.. אני רק לומדת שם... והמבחן אכן היה מבחן בהסטוריה... אז זהו..! שיהיה לכולם יום קסום ומלא הפתעות!!! אני אתחיל עכשיו לענות לכמה מסרים שאני אספיק... אז שוב.. אוהבת הכי הכי בעולם כולו!! עם נשיקה גדולה ממני ספיר..
 
אוווף../images/Emo7.gif...

טוב לא נורא.... LOVE-U בכל מקרה... מווווואה
 
יווו ספיר איזה חמודה את..

אני רוצה להיפגש איתך1!! איך הלך לך המבחן? וואי אני מקווה שטוב (נוהה נוהה) חיחי... שיהיה לך המון המון בהצלחה... לאב יו תמיד..!! א-מ-א-! חחיחי.... נשיקות
נופר
 

עידו דו

New member
ספיר, לקחת סיכום מפוצ'ס?

אין, את 100% נכשלת ספיר... תגיד יוני, היה מבחן קל? נראה לי אני עושה אותו ברביעי...
 

keton13

New member
שלחתי לך הודעה

נראה לי שאני יודע איפה את גרה אני לא אגיד את זה פה בכל מקרה תעני לי רק:p
 

s h l a g e r

New member
הידיעות בשטח אומרות הכל!

לפני כתבנתינו אתמול הגיעה הכתב שלנו אל ספיר ודווח על כך שהיא לומדת למבחן בהיסטוריה וגם הוסיף ואמר שכן שהיא תחזור אלינו היום! וכן לשמחתיינו חזרה ספיר דרמון אליינו באהבה רבה, שמה ובריאה מהמבחן הקשה שעברה אתמול(כן בטח) ממקורות יודעי דבר הודיעו לנו ש ספיר "למדה" (חרשה למבחן) חחחחח אני חברי הפורום האחלנו לה בהצלחה... לאחר חזרת של ספיר התעורר הפורום לחיים חדשים עכשיו אני השדר שלך העזוב אותך לערב זה! מכוון שלי יש מחר מבחן בהיסטוריה!!! מקווה שתאחלו לי בהצלחה נ.ב ספיר נא צור איתי קשר בדחיפות!!! (אני רוצה חומר בהיסטוריהה...חחחחחח לדבר איתך על עוד כמה דברים...) אממממ.. אז עד כאן שידורי להערב (ש.ח של החדשות היום בשעה 20 בערוץ יסבבה מפי גור(אורי) עד כאן שידורי לערב (סורי יש לי מבחן) עבדכם הנאמן איתן (שלאגר)
 
למעלה