לוחם איסוף במודיעין שדה

מאן דה ו

New member
אה ועוד שאלה

הקלעים והנגבים זה נשקים גדולים או נשקים כאלה שלוקחים הבייתה? ומתי מקבלים אותם ומי מקבל?
 

shemesh

New member
אני יכול לענות ../images/Emo13.gif

בתור קלע אתה לוקח את הנשק הבייתה איכשהו, בלי הראיית לילה, זה נקרא אקילה משהו כזה, זה חלק יקר רצח, ויצא לי לראות דרכו, וזה אחד הדברים היפים... אבל אתה יוצא עם איזשהי כוונת, לא זוכר איך קוראים לה.. (חבר'ה לא ליפול עלי אם טעיתי, רק ניסיתי.. חח.) אני גם מתגייס ב29 , שבוע טוב!
 
ככה...

לקלע יש m4 או a3 m4 זה פלאטופ, זה לא נשק גדול
a3 זה ארוך, עם הגבהה בכת וטריג'יקון וכל השטויות שיש לקלעים... זה כן נשק גדול... לא יותר מדי גדול, גדול יחסית לפלאטופ
נגב גם נחשב גדול יחסית... מאג זה יותר גדול
נגב ומאג אתה לא לוקח הביתה, כמו כל פק"ל נשק נוסף שחותמים עליו... אתה פשוט חותם עליו בנוסף לנשק האישי שלך. מתי? יכול להיות בטירונות, יכול להיות בתחילת האימון. מי? מי שהמפקדים מוצאים לנכון.
 
קלעים ונגבים..

נגב הוא נשק גדול הוא נשק לירי אוטומטי שוקל 7 קילו לא לוקחים אותו הבייתה בשום פנים...לקלעים יש נשק יותר ארוך מה M16 הרגיל עם כוונת מיוחדתץ אקילה זה ללילה וטריג'יקון ליום אם אני לא טועה. בכל מיקרה בטירונות לפחות אין מצב שהקלעים לוקחים תנשק הבייתה..באימון אני עדיין לא יודע מה קורה..
 
מממ

רק סיימתי טירונות אחי אני עדין לא בגדוד אז אין לי מושג מה הולך שם... אבל בגדול מביקור בגדוד ועל פי מה שהסבירו לנו על הצוותים בגדוד והפלוגות אני יכול להגיד לך שבגדוד יש הקצאות טובות. מה בדיוק וכמה? לא יודע.
 
אחותי ../images/Emo66.gif

אוקיי בסדר, תודה
אמממ והפק"ל קלעים - במסלול לפחות... רק a3? או שיש גם הקצאות לפלאטופים?
 
מה את אומרת...

לא זכור לי שראיתי בבהל"צ לוחמות של הנדסה שלהן לא מאב"כ,עם כל הכבוד...
 
אל תנסה להיות מתוחכם כ"כ

את המסלול שלי סיימתי לפני מספיק זמן בבהל"צ אין לי מה לחפש יותר מסלול התחלתי וסיימתי באב"כ, מן הסתם הגעתי בסוף המסלול ליחידה בהנדסה, שלא ממש מתקשרת לאנשהו. זה הכל.
 

מאן דה ו

New member
רגע אז.. ?

אז אם אני לוקח קלע אני משאיר את הנשק האישי ואם אני לוקח נשק אישי אני משאיר תקלע? אין מצב שאני יוצא בלי נשק כן? והנשק האישי זה M16 מקוצר?
 
אם אתה קלע,

אתה מזדכה על הm16 שלך וחותם על a3 וזה הנשק האישי החדש שלך... במסלול יש לכם m16 ארוך.
 

Nw18

New member
שאלה קטנה

כתוב במאמרים פה שיש ארוניות באוהלים, מישהו אמר לי שיש ארוניות באוהלים, ואז עוד מישהו אמר שאין ארוניות באוהלים. אז אם לא הבנת השאלה שלי היא - האם יש ארוניות באוהלים ?? אני גם כן מגיע למוד"ש ב29/11.
 
אני יודע על איזה מאמר אתה מדבר..

זה שכתוב בו מה יהיה כל שבוע בטירונות והכל נכון? אז הוא לא כז המדוייק הרבה דברים השתנו אני יכול לעדכן אותך על השינויים אם יש משהו שאתה רוצה לדעת..שלא יזיינו לך במח יש ארוניות באוהלים והם אחלה אתה תוקע בהם תמגבת תגלחצ תממתקים ואז יכול לשלוף מהר כל מה שאתה צריך.אנחנו סידרנו לכם תארוניות כסגרנו תפלוגה שבוע /שעבר אז אל תדאג..דרך אגב אתם הטירונים האחרונים של מודש בבהלצ אתה יודע?
 
למעלה