להפריד רישיון טייס מביטוח החובה

גיא, כדאי שתחליף טיעונים...

קרא שוב את שכתבת: ברור לך שאתה בעצם מטיף לפיצול האגודה בין ממ"ג לרחיפה ? בין ממונעים (שיותר קרובים לטרייק ואז"מ) ולבין מרחפים ? אתה באמת חושב שניתן להתעלם מצרכיהם של כמה מאות אנשים בוגרים, מצליחים, בעלי יכולת אישית וכספית (אנשי הממ"ג) ולספר להם שזה אולי טוב למרחפים ? זה ישכנע אותם בצדקתך, או ישכנע אותם שאתם לא בעלי עיניין ואינטרסים זהים ? כדאי לחשוב לפני שכותבים.
 
לאור הנתונים יש להביא את ההחלטה

לפני כלל החברים להחלטה. אני ממליץ לרכז את כל השיקולים בעד ונגד אגודה תחרותית כולל כל האספקטים בעניין ביטוח ואיבוד כיסוי על ידי קופת חולים למשל , ולהביא בשפה בהירה ומובנת שאפילו איתי לנואל
יוכל להבין, ויחליטו האנשים עצמם לאחר שקראו והבינו מה הם רוצים מהארגון אליו הם משתייכים . אם המצב הוא של אין ברירה - אז אין בררה, אבל אם יש בררה כפי שנראה , לא ייתכן שאדם אחד או שניים ייקבעו לכולם בייחוד לנוכח השיקולים כבדי המשקל שהועלו ע"י מר מיליס. לא כ"כ מסובך לרכז את טבלאת השיקולים - מר מיליס ייתן אני מניח את חלקו , לנואל רון ואחרים ייתנו את המנטרה שלהם , הטבלא תוצג נניח חודש באתרים השונים לעיון כולם ותתבצע הצבעה פרטנית - ז"א כל אחד ואחד ולא בהצבעת מחטף כפי שראינו שהדברים נעשים בפועל באסיפות. אני מסכים ב 100% עם מיליס (חשבון הבנק שלי לעמלות הוא ..... ) מעט המתחרים באגודה צריכים לממן את פעילותם בעצמם ולא להשען על גבם של 800 אחרים ואם באותם 700 ש"ח שמי חבר יוכל כל אחד להחליט אם לרכוש לעצמו בטחון ביטוחי טוב יותר במקום לממן פעולות תחרותיות שנכפות עליו ואינם מעניינו. מה אתם אומרים - לא מסובך טכנית. לא דורש השקעה, לא דורש לוגיסטיקה מיוחדת - ואולי פעם סוף סוף נראה מה רצון העם ? ומר לנואל- אין כל קשר לאיזה סוג אגודה אנחנו ולקשר עם מנהל תעופה. להיות תחת כנפי מנהל תעופה זה אסון לספורט . בזאת לפחות אנחנו מסכימים ואני מניח שאתה זוכר את הפגישות שלנו בעניין לפני כמה חדשים. אהרון .
 
אם אתבקש, אני מוכן...

להגיש דף עבודה מנומק בנושא. יחד עם זאת זה צריך לבא כבקשה של ההנהלה או "הזרם המרכזי" ע"מ שלא אחשב כ"מורד" או מחרחר ריב. אגב, לגבי ה"אינטרס" שלי (שעלה פה בתגובות הקודמות): חלק ניכר מהביטוחים הרפואיים שנמכרו על ידי לטייסי ממ"ג, רחיפה, אז"מ, נרכשו גם בגלל שמרגע שהפכו ל"ספורטאים", אבד הביטוח הרפואי של קופ"ח. אם השינוי יביא להחזרת הכיסוי הרפואי של קופ"ח, הרי שפעלתי בניגוד ל"אינטרס" שלי. אני מאמין בצעד שהצעתי מפני שהוא נכון ומשרת את האינטרס של הטייסים. "האינטרס" שלי ירוויח מהאמון שלהם בי וביושר המקצועי שלי.
 

