יש למישהו רעיונות לתחפושת?

sapir inbar

New member
חחחחחח

גם אחותי קנתה כנפיים לפרפר(כנפיים גדולות) והיא השתמשה פעם אחת וזה עלה איזה 90 שקל!
 
שנהי שעבר הייתה לי תחפושת מזה יפה!

חצאית מיני בצבע וורוד סטרפלז גם בוורוד גרביים עד הברך וורודות ונעליים גם וורודות ולהתיאפר כמובן בוורוד ובקיצור זאת היתה ארנבת וזאת תחפושת מזה פצצתית או השנה אני מיתחפשת לשטן שזה הכל בצבע שחור!
 
תחפשי לשפנפנת פליבוי

הכי סקסי ! ידידה שלי התחפשה לזה פעם , היא קנתה עגילים של פלייבוי ושמה חולצה שחורה צמוד עם הסמל שלהם , וזנב ורוד , ואוזניים ורודות כאלה . אני התחפשתי שנה שעברה לג'ודי מארץ נהדרת , שמתי סלוטפ , וצבעתי לאדום , חחחחח , זה היה קורע !
 

gordi13

New member
אני רוצה..

אני רוצה ליתחפש לנערת אווהי(אם בכלל אני יתחפש)שנה שעבה יתחפשתי לכמו חברה של אלדין כזה מ-ה-מ-ם-!!לומרות שזה ניראה ילדותי זה מזה לא!
 

שני ממן

New member
הנה שלי!!!...כנסווו שווה ביותר!!!

כיתה ו'=> התחפשתי לדגל ישראל... כיתה ז'=> התחפשתי לנערת הוואי... כיתה ח'=> התחפשתי לרקדנית בטן... ועכשיו יש לי פוווול רעיונות!!! 1] פלינסטונס,בתקופת האבן...זה ממש מקורי!!! 2] ידיד שלי ביסודי התחפש לסטיב ארקל...היה ממש מצחיק!!! 3] ספייס גירלז 4] המלאכיות של צ'רלי 5] עוזי כהןן.......חחחחחחחחח 6] לציפי שביט- זה קורע!!! יש מלאאא
 
כנסו כנסו כנסו כנסו כנסו כנסו כנסו

אוקה.. אעמ..אפשר להתחפש עם חברה לתינוקות..לא תחפושת קנויה לחבר ולהרכיב לבד...זה יוצא מתוקקקקקק *נזירה *פועלות *פועלות סקסיות (התחפשתי שנה שעברה עם חברה צ'לי..קשרנו חולצת בטן כמו של פועלים עם ריבועים..כובע של פועלים 2 צמות ..נעלי בומבה--->הלוו פו זה הסקסיות...+ציפורניים, מכנס ג'ינס קצר.. הוקצור כיד הדימיון הטובה! *פסל החירות *להבה
 
ועוד משו

*פטרייה *אשכול ענבים..מהתנ"ך השתיים האלה שלקחו אשכול ענבים..אויש ברח לי השם.. אז כזה 2 ילדים מחזיקים אשכול בלונים בצבע סגול.. *להתחפש ללב..חצאית אדומה..חולצה לבנה ולהדביק עליה פוווווווול מדבקות של לב..לאפר תפנים בלב תכשיים של לב..
 
בטוח יש בשוק או בקניונים

מקסימום תכני תחתון של פלייבוי (שאת זה יש בכל חנות הלבשה תחתונה !) , תגזרי ת'סמל , ותיתפרי אותו על חולצה !
 

shirel 1211

New member
אני התחפשתי ל...

פרפר- ממש השקעתי! זה היה בתכלת! נערת הוואי- שנה שעברה חחח מלכת הכוכבים- כשהייתי קטנה... פייה- כיתה ג'... ובגיל שנתיים- דובי אכפת לי! חחחח אני חייבת תחפושת מקורית ואין לי רעיון... למישהו יש רעיון למשהו מדליק כזה?
 
למעלה