לאן אתה הולך לאחר שתסיים את חייך עלי אדמות?

ואני מאמין במפלצת הספגטי, תוכיח שהיא לא קיימת

 
אתה יכול להאמין באיזו מפלצת שאתה רוצה

הערתך, רק מגלה כמה שההבנה שלך הינה אפס בכל עולם הרוח.
 
הבנה בעולם שאינו קיים במציאות היא חסרת ערך

כך לפחות אני חושב. ההבנה שלי שואפת לאפס גם בכל הנוגע לאמונה באלים היווניים, מה זה מפריע לי בחיים? ממש חבל שמחקת בכזו קלות את השרשור שהתפתח כאן, נראה לי שקצת מפחיד אותך לעמוד מול טיעונים רציונליים שאין לך תשובות אמיתיות לגביהם, לא מתאים לאדם אשר כל כך מאמין בצידקת דרכו, אולי קיימים אצלך סדקים שאתה חושש להתמודד איתם?
 
כפי שאמרתי לך קודם

הטיעונים שלך נשמעים אולי לך רציניים, וכל חייך אולי אתה משתית על טיעונים אלו, אך אני יודע שהם ניתנים להפרכה, וכיוון שכפי שכתבתי לך כבר מקודם, לי כרגע אין את הכלים, לתת לך מענה. מצאתי לנכון למחוק את הודעותיך ממספר סיבות שפירטתי אותן במסר האישי.
 
העולם הרוחני הרבה יותר מציאותי

מהעולם הפיזי, העולם הפיזי - יום יבוא ויתאדה כאילו לא היה. למעשה כל מה שקיים בעולם הפיזי, הוא תוצאה של דברים שמתרחשים בעולם הרוחני. העולם הרוחני ישאר לנצח.
 
אבל גם אתה אדם בשר ודם ../images/Emo13.gif

ולמרות כל מה שאתה חושב ושוגה, כל המחשבות, הרגשות, והכעסים והאהבות שלך לאלוהים נוצרים במוח הפיסי, אתה לא מסוגל לחשוב ללא מוח פיסי בדיוק כפי שתוכנת מחשב אינה יכולה לרוץ ללא מחשב באוויר הפתוח. עובדה
 
תודה לאל על המוח הפיסי שהוא נתן לי ../images/Emo13.gif

אני לא רק בשר ודם, אני גם רוח, ורוח אלוהים שוכן בי.
 
לא ../images/Emo13.gif

תודה לאבולוציה
ישנם מספר פרטים שלא ברורים לי לגבי הנושא הזה, אולי תוכל להאיר את עיני:
1
האם אתה מאמין שנשמות מתגלגלות מאדם לאדם? אם כן מאיפה הגיע הנשמות של נגיד 200 האנשים הראשונים על כדור הארץ? מהיכן הן "התגלגלו"?
2
היכן נוצרות נשמות חדשות? היכן הן נולדות או מי יוצר אותן? כיצד הן יודעות להתחבר לתינוק שאך נולד? כיצד הן מוצאות את דרכן לאותה אמא מאושרת?
3
אם נשמה יכולה לחשוב ולהרגיש ולהתקיים ללא גוף מדוע אנו זקוקים למוח? הרי יכל בעיקרון להיות לנו ראש חלול לחלוטין שבו שוכנת הנשמה ומפעילה אותנו, מדוע כל הסירבול הזה עם המוח הפיסי והנויירונים והזרמים החשמליים וכל הבולשיט הזה, הוא לא קצת מיותר המוח הזה?
4
כיצד יתכן שנשמה "לא חומרית" השוכנת בגופינו מושפעת מחומרים פיסיים כגון תרופות נגד דיכאון, מכות בראש, גידולים במוח לא עלינו, אלכוהול, סמים.... כיצד כל החומרים הפיסיים האלו משפיעים על נשמה שהיא אינה חומרית? יש לך הסבר הגיוני לתעלומה המוזרה הזו?
5
מדוע אנשים הטוענים כי הם מתקשרים יום יום עם נשמות אף פעם לא מצליחים להוכיח זאת בניסויים מדעיים מבוקרים ואפילו לא מסוגלים לגרום לנשמה איתה הם מדברים לספר להם איזה חפץ מוסתר מאחורי וילון? כל הנשמות כאלו ביישניות שהן לא מוכנות להוכיח את קיומן בצורה מדעית? רק בסיאנסים הן יודעות להשיב על שאלות? אתה יודע יש כמה מכוני מחקר בעולם שמציעים סכומי עתק לכל מתקשר שיוכיח במבחן פשוט כמו זה כי הוא מדבר עם נשמה ולא רק עם דמיונו הפרוע.
6
ראיתי כמה וכמה תצלומים של "נשמות" בכל מיני אתרים וסרטוני וידאו, תמיד בתמונה הן לבושות בבגדים, כיצד זה יתכן? הרי בגד הוא חומר פיסי, בד שיצרו אנשים, כיצד יתכן שנשמה רוחנית שיוצאת מחוץ לגוף לוקחת איתה גם את הבגדים שלבשה? האם זה נשמע לך הגיוני? אשמח מאד לקבל תשובות, תודה!
 