מופז2

New member
אתם רותמים את העגלה לפני הסוסים

רבותי לאט, עד עכשו שמענו רק דעות שונות מאנשים שונים, אתם כבר מחליטים ומצביעים ולנו אין כאן שום תגובה מאנשי הועד שבודאי מכירים את הנושא טוב מאיתנו, כדאי לפנות לועד שיאמר את דברו ואז להמשיך ולהתקדם בנושא.
 

מרחף 1

New member
יש טעם לפגם בצורת ההתנהלות

יתכן שסכום הביטוח הוא סביר ביחס לשוק, זו אינה הבעייה המטרידה. מה שמטריד הוא ההתנייה שמישהו תירץ אותה בחוסר היכולת של האגודה לעקוב אחרי תאריכי הסיום של הפוליסות - את מי זה מעניין? יש חוק שאסור לנהוג בלי ביטוח, האם משרד הרישוי מחייב את כל בעלי רשיון הנהיגה להחזיק בביטוח בכל עת? לא. יוצא שהאגודה מענישה אותנו על אוזלת ידה באכיפת החוק ומחייבת אותנו להחזיק בביטוח אחיד. גרוע מזה - אם ברצונך לרכוש ביטוח שיתחיל מינואר עד דצמבר - נידונת להפסד כסף, כי הפוליסה 'הגורפת' מתחילה בתאריך שרירותי ומסתיימת שרירותית, ללא קשר למועד רכישתה. חברת פלאפון נהגה לחייב את לקוחותיה במחיר של דקה שלמה גם אם צרכו חלקיקי שנייה ממנה. בית המשפט קבע שזה לא חוקי!
 

מופז2

New member
היתה לך הזדמנות לשנות

גם עם אתה צודק, אל תתלונן תעשה!! איפה היית באסיפות הכלליות, בפרוש פורסם להגיש הצעות לחברי ועד מדוע לא נרשמת? קל מאד לשבת ללא מעש ולהעביר ביקורת על העושים מזמנם ללא תמורה.
 
התנהלות וממון.

כפי שכתב מופז2 (זה אח של שאול?): תתנדב ותשנה וכולנו נענה. משרד הרישוי גובה אגרת רישוי, טסט, רשיון נהיגה וכו'. באגודה עובדים אנשים בהתנדבות. המשכורות במגזר הציבורי הן מהגבוהות במשק והשירות ברמה הכי נמוכה במשק. לדעתי ברגע שנושא הממ"ג יכנס תחת כנפי הרשות עלויות הביטוח יהיו זניחות ביחס לשאר הדברים. שלא יהיו לך (או לאהרון) אי הבנות, כולנו (ממ"ג ומרחף) רוצים לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר. תלונות לא יעזרו ! תתנדבו ותשנו !! איתי
 

ד ו ד 9 9

New member
איתי משפטך אותו אני מביא ככתבו

וכלשונו "לדעתי ברגע שנושא הממ"ג יכנס תחת כנפי הרשות עלויות הביטוח יהיו זניחות ביחס לשאר הדברים". מה ניתן ללמוד מהמשפט הזה? שזה בסדר ואפשר להמשיך כך בנושא הביטוח? תסכים איתי שעדיף להיות קליינט של קופת חולים מאשר של חברת ביטוח שתתחיל לבדוק לך בציציות לפני שתשחרר לך שקל. האם תועלתם של בודדים עדיפה על נזק למאות רבות אחרות?
 
הבעייה היא לא "בדיקה בציציות"

בעייה הרבה יותר חמורה היא: גבול אחריות של 100,000 ש"ח. זה סכום שאינו מתחיל בכלל לכסות הוצאות רפואיות במקרה של תאונת טיס הגוררת ניתוחים ואישפוזים. הפתרון היחיד שיש היום למצב שנוצר זה באמת לרכוש פוליסה אישית לרפואה פרטית הכוללת הרחבה לטיס, פינוי וחילוץ, חו"ל וכד' ובה סכומי הביטוח נכונים ובפרקים רבים (כמו ניתוחים בארץ ובחו"ל), סכומי הביטוח בילתי מוגבלים. מכאן שהבעייה אינה בחב' הביטוח אלא בפוליסה הקולקטיבית "הזולה" שנרכשה ממנה ע"פ האיפיון של האגודה. יוסי מיליס
 
חס וחלילה !

