לוחם איסוף במודיעין שדה

shemesh

New member
כן , אני יודע...

ושנעבור לאימון בבסילמ"ש.. לא נהיה הכי צעירים..חח.. כי יהיו את הטירונים של מרצ
.. (ראיתם על מה אני חושב..?..חח ועוד לא התחלתי טירונות בכלל...חחחחחחח)...
 
שאלה

יש לך מה לספר על התפקיד- מדריכת מודיעין שדה..? הוא מופיע לי במנילה באשקול הדרכה ביח"ש ובסיסי הטרונות. ובמקצועות שלא דורשים מיון קדם צבאי מופיע לי התפקיד- חיילת במערך מודיעין השדה, באשקול של הפעלת מערכות התראה.. אני לא בטוחה שזה כ"כ קשור לתפקיד שלך.. אבל אם תוכל לתת לי מידע על שני התפקידים..ודעה אישית שלך עליהם זה יעזור לי המון תודה
 
אוקיי...

מדריכת מודיעין שדה זה בנות שמדריכות את הלוחמים בשלב של האימון מתקדם השלב שאני מגיע אליו עכשיו,בביסלמ"ש שליד צאלים.אני לא יודע כמעט כלום על זה אבל זה אמור להיות מעניין כי אלה בעצם המדריכות שמלמדות אותנו את על העסק של המודיעין שדה וזה אמור להיות מעניין.בכל מיקרה עבודה שמצריכה ראש תהיי בטוחה. הפעלת מערכות התראה...זה נשמע כמו אחת שיושבת בחדר מפקדה...נשמע ממש משעמם לא יודע מה זה..תבריי על כל דבר ליפני שאת מסמנת,3 שנים לא הולכות ברגל..
 

רודגס

New member
שאלה

כבר חילקו אתכם לרגלי ורקון? אתה יודע על פי מה מחלקים, ומה ההבדל בינהם? תודה בכל אופן
 
אל תקשיב ללוחמת הנדסה הזאתי...

ב414 יש הרבה רקונים בגלל הצורך בתצפיות כאלה בגבול עם מצריים מתוך רכב מונע.בניצן יש גם רקונים אבל פחות...מדיבר עם אחד המפקדים הבנית שכבר בטירונות הם סימנו מי הולך לרקונים.זה פשוט מאוד..האנשדים שיותר מתקשים ועושים בעיות והפחות ממושמעים אותם יעדיפו לשים ברקונים,שזה ממש כמו ג'וב...יציאות של 5-9 ועבודה שמסתכמת בלהיות בג'יפ עם אנטנה ענקית עליוו וצג מחשב מבפנים..זה לא כל כך קרבי..אבל תכלס החלוקה האמיתי היא בסוף היאמון מתקדם ורק אז ההכשרה האחרונה משתנית בהתאם לחלוקה.
 

רודגס

New member
תודה על המידע

אתה יודע מה האחוזים שהולכים לרגלי, לעומת רקונים?
 

עליסה מ

New member
מה הסיכויים שאתה יודע

על דברים לגבי הדכת מודיעין שדה? איזה סוגים יש? מה יותר מומלץ/מבוקש להדריך? איך הקורס? התנאים?איפה הטירונות? וכו'..
 
לא יודע כלום חוץ מ..

זה שאתהולכת להיות הרבה בביסלמ"ש ליד צאלים..סורי זה מה שאנייודע..
 

Umang

New member
שאלה

במנילה הקרבית (פרופיל 97) יש את התפקיד "לוחם איסוף". מצד שאני אני שומע שבמוד"ש יש הרבה יותר תפקידים מלוחם איסוף, תצפיתן רקוניסט מוכ"ם (מקווה שאני לא מבלבל) ואולי עוד. השאלה שלי היא איזה תפקידים פתוחים בפניי אם סימנתי לוחם איסוף? אני יכול להגיע, בהנחה שאני מתגייס לשם
, להיות תצפיתן רקוניסט וכו'? זה בכלל שווה את זה? תודה על הזמן שלך.
 
טוב..

אם אתה זכר ואתה במוד"A ככל הידוע לי אתה חייב לעבור כמו כולם את מסלול לוחם האיסוף שהוא לבעלי פרופיל 82 ומעלה. לאחר שאתה מסיים אימון מתקדם יחלקו אותך או לרקוניסט או לרגלי וכו'.אבסל אתה חייב לעבור מסלול של לוחם לא משנה מה יהיה הייעוד שלך בעתיד. וכן זה שווה אתזה תאמין יל שהמסלול קורע אני רק באמצע המסלול... אבל זה אחד החילות המעניינים והשווים מכל הבחינות אני מציע לך לבוא אליו.
 

Umang

New member
תודה על התשובה אחי,

אני עושה כל מאמץ להגיע לשם.
 
למעלה