אני לא רואה שום מחלוקת בינינו
אחרי ש"הבעיה" הגופנית נפתרת, והילד לא רוצה להתרועע בכזו דרך - הוא בעיני בדיוק כמו ילד שלא היתה לו שום בעיה גופנית והוא פשוט לא רצה להתרועע כך. אבל לא הייתי פוטרת את עצמי מבלי לבדוק מה הסיבה שמונעת מהילד שלי את החיכוך האופייני לבני מינו וגילו. אני למשל הייתי ילדה שלא רקמה ולא תפרה ולא סרגה ולא ציירה כל ימי ילדותי. בכלל היתי ילדה של עצים ושל שעשועי בנים. אמא שלי חשבה שזה סתם כי אני כזאת ויש בנות כאלו. וזה נכון. אבל גם היו לי קשיים מאוד קשים במוטוריקה עדינה, ורעד קבוע בידים, ועד אשר לא למדתי להקליד במחשב בגיל 20, לא יכולתי לכתוב יותר מדף אחד ללא הפסקות ארוכות. אז בדירוג החברתי בכיתה הייתי על הפנים כי לא ידעתי לעשות את כל מה שבנות עושות (והאמת זה לא הטריד אותי כלל). ובפועל חוסר היכולת שלי להתמיד בכתיבה גרמה לי להרבה מאוד כשלונות בחיים הלימודיים שלי. ולו היו אז הכלים שיש היום, ואמא שלי היתה לוקחת אותי לאבחון, יכול להיות שהיו מטפלים בי והבעיה היתה מופחתת. זה לא אומר שהייתי נהנית מסריגה או מרקמה או מתפירה, או אפילו מכתיבה, אבל לפחות נפתח היה לי שער שקודם לכן היה סגור בפני מחוסר יכולת.
אחרי ש"הבעיה" הגופנית נפתרת, והילד לא רוצה להתרועע בכזו דרך - הוא בעיני בדיוק כמו ילד שלא היתה לו שום בעיה גופנית והוא פשוט לא רצה להתרועע כך. אבל לא הייתי פוטרת את עצמי מבלי לבדוק מה הסיבה שמונעת מהילד שלי את החיכוך האופייני לבני מינו וגילו. אני למשל הייתי ילדה שלא רקמה ולא תפרה ולא סרגה ולא ציירה כל ימי ילדותי. בכלל היתי ילדה של עצים ושל שעשועי בנים. אמא שלי חשבה שזה סתם כי אני כזאת ויש בנות כאלו. וזה נכון. אבל גם היו לי קשיים מאוד קשים במוטוריקה עדינה, ורעד קבוע בידים, ועד אשר לא למדתי להקליד במחשב בגיל 20, לא יכולתי לכתוב יותר מדף אחד ללא הפסקות ארוכות. אז בדירוג החברתי בכיתה הייתי על הפנים כי לא ידעתי לעשות את כל מה שבנות עושות (והאמת זה לא הטריד אותי כלל). ובפועל חוסר היכולת שלי להתמיד בכתיבה גרמה לי להרבה מאוד כשלונות בחיים הלימודיים שלי. ולו היו אז הכלים שיש היום, ואמא שלי היתה לוקחת אותי לאבחון, יכול להיות שהיו מטפלים בי והבעיה היתה מופחתת. זה לא אומר שהייתי נהנית מסריגה או מרקמה או מתפירה, או אפילו מכתיבה, אבל לפחות נפתח היה לי שער שקודם לכן היה סגור בפני מחוסר יכולת.