דוד שלום, איני יודע מדוע נוצר הרושם שאני תומך במצב הקיים. אולי למר מיליס נוח להתנפל על כל רעיון אחר על מנת לקדם אינטרסים כלכלים אישים אך לא כך הוא המצב. אני חוזר ומדגיש גם אני בעד הקטנת ההוצאות ככל האפשר בטח ובטח בנושא ביטוח. מי שמכיר את ההיסטוריה של בתי הספר (הייתי בעלים של אחד מהם בעברי) יודע כמה כסף שפכנו על חברות הביטוח לחינם ושאני בעד לעשות הכל על מנת לשלם להן כמה שפחות. בעבר אף גייסתי מבטחים מחו"ל במחירים הזולים בעשרות האחוזים ממה שקיים היום בארץ. חברות אלו הובהלו וסולקו מפה על ידי המבטחים המקומים. כל שרציתי לומר הוא שהביטוח הוא תחום אחד שיש לטפל בו (אין הרבה אופציות למרות האגדות היפות שמספרים לכם בעלי אינטרס). ונושא הרשות הוא תחום לא פחות בוער, מסוכן, מסובך ויקר. סופ"ש נעים איתי
 
איתי, לא קצת התבלבלת ?

המצב הקיים אינו "רעיון אחר" שאני מתנפל עליו לקדם אינטרס. העובדות שהצגתי מעלות רעיונות חדשים בקרב טייסי הממ"ג לניהול ורישום האגודה, רעיונות שאתה מתנפל עליהם. בנוסף, המצב הקיים (שאין לכם ביטוח רפואי בקופ"ח) משרת את האינטרס שלי מצויין. יעידו על כך מאות פוליסות לרפואה פרטית שקנו טייסים. שינוי, אם יתרחש, רק עלול להזיק לאינטרס שלי. אבל אתה כל כך חד-סיטרי שקשה לי להאמין שתוכל להתעמק ולהבין את הדברים. מסקרן אותי להבין את המשפט:"כמה כסף שפכנו על חברות הביטוח לחינם". כוונתך שלמרות שרכשתם ביטוח לא היו מספיק תאונות ופיצויים והפרמיה לא "חזרה" אליכם ? כוונתך שהיו תאונות ולא הצלחתם לתבוע ולקבל פיצוי ? אנא, האר את עיננו. אני גם מרותק מהאגדה: "גייסתי מבטחים מחו"ל במחירים הזולים בעשרות האחוזים ממה שקיים היום בארץ. חברות אלו הובהלו וסולקו מפה על ידי המבטחים המקומים". ספר לנו, איך בוצע "הסילוק", באיומי אקדח ? איך הם "הובהלו", איימו על משפחתם? איימו שישרפו להם את המשרדים ? אשמח באם תפרסם פה את שם המבטח מחו"ל ומתי דרמת הגרוש התרחשה ואני מבטיח לך להביא לכאן את גרסתם המלאה (אם בכלל היו דברים מעולם, כי לי זה נראה כמו סיפורי עלי-באבא). קרא את הדברים שכתבת ותראה איזו תמונה מצטיירת: ביטוח, תחום שיש לטפל בו (אלא מה? לא לטפל בו?) אבל אין הרבה אופציות (אז לא נטפל בו !) לעומת זאת: "נושא הרשות זה בוער, מסוכן, מסובך ויקר" (אפשר פירוש רש"י ? למה התכוון המשורר ? מה יקר? מה מסוכן?) והכי חשוב: לא לשמוע אגדות יפות שמספרים לכם בעלי אינטרס !!! (כמובן שחשוב לשמוע אגדות מפי איתי נואל שיודע הכל ומבין בכל, ביטוח, מזימות בינלאומיות, פוליטיקה ממסדית, הכל בכול וזאת כי... פעם ניסה לקיים בית ספר לרחיפה). ועוד הערה אישית עבורך איתי: להרגיש נרדף ע"י בעלי אינטרסים, לחוש סכנה מול הרשות, אלו סימנים די מובהקים של פרנוייה. אבל... כמו שאמר פעם מישהו: זה שאני פרנואיד לא אומר שלא רודפים אחרי... אז אולי אתה בכל זאת צודק.
 
