צודק, אורי. בכל אופן, זה לא משנה
כהוא זה את הנקודה שניסיתי להעביר. הסינים, שהם ולא היפנים הם היצואנים מס' 1 בעולם, בטח שלא יירתעו מלשלוח סחורות לנמל אילת; בטח ובטח שלא יירתעו אם הם יבנו את הקו הזה בעצמם...
צודק, אורי. בכל אופן, זה לא משנהלא כל כך הבנתי את המשפט הראשון, אריק
אתה כותב "לאף מדינה יצואנית גדולה מהמזרח הרחוק,החרם הערבי נגד ישראל לא הזיז". לא מדוייק. במהלך שנות השבעים רק מכוניות סובארו מיפן נמכרו בישראל. בהמשך שנות השמונים, נמכרו דייהטסו וסוזוקי. רב היצרנים היפניים והסביבה (ניסאן, הונדה, טויוטה ואיסוזו) החלו להימכר רק במהלך שנות התשעים. אלה יצרנים גדולים משלושת היצרנים, שנמכרו בשנות השמונים. גם בתחום הרכב הדו-גלגלי החלו להימכר ימאהה, סאן-יאנג, קימקו (קוואן=יאנג), קוואסקי ואחרים במהלך שנות התשעים, למעט סאן-יאנג, שנמכרו עוד בשנות השמונים.
כהוא זה את הנקודה שניסיתי להעביר. הסינים, שהם ולא היפנים הם היצואנים מס' 1 בעולם, בטח שלא יירתעו מלשלוח סחורות לנמל אילת; בטח ובטח שלא יירתעו אם הם יבנו את הקו הזה בעצמם...