כתבה מעניינת על לפיד

ובכן

עדין לא הבנתי למה שינוי. אמרת שאתה מעדיף להצביע לאנשים ישרים - האם במרצ לא ישרים? מה גם שהאידיאולוגיה שלהם כן זהה לשלך (אם הבנתי אותך נכון). בהנחה ששרון והמאפיה שלו ינצחו בבחירות - האם אתה באמת רוצה שנציגיך ישבו איתו בממשלה וככה יאריכו את חייה ויתנו לגיטימציה לפשעים שלו? זוהי בדיוק הסיבה למה לא להצביע לעבודה אחרי שישבו איתו כמעט שנתיים ביחד, ולפי ההצהרות של שינוי, זו גם הסיבה לא להצביע עבורה. עדיף כבר שתהיה ממשלת ימין קיצונית, ואולי אחריה העם הזה סוף סוף יתפקח.
 

preacher

New member
פחחחח...

אלוהים 1980 - זו קריאת ההשכמה שלך!!!!! כבר שנתיים יש לנו ממשלת ימין קיצונית. אתה חושב שיכול להיות יותר רע? טוב נו אתה צודק. אבל לרצות שזה יקרה? תלמד מהנסיון - השנתיים האחרונות עם הפיגועים, הסגרים, החיסולים, ההתחמקות מבניית גדר והמצב הכלכלי הנוראי רק העלו את הליכוד לארבעים מנדטים. אתה רוצה את אותו הדבר לארבע שנים אבל בתוספת חיזוק של ימין קיצוני? בבקשה, אבל לא בארץ שלי אם אכפת לך.
 

איילת1974

New member
כן ולא

מצד אחד אני יכולה לתת כדוגמה אישית את אמי שנכה 80% והיא מנהלת בכירה בחב´ מאוד מכובדת ומוכרת, ויש לציין שהיא מאוד מוערכת. מצד שני עשיין לנכים יש יותר בעיה במציאת עבודה, בים אם זה במגבלות פיזיות קרי: חוסר התאמה לכסאות גלגלים, ואפילו סיבות פרסונליות שמעביד בד"כ יעדיף אדם בריא.
 

איילת1974

New member
אולי הוא הצליח בזכות הסוציאליזם

שרווח פה. אתה באמת חושב שהיום אדם ללא גסף, משפחה והשכלה התחלתית יוכל להגיע לרמתו ודרגתו?
 

כינוי1982

New member
עזבי

הוא לא מוכן להשקיב. לדעתו המזרחים בכיינים, המובטלים עצלנים, החרדים פרזיטים. הרבה יותר נוח לישון בלילה על מצעי סטן ולחשוב שזה לא באמת מגיע להם.
 

preacher

New member
ארי שביט...

תזכירו לי, הוא היה ידוע על איזו כתבה ספציפית, ואני לא זוכר על מי. ביבי אולי? לגבי מצנע, בכל אופן, פשוט תשאל חיפאים. אתה בטח מכיר מישהו מחיפה. אלו שאני שאלתי לא ממש התלהבו ממנו. אבל בעצם עוד לא ראיתי ראש עיר שמישהו כן אוהב.
 

אלי ו.

New member
ארי שביט היה מפורסם גם לפני הכתבה

על ביבי, בה הוא (כאיש המחזיק בדעות שמאלה מהמרכז) ביקר את התקפות התקשורת על ביבי נתניהו כלא הגונות. התגובות לכתבה שלו היו הרבה יותר חשובות לשיח הציבורי מאשר הכתבה עצמה. ולשאול חיפאים על מצנע זה לא כמו תחקיר עיתונאי רציני, שבודק את המצב בצורה רצינית. הרבה תל אביבים חושבים שחולדאי הוא ראש עיר מצוין בגלל שהוא שיפץ הרבה גנים ציבוריים, לעומת זאת אם תסתכל על מצב הקופה הציבורית תגלה תמונה אחרת.. אני מצפה מעתונות רצינית לעשות יותר מסקר דעת קהל סטייל מינה צמח. לצערי העיתונות מכזיבה אותי שוב ושוב ובמקום אינפורמציה, אני מקבל רכילות.
 