אתה אכן בעד הקטנת הוצאות

העניין שבמאזן האישי שלך אתה בעד הקטנת הוצאות משתתפי הליגות והתחרויות למינהם והדרך הכי טובה לעניין היא ש 800 אחרים ישלמו את עלויות התחרות של 10 או חמישים (חזון) משתתפים. ולכל אלו שמנסים להכניס את הממונעים לתחרויות - תפנימו- ממונעים לא אוהבים להתחרות. זה לא מעניין אותם, זה מסוכן להם, זה מוציא אותם מהמגבלות, הורס להם את הכלים ורובם לא רואים בזה טעם. עד כדי כך זה שנוא עליהם שכשאנחנו מארגנים פעילות אנחנו מודיעים לכולם שזה לא תחרות , לא מטעם האגודה, כדי שלא יירתעו. איתי - אם אתה בעד הקטנת הוצאות אז בוא תסביר לכולנו מה מפריע לך כל השנים שהאגודה לא תהיה אגודת ספורט ? מה מפריע לך לאפשר את זכות הבחירה לכל פעילות ? או לחילופין- שב בשקט ותן למהלכים שאתה כ"כ מתאמץ לחבל בהם לרוץ בלעדיך. ביטוח מחול -או אצל יוסי זה קשקוש לא שאינה במקומו. סוגיית הביטוח היא סוגית צרכנות ושוק ואילו סוגיית היותינו מבוטחים תחת כנפי קופ"ח היא סוגיה שהיא בנפשינו. אם זה נכון מה שיוסי מיליס טוען (אגב אני לא מכיר אותו בכלל למי שתוהה אולי...) דעו לכם שבמקרה הבא חו"ח עלול מי שהתנגד - לפחות לבדוק את העניין החשוב הזה להיות נתבע כספית כאחד שמנע אפשרות לקבל טיפול ע"י קופ"ח וזו לאור שרשרת ההודעות שרצה כאן וזו בלבד צריכה להיות מוטיבציה מספיק חזקה לכל אותם "נושאי תפקידים בהתנדבות" לבצע סקר אמיתי של רצון העם כך שהאחריות תהיה על כולם ולא על אחד מאותם 10 מתחרים שיושב בוועד ומגן על האינרטסים שלהם. אהרון .
 
עובדות ויאללה ביי.

ליוסי, פראנויה – כן יש לי כזאת כל מה שנוגע לסוכני ביטוח. אם אתה מסוגל תוכיח אחרת ושנה את פני הדברים בביטוחי האגודות השונות ! ישנו ועד ממ"גים וועד מצנחי רחיפה ואיני רואה שלאורך השנים שינית משהו. כל שינוי לטובה יתקבל בברכה בכל בתי החברים ובטח בחשבונות הבנק שלהם (לפני ואחרי תאונות). מאחר ובאגודת הצלילה בארץ התרחש מהפף לפני מספר שנים בנושא ביטוחים פניתי למספר סוכנים. הם קישרו אותי לחברות שונות בחו"ל אשר שתיים מהן הביעו עניין, שלחו פוליסות והצעות מחיר (מדהימות) וכו'. חברה שכזאת צריכה בארץ נציגות מסודרת וחתם (אני מקווה שדייקתי בשם התפקיד). ברגע שהחברות החלו מחפשות נציגות וחתם בארץ הן הופצצו ישירות על ידי חברות הביטוח השונות (ולא סוכנים קטנים) בשלל מכתבים והסברים למה לא כדאי להן להכנס לתחום הנ"ל בארץ. דבר זה גרם פעם ראשונה לאחר הרבה שנים להורדת דמי הביטוח לבתי הספר לאור העובדה שאחוזי הרווח של חברות הביטוח נחשפו. בדיעבד גם התברר שגוזרי הקופון העיקרים היו הסוכנים (ולכן אני פרנואיד). לאהרון, אגודת ספורט – כן !!! ממ"ג זה לא ספורט !. כבר מהיום הראשון טענתי שאין קשר בין ממ"ג למצנח רחיפה ואני עדיין טוען כך. את הממ"ג המציאו אמריקאים שרצו לטוס בכיף ובשקט ללא הטרדה של הרשויות השונות. השנה שונה החוק בארה"ב ותחום הממ"ג בארה"ב מת (הצטרפות של כמה עשרות בודדים בשנה במקום מאות מידי שנה בעבר). הפרדת האגודות היא בעיני דבר מבורך ואני חושב שהמפסיד העיקרי מכך יהיו הממ"גים ולכן לא קידמתם את הנושא עד היום. לא ברור אם אתה בכוונה ממציא מספרים או סתם שוגה אך באגודת מצנחי הרחיפה מעולם לא היו 800 חברים. השיא של השנים האחרונות גירד את המספר 500 כשמדובר בשני סוגי החברים (ממ"ג ומצנח רחיפה). המספר הקבוע הוא 350 עד 400 חברים כאשר מתוכם 50 מחזיקים ברשיון כפול. הליגה מרכזת סביבה כ-35 משתתפים בכל תחרות ועוד כ 15 נספחים (אתה מוזמן לבוא ולספור בליגה של שנה הבאה). 50 איש מתוך 150 עד 200 חברים (תחשב לבד אחוזים). לאגודת הממ"גים חשבון בנק נפרד ולכן הקשקוש המקושקש של מימון תחרויות בארץ ובחו"ל (של מצנחי רחיפה) על חשבון הממ"גים הוא שקר גס וכולם יכולים לקרוא זאת בדו"ח הכספי השנתי של הממ"גים. לאור העובדה שהדיון סוטה מהנושא והופך לויכוח משולש אישי (מודה גם לי יש חלק לא קטן בזה) אני פורש מהדיון בשיא ומי שרוצה יכול למצוא אותי בטלפון הנייד שלי. איתי.
 
