לומד באוניברסיטה?

שנאמר

``וגם אני נתתי להם ==>> חוקים לא טובים ומשפטים לא יחיו בהם! ואטמא אותם`` ואין פלא שמשה לא מצא נבונים במחנה ישראל, ואעפ``כ אין נמנעים מלכנותם ``דור דעה`` שלמרות עדות הכתוב ``ואטמא אותם במתנותם ==>> בהעביר פטר רחם למען אשימם`` שלמרות שמשה המיר את מצות ``קידוש בכורות`` במצות ``וכל בכור אדם בבניך תפדה`` ובמקום שייתקוממו עליו להמיתו כדין ``המתנבא מה שלא שמע`` ובפרט שעל פי עדותו של אליה התשבי המעיד עליו את השמים ואת הארץ, שלא ציוה המקום למשה לעבור משער לשער במחנה! ואף כי התנבא משה בשם אלהים מה שלא שמע, וציוה בשם אלהים למלא את ידם לכהן לאלהים ברציחת ``איש בבנו ובאחיו`` עכ``ז לפלא הוא שהסכימה דעת המקום לדעתו של משה ונדחו הבכורים מלכהן ליהוה, ומן העת ההיא והלאה ``הבדיל יהוה את שבט הלוי לשאת את ארן ברית יהוה לעמוד לפני יהוה לשרתו ולברך בשמו ==>> עד היום הזה`` מלבד שמחבר ספר דברים אינו מעודכן שעם הקמת המשכן אין הלויים משרתי יהוה אלא משרתי הכהנים, ואף אין הם רשאים לברך את העם בשם יהוה! אך הועיל תיחכומו של משה בדחיית רגלי הבכורים מלכהן ליהוה ונבחרו תמורתם הכוהנים. ואעפ``כ הסכימה דעת המקום לדעתו של משה. באומרו ``כל בכור בניך תפדה`` וזאת ``למען אשימם`` שיהיו לשממה! אף כי אין לי מושג איך וכיצד ידעו בדרך זו של העברת פטר כל רחם שהוא הוא יהוה? שהלא מן היום ההוא והלאה שנדחו הבכורים מכהן ליהוה ונבחרו הלוים, ומן אז שנדחו הלוים מכהן ליהוה עם הקמת המשכן שאפילו משה טעה לחשוב שהוא יכהן ככהן גדול, אלא שנבחרו הכהנים במקום הלויים, ומן אז שמם המשכן במשך 40 שנות גלותם במדבר ולא הקריבו עליו עולה וזבח ``כי אחרי גילולי אבותם ליבם הולך`` וכנראה שלא ויתרו על עבודת הבכורים והעדיפו להקריב בבמות ואף בבואם ארצה ואפילו רוב ימי המקדש ``הבמות לא סרו`` ואין פלא על אומרו ``וגם אני נתתי להם חוקים לא טובים ומשפטים לא יחיו בהם! ואטמא אותם במתנותם בהעביר כל פטר רחם ==>> למען אשימם!`` אך כיצד לעזאזל ידעו בהעברה זו ``כי אני יהוה``?
 

הלה מורז

New member
שנאמר לא כן עבדי משה בכול ביתי נאמן הוא

שלום ממקומי: " ואף כי התנבא משה בשם אלהים מה שלא שמע" הלוי שנחלתו נחלת השם משרת את הכהן ברובד הגשמי בעבודה הרוחנית שזה על משקל משמעות הרוחנית המורה רוחץ רגלי /ידי התלמידים -מלך משרת לעמו וכו אולם הכהן מהלוי למשל את אהרון כהן גדול חנך משה ברובד במישור של נחלת השם הכהן בשירות הלוי שנחלתו השם שהנו עבד ה לוי וכהן אחד הם הנך כותב: "אך הועיל תיחכומו של משה בדחיית רגלי הבכורים מלכהן ליהוה ונבחרו תמורתם הכוהנים. ואעפ``כ הסכימה דעת המקום לדעתו של משה. " ביחס לעמים עם ישראל כולו הנו לוי -כהן גדול וישראל הנו בנו בכורו של השם תמוה בעיני אמירה זאת שכן השם העיד על משה שהנו נאמן בכול ביתו משה לא רק שאינו רגלי הבכורים מלכהן ליהוה אלא מקיימו במלוא המשמעות של כך וזאת התורה אשר שם משה לפני בני ישראל : אל שדי אמת ומשה אמת ותורתו אמת נבין את משמעות כול העולם תורה באופן הבא :מדוע יורד משה עם הלוחות הראשונים למרות שידע שהעם חטא ומדוע שבר את הלוחות התשובה לכך פשוטה ירד עם הלוחות למען הכלל לכול אחד ממקומו עבור אלה שלא חטאו ירידת משה עם הלוחות הראשונים יכלו אלה שלא חטאו לקבלם עבור אלה שחטאו בשל גודל הכלי כלומר אי יכולתם לקבל הלוחות בשלמותם שבירת הלוחות ניצוצות איפשר לכול אחד לקבל ניצוץ מהלוחות השלמים בהתאם ליכולתו ומקומו אלמלא ירד משה עם הלוחות ישברם כנדרש לא היה איש מקבל הלוחות הראשונים וכל מעשהו הנו מעשה שהשם מאשרו לטוב יחר אף משה - לכאורה מצב של כעס באמת מצב של ריח משה מריח את מצב העם למשבר הלוחות בהתאם יש לזכור שהניצוצות שהתפזרו בעולם כולו כול אחד ממקומו קבל בהתאם ליכולתו בברכה הלה
 
זכה נעשה לו סם חיים.