כינוי1982

New member
למה?

החילונים כחילונים די מרוצים ממנו, הערבים די מרוצים ממנו, ההומואים די מרוצים ממנו, שכונות הדרום מקבלות יותר כספים כמדומני, ואפילו הדתיים - למעט מאורע או שניים - לא סובלים ממנו כ"כ.
 

preacher

New member
כי אנשים הם אנשים.

ואם אין חניה חינם ובשפע חודשיים אחרי שהוא נהיה ראש עיר, הרי שהוא נכשל בתפקידו.
 

אלי ו.

New member
איך אתה יודע?

מן הסתם אתה רואה את מצב הגינות הציבוריות ועוד דברים שנמצאים מעל פני השטח. האם למשל אתה יודע מה מצב הגרעון של העיריה? הנקודה שלי אינה שחולדאי הוא ראש עיריה רע, אלא שלשאול חיפאים איזה ראש עיריה הוא מצנע זה לא רציני. תפקיד העיתונות הוא לתת לנו אינפורמציה שגם מתחת לפני השטח. ניתוח מאזנים לפני ובתקופת מצנע, דוגמאות לאתגרים שעמדו בפני העיריה ודרכי טיפולו ועוד. לצערי כיום העיתונות לא עושה את תפקידה ובכך פוגעת בדמוקרטיה. כבר כמה מערכות בחירות אנחנו בוחרים במתמודדים ש"מאחורי וילון מספר 2".
 

כינוי1982

New member
אולי ככה יבינו אנשים

שהם מצביעים למפלגה כוחנית בראשות אדם כוחני, גזענית במסווה ודורסנית במוצהר, שאין בה שום חמלה כלפי החלש והמסכן ושום סימפטיה לגבי כל דבר מזרח תיכוני או יהודי. וכל אותם "מעמד הביניים" הממורמר שקורע תחת נטל המיסים והמילואים, לא ממש שונה מטומי הלפיד שצריך לממן "שבעים אייכלרים", אבל איכשהו מצליח לאכול שינקין משובח בין הטיולים שלו באירופה. הלוואי שלמסעודה משדרות או לחמישה אייכלרים הייתה את היכולת הזו.
 

gilad_no

New member
בעיה שלהם!

אם ה"אייכלרים" הנ"ל יעבדו במקום להתנדנד כל היום, הם גם יוכלו להרשות לעצמם. ואם מסעודה משדרות לא תבחל בעבודות ותפסיק להתלונן ש"זה בגלל שהיא מרוקאית", היא תוכל לפרנס את עצמה בכבוד. דיי לבכיינות ולרחמים העצמיים! תתחילו כבר לקחת את החיים שלכם בידיים! אף אחד לא חייב לכם כלום!
 

כינוי1982

New member
כמה נעים לדבר ממרומי מגדל השן

תן לי לנחש... אתה לא גר בעיירת פיתוח, נכון? לידיעתך, לתושבי עיירות הפיתוח אין גנים מיוחדים שגורמים להם לרצות לשבת בבית. ההשקעות הממשלתיות בהם - החל מהחינוך התיכוני וכלה במקומות עבודה - הוא מזערי. אני מניח שלך היה את המזל לגדול בסביבה בה תוכל להמנות על חבורת הכרסתנים של שינוי, שרוצה שיקחו ממנה פחות כסף כדי לעשות יותר כסף, ולכן אתה לא צריך להמצא במצב בו תצטרך לכלכל את משפחתך (ואני לא מדבר על עבודה זמנית) ע"י סחיבת שקיות מהמכולת לאנשים כמוך שבין אתר לאתר באינטרנט מקשקשים על אלו שרק מתבכיינים. ובקשר לאייכלרים - (וכמו שאמר גדעון לוי, מעניין מה היה קורה לו הביטוי היה נאמר מפי מפלגת ימין אירופאית, ע"ע התבטאות היידר על ראש הקהילה היהודית), מה אני אגיד לך, הם אכן מתנדנדים. יום ולילה, הם הולכים לגינת המשחקים, חיים על ממוצע של 600 ש"ח לחודש, ובשביל מה? בשביל להשלים חסכים מהילדות כדי להתנדנד. זה נורא נוח לפטור אותם במילים "פרזיט", הרבה יותר קשה לחשוב איך אפשר להתיר להם לעבוד. אבל למה צריך לעשות את זה? אתה לא חרדי ואתה לא חי בשדרות. לך יש אינטרנט. ואנחנו לא רוצים שתצטרך לגלוש קצת פחות, חלילה, בשביל איזה "אייכלר" או מישהי עצלנית עם רחמים עצמיים.
 

