כמה פרטים על הסדרה:

Confide In Omer

אני מת על השיר! ואני ממש אוהב גם את הביצוע.

אין ביצוע של רייצ'ל שהוא לא טוב

limors2

יש.

on my own. שירת היתר שלה הרסה את השיר! אבל זה היחיד.

../images/Emo2.gif אני דווקא ממש אהבתי את הביצוע הזה. גם זו פעם ראשונה שראינו את רייצ'ל וזה היה חלק מהקטע - ההגזמה הזאת, וזה התבטא גם בשירה ../images/Emo13.gif

limors2

הבעיה שלי הייתה יותר עם השיר.

זה היה בתקופה שהייתה לי אובססיה קלה אליו וחיפשתי גרסאות טובות שלו, ורייצ'ל הגזימה לחלוטין ועיצבנה אותי!

אני באמת לא מכיר את השיר המקורי הכרתי את זה רק מהביצוע שלה ואהבתי ../images/Emo3.gif

שמעת שיש שיר בונוס?

הוסיפו את השיר burning up שאם אני לא טועה לא ביצעו אותו בפרק...

Confide In Omer

כן! אבל לא שמעתי אותו עדיין..

אני לא כזה אוהב אותו
חבל שהם לא עשו קאבר לעוד שיר אחר של מדונה..

ממ לא יודע אם הכי טוב צריך לחשוב על זה ../images/Emo3.gif אבל בהחלט נכנס לאחד הטובים!

אני גם לא בטוח שזה הכי טוב

ברור שמבחינת השיר עצמו, זה אחד השירים הענקיים, אבל מבחינת ביצוע, היה להם כמה ביצועים כאלה בסגנון דומה. לדעתי Somebody to love היה אחד הביצועים הטובים הקבוצתיים!

Confide In Omer

לדעתי זה לוקח את כל שאר הביצועים!

למרות שהגרסה המלאה של השיר הרבה יותר טובה מהגרסה המקוצרת שהראו בפרק..

enigma14

שמעתי ביוטיוב את השיר../images/Emo58.gif

Like A Prayer,איזה ביצוע מושלם!!
והחלקים של פין וקורט היו מעולים!במיוחד קורט כי גם ככה לא שומעים אותו שר הרבה יחסית לפין ורייצ'ל,הוא ממש הפתיע אותי!

Confide In Omer

מש"ש - קצת מידע על פרק עתידי שכולנו מחכים לו

הפרק של ליידי גאגא! זה לקוח מEW.com: We already knew that the Glee kids would be tackling Lady Gaga in their back nine episodes, set to begin airing on Fox April 13. But now we actually can tell you which Gaga tunes to get the choral overhaul: “Bad Romance” and “Poker Face.” The latter of the pair will be tackled by Lea Michele’s Rachel. Says creator Ryan Murphy, “Lea does a very stripped-down version of ‘Poker Face.’” Meanwhile, “Romance” sounds like a much more elaborate number, with the glee club actually donning Gaga-esque wardrobe for the performance. “I do know that we’re all different Lady Gagas, and at one point I am the Kermit the Frog Lady Gaga,” says Michele, referring to this crazy ensemble worn by the pop star. “I saw a picture of the Kermit the Frog Lady Gaga with a Post-It on it that said ‘Lea.’ I was like, oh, great. Everyone else has incredible Lady Gaga outfits and I have that one.” And it sounds like producers are making sure the costumes are up to par with the real Gaga’s eccentric wardrobe choices. Says Chris Colfer, who plays Kurt, “The outfits are gonna be incredible. All the costumes are outrageous and legit. I actually went to the tailor this morning who makes the real Gaga outfits. They’re going all-out.” יהיה מעולה לראות את רייצ'ל עם החליפת קרמיט!!

למעלה