לא מספיק יוזם

לא מספיק יוזם

אני חדשה בפורום ואני זקוקה לייעוץ. הממ אז ככה - אני בת 19 וכבר חודשיים וחצי יוצאת עם בחור בגילי. אנחנו ניפגשים כשלוש פעמים בשבוע בממוצע. אני באמת מרגישה שטוב לי איתו ובוא בחור באמת מקסים - איכותי, רגיש אכפתי וממשפחה טובה. זה הקשר הרציני הראשון של שנינו. אני באמת רוצה שהוא ימשך הרבה זמן. עדיין לא שכבנו ואנחנו מתכננים שזה יהייה בזמן הקרוב מאוד. ישנה רק בעיה אחת בו שמפריעה לי מאוד, ומטרידה אותי. אני מרגישה שהוא לא מספיק חם אליי ולא מספיק יוזם מינית. לדוגמא הוא אומר לי שהוא רוצה לשכב אבל לא לוחץ עליי או יוזם מספיק. היום לדוגמא הוא נוסע עם המשפחה שלו לשבוע, ניפגשנו בקניון וניפרדנו בכך שהוא רק חיבק אותי קלות, ונישק אותי על הלחי. או שאני מסוגלת לשכב לידו במיטה רק עם חזייה והוא לא ייגע לי בחזה אפילו פעם אחת. חשוב לי להדגיש שהוא כבר הכיר לי את המשפחה שלו, החברים שלו כבר מכירים אותי והוא באמת בחור מדהים. אני לא יודעת אם זה נובע מתוך זה שהוא לא נימשך אלי, מתוך זה שאנחנו מעט זמן יחד או שזה פשוט האופי שלו. זה מטריד אותי מאוד ואין לי עם מי להתייעץ לכן פניתי אליכן. תודה למי שקרא עד כה.
 

quitesc

New member
ואולי הוא לא בטוח

שזה מה שאת רוצה ממנו. עובדה שאתם ביחד חודשים וחצי ולא שוכבים(אני מניחה שאת זו שרוצה לקחת את זה לאט). ואם זה כ"כ מפריע לך אז שהם שוכבת איתו במיטה קחי פעם אחת את היד שלו ושימי אותו על השדיים שלך(אני מבטיחה לך שמכאן הוא ימשיך לבד).
 

Survivor Man

New member
אבל למה הכל צריך להיות מתוזמן בטיימינג מסוים?

אז סבבה הוא לא ממהר, לוקח את הזמן. למה את ישר מניחה שמדובר באיזשהי בעיה אצלו? הרי ציינת שזה הקשר הרציני הראשון של שניכם (ואם חודשיים וחצי נחשב אצלך כבר קשר רציני אני יכול רק לנחש מה היה לפני), אז מאוד יכול להיות שהוא לא מנוסה מהבחינה המינית, והניסיון שלו (אם בכלל) זעום מכדי שהוא מרגיש מספיק בטחון ליזום כרגע סקס. הלחץ שלך מעיד על חוסר הבטחון שלך. כתבת "אני לא יודעת אם זה נובע מתוך זה שהוא לא נמשך אליי..." המשפט הזה אומר מבחינתי שאת רוצה שהסקס יקרה כדי לאשר לך ש"הכל בסדר" אתכם. אבל אם בחור מקסים ורגיש ואיכותי כמו שציינת, אולי דווקא בגלל החוסר ניסיון שלו הוא חושב שאת תכבדי אותו יותר אם הוא ידחה קצת את הסקס ויראה לך קודם שבאמת אכפת לו ממך. אין טיימינג ספציפי למתי זוג צריך לעשות אתזה, זה קורה כששני הצדדים מרגישים מספיק קרובים ומספיק בנוח זה עם זו. והוא משום מה עדין לא מרגיש הכי בנוח, מסיבותיו שלו. אז כמו שלא היית רוצה שאיזה בחור ילחיץ אותך להכנס למיטה אחרי שבוע, על אותו עקרון את לא צריכה להלחיץ את הנוכחי שתוך חודשיים זה אמור לקרות. אם טוב לך איתו והוא משדר לך אותו הדבר, אז אין לך מה לדאוג. סבלנות זו לא מילה גסה
 
תיזמי את

אחרי חודשיים וחצי אם הוא מתנהג ככה, הגיע זמן שתיקחי את המושכות לידיים. או שתעשי כמו ש-quitesc הציעה או שנסי לנשק אותו על השפתיים, תתחככי בו וכן הלאה. אם זה לא הולך והוא נרתע, נסי לדבר איתו למה הוא לא רוצה - ואם הוא עונה בכל מיני תירוצים לא מספקים, עזבי אותו וחפשי מישהו אחר. יכול להיות שיש לו חרדות מזה, וזו אינה חובתך לפתור לו את הבעיות אם הוא לא משתף פעולה. ואם הוא לא נמשך אלייך - על אחת כמה וכמה שאין סיבה שתהיי איתו.
 

