כל הכבוד לפורום "דו קיום"!

LAYLA S

New member
נו עוד בדיחה

תמיד שמישהו יגיד משהו בגנות הכת הציונית, הציונים יקפצו ויקראו לו "מתחזה" או "שוליים"... מתי כבר תתחילו להוציא את האף מפתח הקונכיה שלכם ותתמודדו עם האמת? אני מבינה שזה קשה לקחת ספר הסטוריה נורמלי, לא מסולף, ולהתחיל ללמוד את ההסטוריה מחדש, אבל האלטרנטיבה של להפטר ממני בהשמצות לא יותר משתלמת. לא כדאי לאף אדם לחיות בשקר... ואני שוב אעלה לפה את מה שגרם למנהל הפורום (שגם פוחד מהאמת) למחוק את השרשור המדובר, מעניין כמה דקות השרשור הנוכחי יחזיק מעמד
 

LAYLA S

New member
הנה עוד אתר

ששווה לכל העיוורים לטייל בו ולרכוש ידע מאנשי ה"שוליים המתחזים"...
אני רק רוצה לציין שאינני חברה בשום תנועה או באתר הזה, ואף לא כתבתי בו מעולם זהו סיפור שמצאתי לכבודכם בפורום אחר, והעליתי לפה בהצלחה בלימודים
 
חשבתי שכבר השתחררנו מהשטויות האלו

לפני חמישים שנה נשמעו קריאות כאלו - האשכנזים שולטים על המדינה האשכנזים היו משכילים יותר ובאופן טבעי היו ברמות ניהוליות גבוהות יותר כל מי שלא הצליח למצוא עבודה היה מקטר - יש מפיה של אשכנזים ששולטים על המדינה אבל היום זה כבר שונה אשתי ממוצא מזרחי והיא משכילה ובדרגה ניהולית בכירה ואיננה חשה מקופחת בגלל מוצאה אז מי שבקושי מסיים בית ספר יסודי ומתעצל לעבוד ומעדיף לשבת בבית ולקבל ביטוח לאומי עסוק כמוך בטיפוח רחמים עצמיים - נו איך אפשר להצליח במדינה זו כשראש הממשלה והנשיא אשכנזים (הנשיא הספרדי האחרון סולק בידי מטרידה אשכנזית). גם חבריך המוסלמים במקום להשתלב בחברה הישראלית עסוקים בטיפוח השינאה למדינה וגם הם נסרחים איתך בתור לקבלת קיצבה בביטוח הלאומי. גם הם מקטרים על השלטון הלבן. אנחנו שעובדים קשה ומשלמים הרבה מסים מפרנסים את כל המקטרים ומטפחי השינאה למדינה.
 

LAYLA S

New member
אז טעית

לפני חמישים שנה חיו פה אשכנזים שלא ידעו כלום על ההסטוריה של כל היהודים, וכפו על כל היהודים ללמוד רק את ההסטוריה שלהם. והנה גם היום יש פה אשכנזים שלא יודעים את כל ההסטוריה, אלא מכירים רק את ההסטוריה של עצמם... זה נשמע לך כמו שחרור? נשמע לך הגיוני שמשרד החינוך כופה חינוך ציוני-אשכנזי על כולם? איך אתה רוצה שלא יגידו דברים כמו "האשכנזים שולטים על המדינה?" הלא אלו דברים נכונים! האשכנזים לא היו משכילים "באופן טבעי", רובם הגיעו לפה ממזרח אירופה, והיו עניים מרודים שלא ידעו השכלה מהי. לעומתם יהודי עירק, מצריים ומרוקו היו בוגרי אוניברסיטאות בארצות ערב והאיסלאם (לא כולם אבל נתח גדול מאוד), ואף חלקם היו עשירים מופלגים כי החזיקו במשרות מפתח בארצות הגלות (כן, שם לא היתה אנטישמיות....) הנה עוד בדיחה "האשכנזים היו משכילים יותר באופן טבעי..." אולי כדאי שתבדוק את הנתונים שלך, ולא, ספרי משרד החינוך הציוני השקרן, אינם מקור מהימן... אם באופן טבעי נראה לך שהאייקיו האשכנזי גבוה יותר מכל היתר, כדאי שתמהר לבדוק למה כשיהודי עירק היו מנהלים בכירים, רופאים, כלכלנים ורואי חשבון, אתם עוד נסעתם על סוס ועגלה בגליציה של מזרח גרמניה... אם אתה חושב או מסיק שרוב יהודי ערב והאיסלאם לא מגיעים לעמדות בכירות בישראל רק כי הם עצלנים, אז יש לך בעיה הרבה יותר חמורה. אלו שהגיעו לאן שהגיעו, נכנסו פנימה רק לאחר שהיו מוכנים להוריד את גלימת הערביות או "המזרחיות" שלהם, ולהשתכנז למען תאוות בצע, לא סתם התפקוד הקלוקל שלהם תואם לתפקוד הציוני. זאת עבודה של שטיפת מוח ממסדית של שנים, להביא יהודים להתנהג בצורה מניפולטיבית מחפירה כזו, בצורה אותה תבעו הציונים מיום כינוס הכנסת הראשונה בישראל. אתה מתנהג באדנות ואפוטרופוסות כלפי כל מי שלא אשכנזי, ואתה עוד מבקש כבוד? אתה מבקש שגם אנחנו נשלם מיסים ונעבוד קשה כדי להצליח לחיות פה (ונעבוד יותר קשה ממך, כי הרי אתה קומבינטור אשכנזי), ואחרי זה אתה תגיד לנו שאתה זה שעובד פה ומשלם מיסים, אז אנחנו צריכים להרכין את הראש ולהגיד לך תודה? על מה תודה? על כל מה שעוללו הציונים לכולנו בהסטוריה? על המצב המחפיר אותו אנחנו נאלצים לחיות כל יום בגללם? אתם שכחתם את השואה? למה אתה חושב שמישהו אחר ישכח את החרבת חייו?
 