gilad_no

New member
כמה נעים להיות שמאלן יפה נפש

תן לי לנחש... אין לך מושג איך גדלתי, נכון? אין לך מושג כי אצלנו בבית לא היה כסף מיותר ולא היו מותרות. אין לך מושג כי כבר בתור ילד התחלתי לעבוד כי אחרת אין כסף בבית. אין לך מושג כי כאשר היינו יוצאים לשישי-שבת הביתה לאחר כמה שבועות בבסיס (בניגוד אליך, לא ישבתי ליד שולחן והייתי קרבי), כאשר חברים שלי יצאו לבלות, אני הייתי עובד במשכורת נמוכה ממינימום. אין לך מושג כי אין לי בכלל מה לחשוב על עזרה מההורים לגבי רכישת דירה\אוטו ו\או שאר מותרות. ואין לך מושג כי מעולם לא התלוננתי על המצב אליו נולדתי והיום אני יכול רק להביט במראה ולהתמלא גאווה בעצמי. ולא, אני לא מתכוון לגלוש קצת פחות בשביל שום "אייכלר" ושום אדם עם רחמים עצמיים!!!
 

כינוי1982

New member
LOL

שמאלן? כי אני חושב שצריך להאכיל את האביון ושיש בעיה קלה בלהפציץ ילדה בשנתה? אני חושב שכדאי שתבדוק את ההגדרות שלך. לא, אין לי מושג איך גדלתי, אבל אני מניח מההתחמקות שלך שלא גדלת בעיירת פיתוח. תודה רבה. תסלח לי אם לא אזיל עליך דמעה, היות וגם אני לא טובע ומעולם לא טבעתי בעושר, וגם לא כל שאר חבריי ומכריי. אז תחסוך ממני את הפוזה, וגם את התיאורים הכאילו-רלוונטים על שירותך הצבאי. אני שמח שענית לי בעקיפין שאינך שייך לאותה אוכלוסיה שהמדינה מפלה מזה שנים. זו שאחוז מקבלי תעודת הבגרות בה נמוך מאד, זו שגם אלו שעובדים לא פורצים את מעמד העוני (שאתה מנסה לשייך את עצמך אליו בכוח, אבל לא ממש הולך לך), זו שאבא ואמא בד"כ מובטלים וחוטפים על הראש כי מראש החלטת שהם עצלנים מדי מכדי לזרוק את 12 שנות הלימוד (אם יש להם בכלל) לפח ולעקור חסות בשדות כדי להאכיל לפחות 3 פיות חוץ מהם, שרבים מהם נתקלו משך שנים - ועדיין נתקלים - בגזענות גלויה וסמוייה. אז בבקשה. אם אתה רוצה לזלול ולגלוש באינטרנט, פשוט תגיד. אבל אל תתחבא מאחורי מסך כעוד אחד מהאביונים שהצליח.
 

gilad_no

New member
עיירת פיתוח, לא אמרתי

אבל אם אתה מגדיר את דרום ת"א לפי אותו קריטריון של רמת אביב ג אז באמת אין לי מה להגיד. "אינך שייך לאותה אוכלוסיה שהמדינה מפלה מזה שנים" - תחליט, מפלים תימנים או לא? "זו שאבא ואמא בדר"כ מובטלים" - כן, מכיר. מכיר גם שאין להם תעודה ולמרות זאת קורעים את התחת כדי לפרנס משפחה. ולא, אני לא מתחבא מאחורי שום מסך ואת דבריי אני אומר קבל עם ועדה: אני בניתי את עצמי בכוחותי שלי בדיוק כמו שכל אחד יכול. זוכר את הצבא? "אין לא יכול, יש לא רוצה".
 
למעלה