לדבר עם הילדים
אתמול היתה סדרת בטלויזיה בשם "ללא עקבות" (ערוץ 10). נושא התוכנית אתמול היה- נער בן 14 שנעלם. במסגרת החיפוש אחריו, הסתבר שהוא עבר מסכת של השפלה בבית הספר על ידי ילדים שונים, שיאה היה בארוע משפיל על ידי כמה בנות כשבעקבותיו הוא החליט לברוח ובהמשך לנסות להתאבד. הדבר הכי בולט בסיפור היה- שאף מבוגר- לא כזה שקשור אל הילדים המתעללים, ולא של הילד וחבריו, לא ידע מה קורה. אחרי הסרט ישבתי עם הבן הגדול שהוא באותו גיל, ספרתי לו את הסיפור ושאלתי אותו מה דעתו (הוא לא צפה איתי), והאם יש מצב שגם הוא לא מספר, דיברנו על קושי שהיה לו בתחילת החטיבה שהוא העדיף לא לשתף אותנו. אחר כך הבת הגדולה הצטרפה לשיחה. היתה שיחה מצויינת במסגרתה עלתה השאלה- מתי צריך לספר, מתי אפשר להתמודד לבד. בקיצור, נושא חשוב שאני לא יודעת אם סתם ככה הייתי פותחת אותו לשיחה. אבל בהחלט כדאי וחשוב לברר על מה הילדים חושבים.
אתמול היתה סדרת בטלויזיה בשם "ללא עקבות" (ערוץ 10). נושא התוכנית אתמול היה- נער בן 14 שנעלם. במסגרת החיפוש אחריו, הסתבר שהוא עבר מסכת של השפלה בבית הספר על ידי ילדים שונים, שיאה היה בארוע משפיל על ידי כמה בנות כשבעקבותיו הוא החליט לברוח ובהמשך לנסות להתאבד. הדבר הכי בולט בסיפור היה- שאף מבוגר- לא כזה שקשור אל הילדים המתעללים, ולא של הילד וחבריו, לא ידע מה קורה. אחרי הסרט ישבתי עם הבן הגדול שהוא באותו גיל, ספרתי לו את הסיפור ושאלתי אותו מה דעתו (הוא לא צפה איתי), והאם יש מצב שגם הוא לא מספר, דיברנו על קושי שהיה לו בתחילת החטיבה שהוא העדיף לא לשתף אותנו. אחר כך הבת הגדולה הצטרפה לשיחה. היתה שיחה מצויינת במסגרתה עלתה השאלה- מתי צריך לספר, מתי אפשר להתמודד לבד. בקיצור, נושא חשוב שאני לא יודעת אם סתם ככה הייתי פותחת אותו לשיחה. אבל בהחלט כדאי וחשוב לברר על מה הילדים חושבים.