masorti

New member
בתור מי שמתיימרת להיות משכילה...

כדאי שלא תדברי על "גליציה של מזרח גרמניה". סתם להשכלתך, גליציה היא החלק של פולין שעליו השתלטה אוסטריה בסוף המאה ה-18. בין שתי מלחמות העולם גליציה היתה חלקה הדרום-מזרחי של פולין. היום גליציה מחולקת בין פולין לאוקראינה. אני מקווה שאת יודעת לפחות איפה נמצאות פולין ואוקראינה על מפת אירופה. מצד שני, אירופה זה מבחינתך מוקצה בגלל ששם גרו האשכנזים. נ.ב. תיקון נוסף לדברייך... המשכילים מתוך יהודי מרוקו היגרו לצרפת. לכאן הגיעו בעיקר השכבות הנמוכות והלא-משכילות. לגבי העיראקים והמצרים אני מסכים שבגדול מדובר על יהדות משכילה.
 
מי רוצה להחריב לך את החיים?

המדינה הזו הוקמה על ידי פליטי השואה שזרמו בשנים 47-48. ההגנה, האצל והלחי אכן היו מורכבות בעיקר מיוצאי אשכנז. כל המנהיגות אז היתה אשכנזית. אבל כולם הכריזו כי המדינה תהיה בית לכל יהודי. החברה הישראלית אכן בנויה במתכונת מערבית ואינני רואה בזה רע. רוצה לשמור על הייחוד המזרחי? - בבקשה. אבל לטעון כי האשכנזים מדכאים את הספרדים זה ממש שטויות. אז אם את רוצה להסתובב עם רעלה כמו השכנות שלך במדינות ערב שיהיה לך לבריאות. רוצה לשמוע כל היום את המואזין תלכי לגור בשכם. מה עוללו לך הציונים שאת חיה חיים מחפירים??? מי החריב לך את החיים? בינתיים רק חברך אחמדינג'אד רוצה להחריב לך את החיים.
 

LAYLA S

New member
תקרא את מה שעניתי למסורתי

תפתח את הראש, תרחיב אופקים, והכי חשוב - תפסיק לחזור על מנטרות שמכניסים ליהודים לראש בבית הספר ובצבא. החיים האמיתיים הרבה יותר מורכבים ממשפט מספר ההסטוריה המגמתי של משרד החינוך. המחיקון הכי גדול שהעולם נתקל בו נמצא אצל הממסד הציוני-אשכנזי בארץ ישראל. חוצפה כזאת של סילוף דברים לא היה קיים קודם לכן, הם העמידו רף חדש לכל מה שקשור בתחמנות.
 

raanans

New member
עדיין לא ענית לי על שאלותי

האם את טוענת שההנהגה הפלסטינית והליגה הערבית לא דחו את החלטת החלוקה של האו"ם? האם את טוענת שמטרת הליגה הערבית ב-1948 לא היתה השמדת יהודי פלסטין? האם את טוענת שמדינות ערב לא ביצעו טיהור אתני ופוגרומים ביהודים שחיו במדינות ערב, חלקם בקהילות שהתקיימו 2500 שנים? רק כדי שיהיה ברור מי מסלף את ההיסטוריה.
 

