חוש הומור בריא-אהבתיהגבר הכי חשוב ואפחד לא רשם (או שלא שמתי לב)
מזל טוב דוד אלן
חוש הומור בריא-אהבתיהגבר הכי חשוב ואפחד לא רשם (או שלא שמתי לב)
מזל טוב דוד אלן
רוב הדעות תומכות במילה מבחינה רפואית.עדיף כירורגית מלא כירורגית, לגבי איך הייתי עושה? לא בטוח שהייתי עושה, בכלל לא בטוח שזה מועיל, יש דעות לכאן ולכאן. מה שבטוח שהייתי קורא שוב מחקרים בנושא, כולל העדכניים שבהם לפני שהייתי מחליט האם כן או לא. במידה וכן בהכרח הייתי עושה זאת אצל כירורג/ית.
רוב הדעות תומכות במילה מבחינה רפואית.
זה לא נועד "להועיל". לא אצל היאהוד בכל אופן.עדיף כירורגית מלא כירורגית, לגבי איך הייתי עושה? לא בטוח שהייתי עושה, בכלל לא בטוח שזה מועיל, יש דעות לכאן ולכאן. מה שבטוח שהייתי קורא שוב מחקרים בנושא, כולל העדכניים שבהם לפני שהייתי מחליט האם כן או לא. במידה וכן בהכרח הייתי עושה זאת אצל כירורג/ית.
ברית כהלכה .את בני מל מוהל ממוצא תימני..., לא כירורג ולא רופא, מוהל זריז בדחן... יודע להרגיע אמהות בטרואמה... שדרך עם הדור הבא השתכלל מאוד, מגיע עם קריוקי... והקהל מבסוט.
המוהל מל את הנכד האחרון שנולד במשפחה... וגם את הנ"ל לא סיממו ולא כלום. יין קצת... ולישון.
את בני מל מוהל ממוצא תימני..., לא כירורג ולא רופא, מוהל זריז בדחן... יודע להרגיע אמהות בטרואמה... שדרך עם הדור הבא השתכלל מאוד, מגיע עם קריוקי... והקהל מבסוט.
המוהל מל את הנכד האחרון שנולד במשפחה... וגם את הנ"ל לא סיממו ולא כלום. יין קצת... ולישון.
אנשים 'מתלהבים' מהמילה רופא או כירורג. הם שוכחים ש(כאמור מעלה זולת המקרים החריגים של אנשי מקצוע 'משולבים'), מוהל מנוסה בביצוע הפעולה הזאת פי כמה וכמה מרוב אם לא כל הכירורגים.את בני מל מוהל ממוצא תימני..., לא כירורג ולא רופא, מוהל זריז בדחן... יודע להרגיע אמהות בטרואמה... שדרך עם הדור הבא השתכלל מאוד, מגיע עם קריוקי... והקהל מבסוט.
המוהל מל את הנכד האחרון שנולד במשפחה... וגם את הנ"ל לא סיממו ולא כלום. יין קצת... ולישון.
זה יכאב בכל מקרה. השאלה אם כתוצאה מזריקת ההרדמה או כתוצאה מהחיתוך עצמו.חשוב שלא יכאב. מילה בכאב היא עינוי. אני מקווה שהעצבים של התינוק פחות מפותחים ולכן הוא פחות מרגיש כאב.
אנחנו לא מדברים על אדם מבוגר.לאדם מבוגר לפחות, חיתוך אבר יכאיב יותר מזריקה.
מה הנימוק?אלן 5 אני בעד מילה רגילה,,,,יש שלא עושים מילה בכלל לרך הנולד לא חושבים
לא חושבים לאיזה מצבים הם מביאים את הגבר בבגרותו
כלל לא בטוח ש"לא אכפת לאף אחד". טול קבוצה של 100% יהודים על פניו, כמו למשל קבוצת ספורט בתיכון ישראלי, הבא אותם למקלחות (למשל אחרי תחרות ספורט כלשהי), ואם אחד מהחברה' יתברר כלא נימול, זה בהחלט עשוי לגרום לכמה הרמות גבה ואף לירידה על המסכן החל מבדיחות קלילות (שלא בהכרח נתפסות ככאלה אצל ה'קורבן') ועד להשמצות רציניות, נסיונות התרחקות ועוד.מה הנימוק?
