פותח האשכול שאל מה המוטיבציות שמשפיעות על ההחלטה ("האם ייתכנו מקריים שבהם ה"מוח הגדול" ייגבר על ה"מוח הקטן"?).
את באה ועונה "ההחלטה היא שלך". וואלה יופי - הוא באמת לא הבין את זה קודם.
אז את אומרת "זה שיקול מוסרי של נכון/לא נכון". אוקיי. מה השיקול? אם אשה נשואה באה ומביעה עניין לשכב איתו יש לו 2 אפשרויות
א) להעדיף את רצונה לבגוד על פני רצון בעלה שהיא לא תבגוד.
ב) להעדיף את רצונה, לשכב איתה ובכך לאפשר לה לבגוד.
(וכל זה בהנחה מקדמית שהוא מעוניין לשכב איתה מבחינה יצרית).
אז את באה ואומרת שהעדפת רצון הבעל על רצון האישה הוא "בחירה מוסרית". למה?
פשוט אתה יודע למה אתה מתכוון. לך זה הגיוני ואתה יודע שזה נכון(וזה מה שחשוב). לפעמים אין לך זמן, עניין או כוח להתחיל להסביר כאשר אתה רואה שזה ארוך מדיי.
מי שמבין- מבין. מי שלא- לא.
ומי שרוצה לעוות את הדברים- עושה זאת(לא אליך הכוונה).
אם אני אזכור אחזור היום לשרשור הזה, אני סתם חצי גמורה כרגע ועונה לך בחצאי משפטים.
מתנצלת.
אין פה בכלל שאלה של אסור או מותר , מסכים שזה לא מוסרי לעשות זאת אבל אז נשאלות שאלות הרבה יותר גדולות ממה שכתבת.....
האם בן זוג אחד הוא צמח האם לשני מותר לקיים יחסים עם אחרים
אם בן זוג אחד אוהב את הבן זוג . בת הזג שלו אבל הסקס לא מושלם האם אסור או שחייבים לפרק את המשפחה האידיאלית או למצוא פתרונות מוסכמים של מערכת יחסים פתוחה שרב האנשים ל מסכימים עליה
האם בת הזוג שהיא אומללה מבן הזוג שלה (לא מדובר על התעללות פיזית) והיא תלויה בו כי זה מה שהוא הרגיל אותה האם לה מותר לבגוד
יש הרבה שאלות נשאלות אף מערכת יחסים לא מושלמת וכולנו מוותרים הרבה בשביל להיות בתוך מערכת יחסים אבל לפעמים החיים רואים דברים אחרים ולפעמים המוג סקס מחוץ למערכת יחסים לא פוגע בה אלא אף יכול לעזור לה
ועוד אומר את זה אחד שלא אוהב את המונח מערכת יחסים פתוחה ומאמין בגידות לא צריכות להתרחש אבל למדתי להבין שהחיים לפעמים גדולים מאיתנו ולא הכל זה סקס ו..... ואפשר להנות ממנו גם מחוץ למערכת יחסים השאלה לאן לוקחים אותו