לאחרונה הגעתי למסקנה

טל33

New member
אתה יכול להדריך פוליטיקאים איך

להתחמק מלתת תשובה מעשית
 

ritarita

New member
נכון. ואתה יודע מה זה מזכיר לי..?

קלאב הוטל ודומיהם.. הם שולחים מכתבים כאילו אישיים..עם הבטחות של פרסים.. אבל רק אם עומדים בקריטריונים מסויימים..ואם מגיעים לפגישה.. ומה יש בפגישה? נצמד אליך איש מכירות כמו דבק מגע..ולא עוזב עד שאתה קונה או עד שאתה דוקר אותו למוות.. ומאר ורובנו אנושיים ולא רוצחים..אז אנחנו קונים..
 

tsveeka

New member
אני בשוק../images/Emo186.gif../images/Emo5.gif../images/Emo67.gif../images/Emo122.gif../images/Emo88.gif

אם את משווה אותי ליחידות נופש אין לי מה לומר. חבל בשבילך. ראי תגובה לטל בשרשור הבא.
 

tsveeka

New member
ריטה ואתה מעמידים אותי כרמאי ../images/Emo46.gif

תראה טל אני לא מבין את הבעייה שלך ושל ריטה. אם נראה לך רציני שאני אתן לך תמצית על קצה המזלג מה זה שר"ש כאן בפורום, זה לא נראה לי יעיל. אינני מתחמק ממך, אתה זה שמתחמק ממני. בשר"ש לא מספיק מה שיש לחברה להציע אלא איזה בנאדם אתה ומה צרכייך. אני יכול לעשות לך מצגת הכי טובה בעולם על החברה אבל אם זה לא מדבר אלייך אז לא השגתי דבר. ריטה חושבת ששר"ש זה כמו מה שהיה אצל אמנון לוי, מראה שהיא לא שמעה את המצגת הנכונה ואני יכול לדבר מכאן ועד הודעה חדשה אבל עד שהיא או אתה (או שניכם ביחד) תזוזו שני מטר מהמסוף ותגיעו לפגישה, הדבר ישאר אצלה ואצלך כמכירות נופש, כבלוף, כחרטאה. אז במקום להוציא אנרגיות שליליות, אסביר לך על עסק השיווק הרב שיכבתי בפגישה. העסק הזה הוא רציני, אני מכבד את מה שאני עושה ואני לא אציג אותו בצורה זולה ו´פושטית´. לא נאה לך? זה מה יש. תחשוב שאני שרלטן, תחשוב שאני רוצה את כספך, תחשוב שאני מת לדרוך עלייך. אינני יכול לשכנע אותך ש"אחותי לא זונה ואין לי אחות בכלל". אפילו שאתה אדם זר, זה לא נעים לשמוע שאני אדם שריטה ואתה מנסים לייחס לי, כרמאי. לא הכל זה "יחידת נופש אצל אמנון לוי".
 

טל33

New member
אף פעם לא אמרתי שאתה רמאי

מה שאני מנסה להבין זה מה הבעיה שלך לתת הסבר כללי ככל שיהיה כדי שאני אחליט אם כדאי לי להיפגש איתך.
 

tsveeka

New member
פגישה זה רציני יותר

כל ההתנגדויות שלך ושל ריטה ברקע מעמידים את העניין כאילו שזה רמאות או השד יודע מה. אולי זה רק ריטה שאומרת שאני רמאי או איש מכירות רשע החומד את כספה. אני יכול לספר לך על מה מדובר אבל למה שתאמין לי דרך אינטרנט? כשניפגש (אם זה יקרה) אז אתה תראה אדם כמוך וזו הדרך היעילה להתחיל להאמין. חוץ מזה אמרתי לך למה בפגישה ניתן להבין שר"ש. הרעיון פשוט אבל מניסיון אנשים לא קולטים במה מדובר, ראה מה קרה לגברת (ריטה) שהיא חושבת שזה מכירות. גם אנשים שעשיתי להם מצגות, נראה היה מיד שהם לא מבינים (מהשאלות שלהם). עוד דבר, אם אדם קם והגיע לפגישה זו חצי דרך כי הוא (או היא) עשו משהו בכדי להראות שהם רציניים. רק שתדע, הפגישה עצמה אינה אומרת שלאחרייה אתה נפרד מכמה אלפי שקלים כמו שקורה ב"יחידות הנופש" שדיברנו קודם. אם תשמע ותיכנס לחברה אז אני ארצה לדעת האם אתה בטוח במה שאתה עושה. עכשיו ברור לך?
 