הלו.. רגע.. לפני יאללה ביי..

אני חייב להבין את שאתה כותב (או שאתה מעדיף שלא נתייחס לדבריך בכלל): 1. אתה מצהיר שיש לך פארויה ומבקש ממני... להוכיח אחרת ?? 2. אז בית הספר שניסית להפעיל היה בכלל בתחום הצלילה ולא התעופה ?? ואתה מבין שתעופה וצלילה זה אותו הדבר? כולל בתחום ביטוח ? 3. לטענתך, החברה בחו"ל חפשה "מייצג" בישראל ושום חב' ביטוח מקומית לא הסכימה ליצגם. אולי מפני שלא עמדו בסטנדרטים ראויים, אולי מפני שהאיתנות הפיננסית שלהם היתה מוטלת בספק? (לידיעתך, 'הסנה' פשטה את הרגל עקב התמוטטות מבטחי המשנה שלה שהיו מאוד "זולים". זה לקח שגם חב' הביטוח וגם המפקח על הביטוח באוצר היפנימו היטב ושום מבטח זר אינו מורשה לפעול בארץ ללא בדיקה ואישורו של המפקח). אבל, יש לי בשורה עבורך: החוק הישראלי מאפשר לכל אזרח ישראלי לרכוש ביטוח, כל ביטוח בכל תחום, ישירות אצל מבטחים זרים בחו"ל (יש לא מעט דוגמאות כולל אל-על, ארקיע, תעשייה אוירית ואפילו כלי הנגינה היקרים של אחת מהתזמורות הגדולות בארץ - אני טיפלתי בעיסקה). השימוש בביטוח כזה אינו נפוץ בקרב "האזרח הקטן" כי פרושו להתדיין עם סוכן ביטוח זר, להתדיין עם חב' ביטוח זרה ועוד בבית משפט של אותה מדינה בה נרכש הביטוח. כמובן שבמקרה זה "חוק פיקוח על עיסקי ביטוח" הישראלי אינו חל על עיסקת ביטוח זו (זה חוק מאוד מתקדם שמגן באופן כמעט גורף על המבוטח) ולכן משתמשים באפשרות זו רק גופים גדולים שיודעים ויכולים להתמודד עם המצב. אבל אתה, לא פרייר מחד ויודע הכל מאידך, מוזמן לרכוש ביטוח בחו"ל ולאפשר להם "לגזור קופונים" באנלית (חשבת שהם עובדים בחינם ?). 4. "אחוזי הרווח של חברות הביטוח נחשפו" - מתי נחשפו? הם נחשפים כל רבעון ! כל חב' ביטוח בהיותה חב' ציבורית (ע"פ הגדרת החוק - שלציבור יש עיניין בה), מפרסמת מידי רבעון ומידי שנה בעיתונות היומית (בעמוד מלא), כבר עשרות שנים, את המאזן השנתי שלה ובו תמצא הכל ! כולל אחוזי רווח, כולל עמלות סוכנים, כולל רזרבות, כולל תביעות ששלומו (ואם אינך יודע לקרוא מאזנים, תעזר במי שכן יודע). אז