LAYLA S

New member
נראה לי שכבר עניתי על השאלות שלך

אבל אם לא אז ממש בקצרה - כל שאלותיך הן מגמתיות, כי אתה לא מכיר בפשעים שביצעו הציונים עם הגעתם לפלסטין. אם היית יודע הסטוריה היית מבין למה ההנהגה הפלסטינית והליגה הערבית התנגדו להחלטת החלוקה של האו"ם (רמז - לא היתה להם בעיה עם יהודים, היתה להם בעיה עם הציונים, והאו"ם המערבי היה נגוע בחוסר אובייקטיביות כי כל מטרתו היתה להפטר מהציונים ששהו בקרבם, ולהפיל אותם על תושבי המזרח התיכון) כנ"ל לגבי "השמדת יהודי פלסטין", שמעולם לא היתה קיימת עד בואם של הציונים לפה. במלים אחרות - הציונים אחראיים לריב האכזרי והמזוויע בין היהדות לאיסלאם, בין המערב לערב. ושוב - ביצוע טיהור אתני של מוסלמים ביהודים התרחש באופן מאסיבי ותכוף רק לאחר שבאו לפה הציונים, ורק באשמתם. יתר הפגיעות, עליהן אתה מדבר, התרחשו פעמים בודדות במהלך אלפי שנות חיים משותפים, ולא היו נחלתם של היהודים בלבד, אלא של כל מיעוט שחי שם.
 

raanans

New member
כלומר מדינות ערב הם מריונטות על חוט?

שאני אבין, את טוענת כי מדינות הליגה הערבית וההנהגה הפלסטינית הם מעין סמרטוטים או בובות על חוט שנשלטות ע"י הציונים האכזרים, ואין להם שום אחריות או אשמה על שום פעולה שהם עצמם עושו? הליגה הערבית וההנהגה הפלסטינית דחו את החלטת החלוקה של האו"ם כי הציונים גרמו להם לדחות אותה? הליגה הערבית וההנהגה הפלסטינית ניסו להשמיד את יהודי פלסטין כי הציונים גרמו להם לנסות להשמיד את יהודי פלסטין? ומדינות ערב ביצעו פוגרומים וטיהור אתני כנגד יהודי ערב אך ורק מפני שהציונים גרמו להם לעשות זאת, ולכן כל האחריות היא רק על אותם ציונים רשעים? טוב שאני לא ערבי, כי אז היתי נעלב מזה שאת מציגה אותי כסמרטוט חסר חוט שידרה.
 

אלוהימת

New member
מתוך הדברים שלך אני מבין שאת מצדיקה

טיהור אתני בתנאים שאת קובעת "...ביצוע טיהור אתני של מוסלמים ביהודים התרחש באופן מאסיבי ותכוף רק לאחר שבאו לפה הציונים ורק באשמתם...". מי שמצדיק טיהור אתני בתנאים שלו, עלול למצוא עצמו מול הצדקות של טיהור אתני בתנאים של אחרים... אם גירוש יהודים מעירק, מצרים או כל מדינה אחרת מוצדק בגלל מה שעשו הציונים כאן, אז אולי גירוש מוסלמים מארה"ב, מאירופה ומ...ישראל, יהיה מוצדק בגלל מה שעשו ועושים חמס, חזבאללה ואל-קיידה כאן וברחבי העולם ? ובמילים אחרות - 'טיהור אתני' הוא דבר פסול בכל מקום ובכל מקרה. הפלסטינאים לא צריכים לשלם על תוקפנות מדינות ערב, או על הקמת מדינת ישראל. יחד עם זה כמו שאי אפשר להחזיר את הגלגל במה שנוגע ליהודי ארצות ערב, כך אי אפשר להחזיר את הגלגל במה שנוגע לפליטים הפלסטינאים. מה שצריך לעשות הוא לחתור להסדר שיענה על מירב הצרכים של שני הצדדים. הסדר כזה הוא, לפחות במצב של היום - שתי מדינות לשני עמים. ובאשר לשאלות מגמתיות, יש שאלות אחרות ? את הטענות והשאלות שלך מנסח האום?
 