לא../images/Emo46.gif

התודה לאלוהים
תשובות: 1- אנחנו לא מאמינים בגלגולי נשמות, הדבר נוגד את מה שכתוב בדבר ה'. 2- כל הנשמות נבראו ביום שאלוהים ברא את האדם הראשון. ברגע שהזרע מפרה את הביצית, נוצרים חיים - ובואותו הרגע יש בחיים החדשים, ביצור שמרכיב 46 כרומוזומים - גוף שמתהווה, נפש - נשמה, ורוח. 3- אלוהים ברא אותנו גוף נפש(נשמה)ורוח, המוח הפיזי הוא חלק מהגוף - הנפש היא החלק הרוחני של המוח - קרי מחשבות רגשות- דברים שאתה לא יכול לאחוז בהם. המוח, קולט את הדברים שמתרחשים בסביבתו, ומגיב אליהם. - הרוח אינה יכולה לבצע דבר בעולם הפיזי, ללא המוח שמפעיל את הגוף. 4- כל החומרים הפיסיים האלה, הם בעלי השפעה על הפיזיקה של המוח, שבטח שמשפיעה על הנפש הרוחנית. כשלאדם נגדעת יד, היד הפיזית לא קיימת שם, אך יש שם יד רוחנית, של הנשמה. אלוהים ברא את הפיזי - וכל מה שהמדע חקר ומצא, אלוהים ידע ויודע את הדברים האלה עוד הרבה לפני שבני האדם גילו זאת. הבעיה שלך היא שאתה מפריד את הפיזי מהרוחני, טוען שיש רק פיזי ואין רוחני. וזה כמו גם הבעיה של הגנוסטיים, שמפרידים את הרוחני מהפיזי ולא מקבלים את העולם הפיזי ודוחים אותו. אך למעשה אי אפשר להתעלם מהולם הפיזי, כמו שלא ניתן להתעלם מהעולם הרוחני. וניתן כפי שכבר הוכיחה האנשות להתעלם משניהם. בכל מקרה אנחנו מקבלים לחלוטין את העולם הפיזי, המדע לא נוגד את אלוהים, אלוהים ברא את העולם הפיזי, ואת כל הממצאים שהמדע הגיע אליהם. אנחנו מאמינים שהפיזי והרוחני לא נפרדים אחד מהשני לא נוגדים אחד את השני, ואף מתחברים. נכון שאנחנו לא יכולים להסביר הרבה מאד דברים, אך העדר הסבר, אינה עדות לכך שאין הסבר. אם אני לא יכול להסביר לבן שלי איך באמת מכשיר הפלאפון עובד(ואין לי שמץ של מושג איך הדבר הזה מתפקד - בקווים כללים כן, אך לפרטי פרטים, אין לי שמץ של מושג) אין זה אומר שלא ניתן להסביר איך הפלאפון עובד. 5 - אין לי שמץ של מושג - אני לא מאמין בתקשורים - זה דבר מיותר- כן יכול להיות שהם מתקשרים עם שדים. 6. אני לא ראיתי תמונות כאלה, כך שאני לא ממש יודע על מה אתה מדבר. ועם זאת יש לי תשובה, והרי אלוהים הוא הבורא של כל הדברים, הדברים הרוחניים, יכולים ללבוש צורה פיזית, וכן יש בעולם הרוחני דברים שאנחנו לא מבינים אך הם קיימים הם מציאותיים, הם נראים פיזיים והם רוחניים.
 