אתה "גילית" את אחוזי רווח. זה כמו לספר פה שגילית שמידי יום זורחת השמש. 5. מדבריך: "התברר שגוזרי הקופון העיקרים היו הסוכנים (ולכן אני פרנואיד)" . ראשית, אם כבר יש לך דיאגנוזה למה אתה פרנואיד, זו אולי תחילתה של החלמה (כמה שנים של טיפול דו-שבועי + פרוזק ואתה בחוץ). בוא ונבין למה אתה קורא "גוזרי קופונים": האם הכוונה למי שמשקיע בניהול עסק, מעסיק כח אדם, מקדיש את זמנו, כישוריו, מרצו, זמין עבורך כמעט 18 שעות ביממה, ע"מ שאתה תהייה מוגן ומבוטח? זה שמציג בפניך את המציאות וסכנותיה (הוא לא יצר אותה) ומראה לך פתרונות מצויים כיצד להתגונן מפניה ? זה שבקרות אסון, תאונה, תביעה, אתה מחד, מתפלל לשלומו שרק יעזור לך ומאידך, פורק עליו את כל התיסכולים כאילו הוא גרם למצב ? אז עצם העובדה שהוא מתפרנס ממתן שירות כה חשוב, בעיניך זה "גזירת קופון" ? ואגב, "סוכני הביטוח" זה לא "דת" או "עם" או "גזע" - זה רק מקצוע פיננסי שבין העוסקים בו יש טובים ורעים, חכמים וטפשים, ישרים ונוכלים, מצליחים ומדשדשים, בקיצור (מדברי שיילוק): אם תדקור לא נדמם? אם תדגדג לא נצחק ? מדבריך ניתן להגיד שהרופאים הם "גוזרי הקופון" העיקריים במערכת הבריאות והכל על על גבן של המחלות שלך. זה כמו להגיד שבתי הספר לצלילה / רחיפה (בעיניך זה הינו הך) הם "גוזרים הקופון" העיקריים מהרצון של האנשים לצלול / לרחף ולהנות מספורט זה. די, אתה בן 33, הגיע הזמן שתתבגר, החיים אינם בשחור/לבן. עכשיו מבחינתי... יאללה ביי יוסי מיליס
 
מתיש ומעייף = סוכני ביטוח.

הכותרת היא כמובן דעה אישית. פעם אחרונה לאור בקשתך (רגע רגע לפני יאללה ביי). www.paragliding.co.il אין לי מושג מה מצב אתר האינטרנט ובית הספר כיום (נמכר לאילן ארז לפני שנתיים). גזירת קופון וסוכני ביטוח - פרנסה ועבודה הינם דבר אשר אמור לכבד את בעליו. שוד, עשיקה, רמאות, מונופול והפעלת לחצים על מתחרים (כאלה שיש להם הרבה יותר כסף וכוח מלחברות ביטוח בארץ ואשר קיבלו אישור לפעול בארץ) = ... (תבין לבד). שבת שלום וליל מנוחה. איתי
 
אני ממש מתנצל...