Nessa12

New member
אח... כמה שאתה צודק לגבי

המשפט האחרון שכתבת, פבארוטי..!! נ.ב. אני מתענגת על שמי המתנוסס בחתימתך
 
תוספת למשפט המפורסם שלך:

בני אדם הם כנראה היצורים *הכי* לא סימפטים שייצא לך לפגוש.
 

Nessa12

New member
../images/Emo6.gif מיני, יש דברים גרועים גם כן

המממ... חייזרים?
 
שלום

קשר גופני צריך לבוא מתוך אהבה רומנטית. אם הוא נחמד אליך, הוא כנראה אוהב אותך. נסי ליזום בעצמך את הקשר הגופני. יש אנשים שפחות יוזמים מינית, ויש אנשים שבכלל פחות יוזמים, וזה לא נורא. תיהנו מהקשר והשקיעו בו רגשית כדי שיתפתח.
 
סוף סוף בחור שמכבד בחורה

למרו שהיא פאקינג מרשה לעצמה לשכב לידו בחזיה, כשכנראה היא עוד לא מוכנה לשכב איתו, אבל בא לה לבדוק את הגבולות. יא אללה. נותנים לבחורה גבר שמכבד אותה ולא מתנפל עליה למרות שהיא מעמידה אותו בסיטואציה מאוד קשה, וגם מזה היא לא מרוצה. מדהים
 
../images/Emo45.gif

אל תשכחי רק שזה מה שהנוער מבין היום, לצערנו, שאם גבר לא מתנפל עלייך ישר- כנראה שהוא לא נמשך אלייך או שהוא הומו.
 

Krishi

New member
נראה לי שזה טיפ טיפה יותר מסובך מנתינת כבוד..

הם חודשיים וחצי ביחד וכשהוא נפרד ממנה הוא רק מחבק אותה קלות ונותן לה נשיקה על הלחי? הוא אומר שהוא רוצה לשכב אבל לא יוזם שום דבר בנושא? וזה לא שהיא לא מוכנה לשכב כי היא אמרה שהיא כן מתכננת לעשות את זה בקרוב. חברה שלו פאקינג שוכבת לידו בחזיה והוא אפילו לא יורק לכיוונה ואת לא מבינה איך זה יכול לבאס ת'בחורה? מילא אם הוא היה מנסה לעשות משהו והיא הייתה מתנגדת והוא היה ממשיך לנסות, אז אפשר להגיד שהוא לא מכבד. אבל שהוא לא מנסה אפילו? אם אני הייתי בחורה הייתי מרגיש די רע עם עצמי כי אולי חבר שלי לא נמשך אלי או לא חושב שאני יפה מספיק. ואולי הוא בכלל הומו...
 
הם נמצאים במקום אחר ממני וממך

סביר להניח שזו הפעם הראשונה שהוא עומד לשכב עם בחורה. יכול להיות שלשם שינוי חינכו אותו שלא זה לא. יכול להיות שהוא בעצמו נורא ביישן, וגם אם מבפנים הוא היה מת לגעת בה, הוא לא מצליח להביא את עצמו לעשות את זה (אני מכירה בחור יותר מבוגר ממנו, שאני יכולה לדמיין אותו בסיטואציה כזו בלי בעיה). אנחנו לא מכירים את הנפשות הפועלות, אבל אולי לשם שינוי יש פה בנאדם קצת נאיבי, שמקבל את מה שאומרים לו. מה רע בזה? אתה בחרת להתייחס לזה שהיא בחזיה והוא לא יורק לכיוון שלה, ואני בחרתי להתייחס לזה שזה מאוד לא יפה מצידה, לא לשכב איתו אבל כן להיות לידו בלבוש כזה. אלא אם באותו מפגש שבו היא הייתה רק בחזיה היא התכוונה שהם ישכבו, אבל לא נראה לי שזה מה שהיא רצתה. אז אתה תגיד לי איזו בחורה מתעללת ככה בגבר, כשהיא לא מתכוונת באותו זמן לשכב איתו, אבל היא מרשה לעצמה לעשות לו טיזינג ברמה כזו? חודשיים וחצי בקשר ראשון הם לא הרבה בשביל שום דבר. זה שהם נפרדים בנשיקה על הלחי וחיבוק בפומבי, זה הרבה יותר מאיך שאני ובן זוגי אומרים ביי בפומבי, פשוט אומרים ביי. את הנשיקות אנחנו שומרים לבית, לא מרגיש לי בנוח נשיקות וחיבוקים מול כל העולם. אז בקניון? זו דווקא אחלה פרידה. (ואולי היא גם לא הייתה לבד, אלא המשפחה שלה בדיוק באה? אי אפשר להסיק מכך שהם לא מתנשקים, היא גם לא התלוננה על זה, וגם אם הם לא, בסטטוס שלהם זה תקין לחלוטין).
 