אגב, לאיזה מצבים הם מביאים את הגבר בבגרותו? את מכירה מנהג של גברים לחשוף את איבר מינם בפומבי? אני לא מכיר מנהג כזה.
אני יכול לחשוב על סיטואציה בה גברים עומדים זה לצד זה בשירותים כאשר הם משתינים במשתנות. קרה לי, קרה לכל גבר, לאף אחד לא אכפת מי נימול ומי לא נימול.
ערימה של סיבות עד ש -כלל לא בטוח ש"לא אכפת לאף אחד". טול קבוצה של 100% יהודים על פניו, כמו למשל קבוצת ספורט בתיכון ישראלי, הבא אותם למקלחות (למשל אחרי תחרות ספורט כלשהי), ואם אחד מהחברה' יתברר כלא נימול, זה בהחלט עשוי לגרום לכמה הרמות גבה ואף לירידה על המסכן החל מבדיחות קלילות (שלא בהכרח נתפסות ככאלה אצל ה'קורבן') ועד להשמצות רציניות, נסיונות התרחקות ועוד.
וזאת כמובן רק דוגמה אחת. בחור כזה, נניח לצורך העניין שבהמשך חייו יחזור בתשובה אבל לא יכיר (עדיין) כל פסיק ופסיק בעולם התורני, יינשא לבחירת ליבו ובלילה הראשון רעייתו החדשה (אף היא חוזרת בתשובה לצורך העניין) מגלה שאינו נימול. הלילה הזה לא יעבור לזוג הצעיר בשקט ולאו דווקא בגלל פעילות מינית מוגברת של ליל נישואין ראשון.
קח את אותו יהודי שבבגרותו מבין שאינו נימול ומבקש לעבור ברית מילה (גם בלי לחזור בתשובה מלאה). במקום חיתוך קצר בצורה בה זה בקושי כאב לו כנראה ובגיל ממנו הוא לא היה זוכר כלל את המאורע, כעת עליו לעבור ניתוח הרבה יותר מורכב, הרבה יותר כואב, והרבה יותר משפיע תפקודית בזמן שלאחר הניתוח.
ואלו סתם כמה דוגמאות בשליפה ראשונית מהמותן. אני מניח שאם נתעמק ונחשוב קצת, נוכל למצוא עוד. אז כמובן שאפשר עדיין לתמוך באי-ביצוע ברית מילה במועדה וכו'. אבל לומר שאין השלכות להחלטה שלא לעשות זאת? שאין לה השפעה פוטנציאלית על הבחור שבהחלט יכול להגיע למצבים לא נוחים לו בהמשך חייו? זה פשוט לא נכון.
רק את יודעת מה צורך מצאת ב"נאום ארוך ומעייף" כהגדרתך יקירתיערימה של סיבות עד ש -
"כל אחד צריך לעשות מה שטוב לו ומה שהוא מוצא לנכון. אבל מה שאת מתארת זו לא ברית מילה, אלא מילה שאיננה בגדר קיום מצוות הברית"
לא ממש אכפת לך כל הנראות, גם אם חלק מהסיבות יש בן הגיון קטנטן, אתה מקשקש אותן למוות.
העיקר בעיניך זה קיום המצווה גם אם בעיני האחרים הקובעים ה"בגדר קיום המצווה" חסר ערך.
אז למה היה כל הנאום הארוך והמעייף?
אני שמחה שבעצמך נתת לנו את התשובה הכינוי וההגדרה, מ י צ י נ ו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.