טל33

New member
כל זה היה ברור מזמן

מה שלא ברור לי (שוב) זה למה רק אני צריך רצינות. אם אני בא אני רציני בקשר לזה לדבריך. אתה לא מראה שמץ של רצינות בכך שאתה מנסה לכפות פגישות בלי לעמות לשאלה פשוטה. באותה מידה שאני לא אאמין לך דרך האינטרנט אני יכול גם לא להאנין לך בפגישה אישית.
 

ritarita

New member
בפגישה...

פנים אל פנים.. יותר קשה לאנשים לומר לא..הם משתכנעים הרבה יותר בקלות.. הרבה הרבה יותר בקלות.. הם רואים ´מצגת´ חזותית מאוד מאוד משכנעת.. עברתי את זה עם הרבלייף ועם קלאב הוטל באופן אישי ואין לי שמץ של מושג על התוכנית שדברת עליה.. לאחרונה ניסיתי לבדוק איזו חברה באינטרנט.. שמפרסמת בדיוק אותו הדבר כמוך.. אבל בשום מקום לא אמרו את שם החבר..נו מילא.. הבנתי שזה מכירות דרך המחשב בלבד. נקודה.. שילמתי 36 דולר בשביל לקבל ערכת הסברה..שלחו הביתה.. אחרי זה קיבלתי טלפון של מישהי באיזור שלי.. התקשרתי ושמעתי שאני צריכה עוד מינימום 300 שח כדי לקנות את הערכה הראשונה שלי..כדי להתנסות וכדי למכור.. ואיך מוכרים? מציעים למכרים.עושים פגישות לאנשים בבית... אני לא אשת מכירות. לא הייתי. לא עכשיו. ולא אהיה. לא משנה כמה המוצר מופלא. אני לא מסוגלת למכור. וזה שאתה לא מבין את זה..זו אחת הדברים שהכי דוחים אותי באנשי מכירות.. זה כמו שאומרים למכור קרח לאסקימוסים.. אז מה אם יש להם או שהם לא רוצים.. אז מה אם הם ממש בטוחים שהם לא מתאימים.. אז מה.. העיקר לשכנע אותם.. ברגע שקניתי ערכה אחת אפילו להתנסות..אתה מרוויח מזה.. ופגישה אחת לרוב מסתיימת בקניית ערכה אחת לפחות..
 

tsveeka

New member
אנחנו לא מלחיצים אדם להירשם

אם אדם הוא חלש באופיו שלא ינסה להגיע למצגות. יש שיטות אגרסיביות שגורמות לאדם לקנות משהו שהוא לא צריך אבל אחרי שעובדים על אדם פעם אחת הוא לא יחזור על אותה טעות פעם נוספת. המטרה שלי לבנות אירגון שמשתמש במוצרים כל הזמן. קנייה חד פעמית לא מביאה דבר. אצלינו השיטה של היחידות נופש ולחץ לא קורה.
 

Milo M

New member
הסבר מה זה MLM ?