אלוהימת

New member
בלי לנסות ולהצדיק את הדברים הקודמים

פורגרומים בוצעו לצערנו כמעט בכל מדינות העולם, העולם הנוצרי והעולם המוסלמי כאחד ( ובבכורה עד כמה שידוע לי מחזיק העולם הנוצרי ). מדינות ערב יצאו למלחמה בישראל ערב הקמת המדינה לא לשם שמיים ולא למען 'אחיהם' הפלסטינאים, אלא בניסיון לחטוף לעצמם נתחים מהמדינה שעומדת לקום. בנתיים חתמנו על הסכמי שלום עם שתיים מאותן מדינות, בתוכם עם המדינה שגרמה לנו את האבדות הכבדות ביותר, עם מצרים. למה ערבי פלסטינאי צריך להיות קורבן לגרוש יהודים מעירק? ממתי עוול אחד מצדיק עוול אחר ? כל זה בלי קשר לעובדה שאני לא רואה בנכבה הצדקה לחיסולה של מדינת ישראל.
 

raanans

New member
מי בדיוק הצדיק?

אלוהימת "למה ערבי פלסטינאי צריך להיות קורבן לגרוש יהודים מעירק? ממתי עוול אחד מצדיק עוול אחר ?" מי בדיוק אמר (מלבדך ומלבד אחמדינג'ד) שהפלסטינים צריכים להיות קורבן כי יהודי עירק גורשו? הפלסטינים הם קורבן כי הם יצאו למלחמה והפסידו. ללא שום קשר למה עלה בגורלם של יהודי עירק. אם הם לא היו דוחים את החלטת החלוקה של האו"ם ולא היו יוצאים למלחמת שמד כנגד היהודים או לחילופין אם הם היו מנצחים במלחמה - אזי לא היתה נכבה פלסטינית.
 

אלוהימת

New member
אתה !

באחת ההודעות הראשונות בשרשור עשית השוואה מספרית בין פליטי 48 לבין מספרם של היהודים שנאלצו ( בחלקם הגדול לפחות ), לצאת מארצות ערב. וזה בדיוק העניין - אין מקום להשוואה ואין עוול אחד מצדיק את האחר. הפלסטינאים קורבן גם (לא רק ) בגלל שארצות ערב יצאו למלחמה והפסידו. ובכל מקרה, מכל נקודת מבט הקמת מדינת ישראל הייתה במידה זו אחרת על חשבונם. אבל מה שחמור יותר - אחרי שכבר קמה המדינה, אנחנו מחזיקים ושולטים בשטחים לא לנו, והגרוע מכל - מקימים התנחלויות מעבר לגבולה המוצהר של מדינת ישראל (גם ע"י המדינה עצמה ), שמכריזות בעצם נוכחותן - אין לנו כוונה להגיע למצב של שלום, אלא להשתלט על שטחים על חשבון הפלסטינאים, ובעיקר לשלוט באותם שטחים, באמצעות משטר אפרטהייד בלתי נסבל.
 

raanans

New member
מה פתאום, השווואה זו לא הצדקה.

גברת מסוימת נתנה חצי תמונה. וטענה כי אני מוחק את ההיסטוריה. אני נתתי תמונה יותרה מלאה ולא הצדקתי אף אחד. לטעון כי המילה "השוואה" היא מילה נירדפת ל"הצדיקה" זו שטות. ולמען הסר ספק, אני מבהיר: אני לא מצדיק את הנכבה. לגבי יהודה ושומרון וההתנחלויות: שום ממשלה ישראלית לא הצהירה שההתנחלויות הם מחוץ לגבולה המוצהר של המדינה. העמדה הרישמית של ממשלת ישראל היא שיהודה ושומרון הם שטחים במחלוקת, וגבולה הסופי של המדינה יקבע במסר ומתן מול הראשות הפלסטינית. (עד ל-1948 יהודים חיו ביהודה ושומרון, שהיוו יחידה גיאופוליטית אחת עם ישראל)
 

אלוהימת

New member
o.k אז קיבלנו תמונה....

