לא מספיק יוזם

Krishi

New member
לא מספיק יוזם? תיזמי בעצמך.

אם צריך תשאלי אותו גם ישירות מה הקטע. זה באמת לא כזה מסובך.
 

Full of this

New member
לא מספיק יוזם

אז תזמי קצת את.. מה קרה, אתם כבר 3 חודשים ביחד אוטוטו... את יכולה להתחיל ליזום דברים... יש מצב שהוא סתם ביישן ויש מצב שהוא באמת ילד טוב כזה שלא רוצה ללחוץ עלייך וצריך לקבל ממך אישור לדברים האלה.. יכול להיות שברגע שתסמני לי שזה בסדר הוא יעוף עלייך במהרה. וסתם בלי קשר, לא מבינה מה היה הסיפור עם החזיה.. זה נראה לי לגיטימי לשכב ליד חבר שלך עם חזיה אם בא לך.. זה לא בהכרח מזמן סקס במיידי או עושה טיזינג כל הזמן.
 

too addictive

New member
זה יכול להיות מהרבה סיבות

אנחנו הרי לא יודעים איך הצגת את את נושא המין בפניו. אולי הצגת את זה ככה, שהוא הבין שעדיף לו לא לשלוח ידיים ולא כלום ולתת לך להכתיב את הקצב? בכל אופן....זה לא מעיד כלום כרגע בעיני. אולי היא מתבייש להפגין חיבה כזאת בפומבי- אני מבינה את זה כי גם לי לא מתאים להחליף נוזלים עם חבר שלי בציבור, למרות שבמיטה אני נמרה. את יכולה לשאול אותו, את יכולה ליזום לבד (שזה הכי טוב בעיני). בהצלחה!
 

professional CG

New member
בקיצור

הוא מפחד לגעת בך כדי שלא תדחי אותו פעם הבאה שאתם במיטה תיזמי משו תוך כדי נגיעה בזין שלו ותגידי לו שאת נמשכת אליו תוך כדי. ואחרי זה הוא יקבל ביטחון ויזום לבד פעם הבאה. ואל תעשי לידו פוזות של מרוחקת ככה הוא לא ירגיש שהוא לא אמור לגעת בהצלחה.
 

קריסטה

New member
../images/Emo243.gifמחיקות נוספות../images/Emo243.gif

אני מזכירה בפעם האחרונה, ריבים, קללות, פסים אישיים, ביקורת לא רלוונטית על גולשים אחרים - לא פה. כל הודעה שרק תראה לי כאחת שמתחילה משהו כזה, תימחק מיידית. הערה נוספת שאולי כדאי שתיקחו לתשומת ליבכם - כשלא מאכילים טרולים הם נוטים להעלם. תחשבו על זה.
 
למעלה