מהו MLM ? מדובר באסטרטגיה עסקית בסגנון "המפתחות בפנים", שנועדה לסייע לאנשים מן השורה לשגשג ולהצליח במונחים עולמיים. הכלי הכלכלי רב העוצמה הזה, אחד מהחזקים שידעה הכלכלה העולמית, והחזק ביותר שעמד מעולם בידי האדם הפרטי השואף להצלחה, מוכר בשמות רבים: יש הקוראים לו "שיווק מרושת", אחרים קוראים לו: "שיווק רב שכבתי" או- שר"ש, ובעולם הוא מוכר כ- Multi Level Marketing, או בקיצור - MLM. טכניקה זו אינה חדשה והיא מוכרת בעולם מעל 40 שנה אך רק כיום באמצעות טכנולוגיות חדשות והתפתחות רשת המידע העולמי היא צוברת תאוצה. איך פועל השיווק המרושת ? השיווק המרושת הינו אסטרטגיה למכירת מוצרים ו/או שרותים שבה מתאפשר לגייס צוות של בוני קבוצות, ולקבל עמלה מסך המכירות של כל הקבוצות בארגון שהקמתה. ארגון מעין זה עשוי לצמוח תוך זמן לארגון בינלאומי גדול ומצליח. כיום השיווק הרשתי הפך להיות אחד מהכוחות החזקים ביותר המניעים את הכלכלה העולמית, ונותנים לכל אחד ואחת להשתלב בתחום ולהצליח. ההסבר הבא נלקח (באישור) מהספר "הגל הרביעי" בהוצאת לשכת המסחר והתעשיה. לצביקה האנרגיה שאתה מבזבז בפורום שווה את זה ? ריטה וטל וכל מי שמתענין ב - MLM מטרת ההודעה היא ליצור ענין וגרוי וכמובן אשמח להיפגש להסבר מפורט על שיטת השיווק והחברה שבמסגרתה אני פועל. ניתן ליצור איתי קשר בטלפון 04-6558659 053-261875.
 

טל33

New member
הנה ההבדל צביקה בין אדם רציני

למישהו שרק מדבר מסביב. בפעם הראשונה שהוא כותב הוא עונה על מה ששאלתי אותך כל כך הרבה פעמים ואתה לא ענית.
 

ritarita

New member
בכל מקרה...

הרעיון הוא לקנות מוצרים..למכור לאנשים אחרים.. ולגייס בדרך עוד אנשים שימכרו עוד מוצרים ויגייסו עוד אנשים.. צריך בשביל זה להיות איש מכירות בדם לא משנה איך יציגו את זה.. צריך גם קשרים רחבים עם אנשים שונים.. צריך לדעת למכור צריך לאהוב את זה לא חשוב מה איכותו של המוצר זה לא מתאים לכל אחד
 

טל33

New member
זה נכון אבל סוף סוף מישהו עונה על

שאלה פשוטה.תארי לך איזו הרצאה תקבלי על שאלה יותר מסובכת.
 

tsveeka

New member
מילו טועה אבל מה זה חשוב

הבחור נתן דיעה לא נכונה על שר"ש ומצאתם דרך לברוח מזה. כמו שאמרתי :זה לא בשבילכם, מכירות או שיווק או השד יודע איך תקראו לזה. הוא קילקל לכם אז תגידו לו "תודה" עוד כמה שנים שמנע מכם שר"ש.
 

ritarita

New member
תודה רבה...

אני כבר מנסה לומר את זה משלשום.. רק שלך יש קליטה איטית.. ואם זה דבר כל כך טוב..ואנחנו פשוט לא מבינים.. אז למה אתה כל כך מתעצבן..ונעלב..?
 

tsveeka

New member
נעלבתי מהכינוי "איש מכירות"

עשיתי השבוע מצגת לאיש מכירות, הוא לא הבין כלום. לכאורה, הוא נכס לאירגון ברגע שישנה את הדיסק שלו. השיטה פשוטה מחד אבל מאידך סבוכה, דווקא בגלל שזה לא שיווק/מכירות שאנשים רגילים. זה רעיון שונה. אני לא מתעצבן מזה שאתם לא מבינים אלא מזה שאני מסביר לכם שרק בפגישה ניתן להבין קצת יותר מאשר מה שמילו כתב. שר"ש עובד כבר 60 שנה אבל רק בשנים האחרונות הוא נכנס חזק לעולם. כדאי להבין מה זה עכשיו וכמה שיותר מהר. אני כבר על "הרכבת" נשאר רק לסחוף אנשים אחרים שצריכים את זה. הבחירה בידו של כל אחד אחר.
 
למעלה