התשובות, בספר בראשית

המילה שאמרת... זו שמתחילה ב א', היא שקר מוחלט. אף אחד מהמאמינים כאן ובכל פורום דתי מכל סוג, לא מקבל את המילה הזו שציינת ואת כל מה שהיא מייצגת. כל שניתן לאמר עליה, זה שהיא שקר מוחלט. תראה- לא ניתן להוכיח את הקיום של אלוהים במובן של ראייה מדעית. אם אתה מחפש "הוכחה" מדעית, ברורה, חד משמעית- אתה צפוי להתאכזב שוב ושוב. יש ראיות נסיבתיות לקיום אלוהים. יש את ספר התנ"ך. יש את התגלות אלוהים כפי שהוא נגלה לבני ישראל במדבר סיני. יש את תורת משה. יש את הנביאים. יש את הבשורות שמעידות על ישוע שעונה, נצלב, מת, נקבר, קם לתחייה ביום השלישי והתגלה לרבים לאחר תחייתו. אם לדעתך כולם שקרנים... אתה בעצם אתיאיסט. אם אתה אתיאיסט... זה כבר אופרה אחרת...
 
אם אין חיים לאחר המוות-

אני לא יודע במה בדיוק אתה מאמין... אבל , אם אין חיים לאחר המוות, אתה בעצם אומר שישוע המשיח, ישוע בן מרים, לא קם לתחייה לאחר שנצלב. ואתה הופך את הברית החדשה ל( כביכול ) שקר. אם לדעתך הברית החדשה, אינה אמת, אז אתה צריך לשאול את עצמך "מהי האמת?". אם אתה מאמין רק בחיי בשר, בהכרח תגיע אל המסקנה שגם אלוהים אינו קיים. אם לדעתך אלוהים לא קיים, אז לדעתך כל התנ"ך כולו הוא שקר ארוך ומתמשך ובכלל זה, בעיניך גם יציאת מצרים לא התרחשה מעולם. כל הרעיון הוא באמונה המשיחית, הוא לקבל חיי נצח בעולם הבא. להיות קרובים לאלוהים, כמו ילד והורים. זו המתנה שאתה אמור לקבל אם תאמין שישוע הוא המשיח שהוא הקריב עצמו למען חטאי האנושות כולל חטאיך שלך. זהו לב הרעיון. אם פספסת את זה, פספסת הכל או כמעט הכל. השכר הוא חיי נצח, כמו שאלוהים התכוון מראש לתת לאדם הראשון. אם אתה מאמין- אלוהים ייתן בך את חותמו ברוח הקודש, כך שאתה פטור מן המשפט, פטור מן הדין. חי לנצח, בגן עדן, משבח את אלוהים בשמחה, באהבה. מציע לך- אם אתה פתוח לזה, יש סרטונים ב יוטיוב שעשויים ללמד אותך משהו על חיי נצח ועל גן עדן. מדובר על אתיאיסטים שחוו התגלות ( חווית סף מוות NDE ) בעת שגופם היה שרוי במוות קליני . חלק מהאנשים שם, חוו התגלות של גיהינום, חלק של גן עדן.
 
למעלה