Krishi

New member
מה זה חינכו אותו שלא זה לא?

איפה פה ה-"לא"? מילא אם היה "לא".. אבל הוא אפילו לא ניסה חחח.. אני כן יכול לקבל את זה שאולי הוא ביישן, אבל זה לא משנה את העובדה שההרגשה שהבחורה מקבלת היא עדיין הרגשה לא נעימה בין אם כמו שאמרתי שאולי הוא לא נמשך אליה או בין אם הוא חסר יוזמה. אני לא מבין, הדבר היחיד שבני זוג יכולים לעשות בפן המיני זה לשכב? אפשר להתחבק, להתנשק, להתמזמז, לרדת אחד לשני אנאערף.. חסר דברים? מה את עושה עם בן זוגך זה משהו אחד, מה אנשים אחרים עושים זה משהו אחר. סבבה מקבל את זה שיש זוגות שלא אוהבים להראות אהבה בציבור אבל אם הוא כבר עושה משהו מה זה חיבוק קל ונשיקה על הלחי? עכשיו מילא זה היה הדבר היחיד אז אפשר להגיד שאולי הוא גם מאלה שלא אוהבים להתגופף בציבור, אבל זה רק סימן אחד מתוך אוסף סימנים שונים מה שאולי מצביע שזה נובע מסיבות אחרות. ותסלחי לי אבל אין שום דבר תקין בכלל בכלל בלא להתנשק אחרי חודשיים וחצי (בציבור או לבד) אלא אם אתם ביסודי או משהו כזה..
 
היא לא התלוננה על נשיקות

אז כנראה שאין בעיות בפן הזה. לא ברור לי איך אפשר להגיע לשלב של לשכב בלי להתנשק קודם (כשלא מדובר בסטוץ). אפשר לעשות הרבה דברים חוץ מלשכב, אנחנו לא יודעים אם היה או לא היה, מסתמן שלא היה, אבל בגיל 19, כשיש 0 נסיון, לא תמיד חושבים על זה. אולי הוא/היא מהססים לפנות לדברים אחרים, כי הסכר עשוי להתפרץ? אני לא יודעת, אלה רק ספקולציות והיא באה להתלונן על זה שהוא לא מספיק חם אליה. אז, יש מרחק גדול בין זה, לבין לנסות לעשות לה משהו כשהיא מעמידה אותו בסיטואציה באופן לא יפה בכלל. הם קודם צרכים לעבוד על הסיפור הזה של חוסר במגע רגיל, והיא בהחלט יכולה ליזום ולהגיד שזה מה שהיא אוהבת/ככה אוהבת.
 

Krishi

New member
אני לא אמרתי שיש בעיות בפן הזה

הערתי שבאופן כללי בלי קשר לבחורה פה זה לא נראה לי תקין להיות חודשיים וחצי בקשר בלי להתנשק. תראי, סיבות יכולות להיות רבות, אבל לי זה נשמע מוזר שגבר שטוען שהוא אוהב ונמשך לבת זוגתו חסר ניסיון או עשיר ניסיון, לא יזום כמעט שום דבר אחרי חודשיים וחצי של קשר בגילאים האלה. זה לא משהו שכיח זה בטוח. הנקודה היא שאני חושב שכבר הבנת בעצמך שזה לא בהכרח עניין של נתינת כבוד ויכול להיות שיש פה בעיה אחרת ולגיטימי לגמרי שהבחורה לא תרגיש נעים במצב כזה ולא לבוא אליה בתלונות של הנה סוף סוף עד שיש גבר שמכבד אותך ואז עוד מתלוננת כי זה לא נכון.
 
למעלה