שההתכתבות פה בפורום הביאה אותך לחשוב בסל"ד גבוה ממה שאתה רגיל ובנוי לו. אני יכול להבין שכתוצאה מכך זה "מתיש ומעייף". נסה מינון יומי של 'רטלין', אולי זה יעזור לך פחות להתעייף במצבי 'קשב וריכוז'. ולגבי בתי הספר לרחיפה שנלחמים בחורמה האחד נגד השני:"פרנסה ועבודה הינם דבר אשר אמור לכבד את בעליו. שוד, עשיקה, רמאות, מונופול והפעלת לחצים על מתחרים = ... (תבין לבד). למען האמת, אני לא יכול לחשוב על מיקצוע או עיסוק שהמשפט "הענק" הזה (ממש גילית את האור) אינו מתאים לו. אתה רוצה להגיד לי שמעצמה ביטוחית מחו"ל, שקבלה מהמפקח על הביטוח אישור לפעול בישראל, בעלת תעריפים אטרקטיביים (כדבריך), לא מצאה ב- 24 שעות, לפחות 50 סוכנויות ביטוח שייצגו אותם...מה ת'אומר...יש לי הרגשה שהחמצתי את ההזדמנות העיסקית של חיי. סיפורי עלי-באבא כבר אמרתי ? והמעצמה הכללכלית הזו "נבהלה וסולקה" מהארץ כי קיבלה מכתבים מ- 40 השודדים ??? נו, באמת... תתבגר. ואתה... היודע כל, מדוע לא רכשת ביטוח ישירות דרכם ללא נציג ישראלי ? כזכור זה חוקי, מותר ואפשרי, אז על מי אתה בעצם מלין ? מאחל לך שבת שלום וליל מנוחה (אתה חייב להרגע מהסל"ד שנכפה פה עליך). לשאר החבר'ה אני מאחל שבת שלום ולילה טוב ! לילה טוב - בדר"כ עולה כסף (ב'מיקור חוץ') אך פעמים אפשר לקבל את המוצר גם ב'מיקור פנים' ללא תוספת מחיר לעיסקת ה'ריטיינר' שאתם כבר קשורים בה .
 

nachummal

New member
../images/Emo178.gifתרבות הדיון../images/Emo178.gif

אין לי מושג מדוע דיון מועיל נהפך להחלפת מהלומות ולחלוקת מרשמים רפואיים?? יוסי בגלל שאני חדש בתחום...חשבתי לתומי שאתה אחד מסוכני הביטוח הטובים!!לידעתך ברגע שדיון עובר ללכלוך שאר המתענינים מתעלמים מהכותב בכלל או שלא שמים לב לשאר דבריו ,אפילו עם הם חכמים ונבונים!! אגב נכון שריטלין פותר במצבים מסוימים הפרעות קשב אבל בייחוד במצבים של היפראקטיביות...ולא במצבי עייפות!
נחום
 
נחום, ראשית תודה...

שחשבת שאני אחד מסוכני הביטוח הטובים. מקבל את התיקון לגבי ריטלין, אין לי ידע בנושא ממקור ראשון. ההסבר לתגובותי, ראה את שכתבתי למופז 2. אני מניח שזה שאתה כותב לי מלמד שרק שממני אתה מצפה ליותר איפוק, ובכך דייני. רק שתבין שבאותו הלהט אני נלחם למען לקוחותי, הן להשגת כיסויי ביטוח והן בתשלום תביעות. קלסר מכתבי התודה במשרדי, מעיד על כך.
 
אל תעליב ואל תתנצל.

יוסי שלום, עקבתי מהצד אחרי הדיון הנ"ל ולא הגעתי למסקנה במה אתה נלחם (כהגדרתך). איתי (אשר כבר תרם ועדיין תורם רבות לספורט) לא נלחם על דבר. מכיוון שכל מטרתך היא לגייס לקוחות חדשים (אינך טייס ממ"ג) זה לא נכון שיווקית (מבחינתך) לחלק ללקוחות פוטנציאלים מעל דפי האינטרנט, מרשמים לרטלין ו/או להבחן אותם כפראנואידים (שלא לדבר על העלבות בנושא יכולת חשיבתית). צורת "לחימה" שכזאת לא תביא לך פרסום נכון ולא לקוחות חדשים (לפחות אותי ואת קבוצת הטייסים שעמם אני טס הפסדת). שבוע טוב ובהצלחה בהמשך. חיים.
 

מופז2

New member
נקיטת עמדה

מדבריך אפשר לחשוב שנירשמת בתור לפגישת ביטוח ואתה מבטל לאור הויכוח, עדיף היה לו לא נקטת עמדה כל שהיא לטובת צד זה או אחר, אלא היית מתייחס לנושא.
 
למעלה