בדרך כלל, מי שמביא נתונים רוצה להוכיח בעזרתם משהו... אתה אומר שלא? אני מקבל, זכותך! העובדה היא שמדינת ישראל שולטת בשטחים באמצעות משטר אפרטהייד - יש מי שיש לו זכויות (יהודים ), ויש מי שאין לו זכויות ( ערבים ). זהו מצב בלתי נסבל, שאין לו שום קשר לבטחון המדינה. כל התנחלות, כל 'הרחבת בניה' הם בפירוש דחיית הסיכוי להגיע להסכם שלום. השאלה מה היה עד 48 יש לה משמעות אך לא היא תקבע מה יהיה. כל נסיון להגיע לפיתרון צריך לצאת מכאן ועכשיו. מאפשר ואי אפשר, ממותר ואסור, מרצוי ומצוי. מדינת ישראל נוהגת בשטחים כאילו הם שלה ( ראה התנחלויות ), אך מסרבת לספח אותם. התוצאה - משטר אפרטהייד מהגרועים שהעולם יודע היום, וזה 'יצוא' של מדינה הנוהגת להתפאר בכך שהיא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.
 

raanans

New member
איזו מדינה מזרח תיכונית יותר דמוקרטית מישראל?

אם אתה טוען שישראל היא לא המדינה הכי דמוקרטית במזרח התיכון - איזו מדינה מזרח תיכונית יותר דמוקרטית מישראל? אם תוכל למצוא שם אחד (עם הוכחה אמפירית) זה יספיק לי. ---- לגבי: "משטר אפרטהייד מהגרועים שהעולם יודע היום" אתה מושפע יותר מדי מתעמולה אנטי ישראלית, שחושבים שהמילה אפרטהייד היא "קול". היתי מציע לך לבדוק את משמעות המילה במילון. וחוץ מזה - ניסית פעם לבדוק איך ממיחסים למיעוטים בסודן? באירן? מה קרה ליהודים במדינות ערב? מה קורה ברוסיה, באפריקה (לפני שאתה טוען " מהגרועים שהעולם יודע היום") וחוץ מזה, אם לא לוקחים בחשבון את מזרח ירושלים - 96% מהפלסטינים ביהודה ושומרון בכלל לא חיים תחת שלטון ישראל אלא תחת שילטון הראשות.
 

אלוהימת

New member
שים לב לדברים שכתבתי

מי שמתיימר ליצג דמוקרטיה אסור לו לקבוע שלטון אפרטהייד על אחרים. מה לא ברור ? אני מבין שנקודת ההתייחסות שלך הם משטרים 'נאורים' במיוחד. ועדיין דווקא שם מדובר במשטרים רצחניים במיוחד ולא אפרטהייד ובכל מקרה הם לא קבוצת התייחסות לגבי מה אני דורש ממדינת ישראל המתיימרת להיות הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. ואם המשפט לא ברור מספיק, אז הטענה העולה ממנו היא, לא שיש עוד דמוקרטיה, אלא שגם ישראל מאבדת במהירות את זכותה להיקרא דמוקרטיה. משטר אפרטהייד קיים גם קיים בשטחי יוש. שם התייחסות לחיי היום היום, המשפט, הבריאות וכל אספקט ציבורי אחר שונים לגבי ערבים מאשר יהודים, וזה כולל שימוש בכבישים. בחברון משליט היישוב היהודי טרור על סביבתו, לא מאפשר אסיפות מחאה או הפגנות, וזוכה לגיבוי מצד המשטרה וצהל. ישראל נכנסת ויוצאת כרצונה בערי יוש, מתנחלים מכים פלסטינאים, שורפים עוקרים ומשמידים יבולים, כל זה ב - 95% מהמקרים בלי לתת את הדין על מעשיהם. שלא לדבר על המחסומים, שלחלקם הגדול אין שום תועלת בטחונית. אז אחרי כל זה אתה יכול לטעון ש - 96% לא חיים תחת שלטון ישראלי. המציאות מראה תמונה אחרת.
 

raanans

New member
מה שלא ברור לי זה השימוש במילה אפרטהייד.

אני מבין שזה ניראה cool, ושזה מהווה כיום תחליף לכינוי נאצים שהפך ללא מקובל בחוגים אנטי ישראלים. אבל מה שקורה בשטחים זה לא אפרטהייד. אפרטהייד היא הפרדה על רקע גזעי או צבע עור. כדי ללמוד מה זה אפרטהייד, אתה יכול לקרוא פה. http://he.wikipedia.org/wiki/אפרטהייד הפלסטינים בשטחים הם לא בעלי צבע עור שונה או גזע שונה מאזרחי ישראל. ההפרדה בשטחים, היא על בסיס אזרחות (ויש מעל מיליון פלסטינים עם אזרחות ישראלית), והסיבה להפרדה היא בטחונית (טרור פלסטיני כנגד אזרחים ישראלים).
 
למעלה