לא זכה נעשית לו סם המוות. נ.ב: כיוון שהינך מפרש את כתבי התורה הקדושים כ'פשוטם' (על אף שזה לא באמת פשט, כי הפשט הוא הדרגה הרביעית בהבנה) וכהוויה היסטורית בלבד, הינך שוגה. צא ולמד, השכל וחזור.
 

ליבליך

New member
עדיף ללמוד טענות של דת אחת מבין רבות?

היופי הגדול בדת (כל דת שהיא) הוא באמת שהיא קבועה ובלתי משתנה: היא לא נותנת למציאות לבלבל אותה עם עובדות. היא לא טורחת לערוך ניסויים כדי לבדוק את נכונות טענותיה. היהדות, כפי שכולנו יודעים, כוללת המון דברים. היא עולם עצום של ספרים, פסיקות ופרשנויות, שאדם יכול ללמוד כל חייו ולא לשלוט בכולו. כלומר, המלצתו של הכותב לעיל היא להשקיע חיים שלמים בלימוד של דת אחת קטנה מבין שלל הדתות, שלא לדבר על שלל ההשקפות, האמונות והידע שניתן לרכוש. ומנין לי שדווקא זו הדת שכדאי לי ללמוד? כי כך טוענת הדת עצמה? ברור שדת תאמר זאת על עצמה! אני אישית מעדיף את מי שמפקפק בעצמו, ומוסיף בכל פעם נדבך חדש לידע שלו - מה שמעיד שהידע הזה נבדק ביתר קפדנות והוא יותר אמין, גם אם לא ב-100% - על פני מי שמשוכנע שכל האמת אצלו, ואז אני יודע בוודאות שהוא טועה.
 

pembencipolisi

New member
בתלמוד נזכרת דרך לגלוי "מזיקין" מכשפי "וודו"

תלמודיים הזו דרך זאת ופרסמוה בתלמוד בבלי מסכת ברכות דף ו עמוד א' ... האם זאת ה"חכמה" שהדת מלמדת ? בתלמוד , במסכת זבחים דף קי"ג נזכר ראם בן יומו שסכר בחרא את הירדן, ואותו ראם בן יומו היה כגובה הר תבור והר תבור נזכר שם שגובהו 40 פרסה , במדות של ימינו פרסה לפי האמדן הגדול 4608 מטר ו40 פרסה = 184.32 קילומטר . האם גם זאת אמת התורה או שקר התורה. גבהו של הר תבור הוא 588 מטר... נזגכר גם בתלמוד שראש חטמו של אותו ראם בן יומו הוכנס לתבת נח... אם הראם הזה היה חי היו הרבה חוקרים רוצים לראות.... בתלמוד נזכר גם ש"כל המלעיג על דברי חכמים נדון בצואה רותחת" (אם אינני טועה , במסכת שבת דף נו עמוד א) האם כותב המשפט הנ"ל בקר בג'הנם ? האם הוא שב משם שהוא יודע לספר "מא פי אלג'הנם" ? הדבר מזכיר לי בדיחה : אדם מגיע אל "העולם הבא" ורואה את הגיהנום ובו אנשים יושבים בתוך ירה של נוזל חום ושותים קפה. בקש האיש להיות בגיהנום , והוכנס לשם. פתאום נשמע קול : "ההפסקה נגמרה ! להוריד ראשים !" נוסף לכך נזכר שנחש מוליד ל 7 שנים... אם האמת היתה כך הנחשים היו נדונים לכליון , כי הפיתון המרושת , למשל , חי 21 שנה. אם היה מתרבה רק פעם בכל 7 שנים , היה נכחד , כי גם כשידוע שהוא מתרבה כל שנה , רק מעטים מהמושרצים כל שנה זוכים להתבגר... לו היה מתרבה רק כל 7 שנים היו רק מעטים כל כל מתבגרים והנחשים לא היו שורדים...
 

גלבטרון

New member
אתה פשוט בור בעם הארץ

שמעולם לא בדק דבר אחד בעצמו אלא פשוט כמו תוכי טיפש חוזר על שטויות, הבלים ושקרים שסיפרו לך! אתה הסיבה הטובה ביותר ללמה כן צריך ללמוד באוניברסיטה! הספר ה"ישן" שלך מחנך לבורות ואמונות תפלות ומטיף למנהגים מרושעים שלמזלנו נעלמו כיום מן העולם (בחלקו הרב) ומן הראוי שלא יחזרו הם לעולם להיות דבר שבשגרה. עדיף ללמוד כמעט כל דבר אחר מלבד הספר "הישן" שלך מאלפי סיבות אבל החשובה שבהן היא בגלל שהוא מיושן ועל מלא בדברים ומידע לא אמין, שמחנך ומטיף לבורות, צייטנות עיוורת, אמונות תפלות ומנהגים בזויים! זה לא משנה אם זה מדעי החברה, חשבונאות או אומנות עדיף ללמוד אותם ולא את הספר ה"ישן" והמתועב שלך. יש אומנם לשפר את מערכת החינוך בארץ החל מהגן ועד התיכון אבל מי כאן ולטעון שלימודים אקדמאים והמרצים הם שטויות זו בורות ממדרגה ראשונה שנובעת משכל רפוי, עצלנות וטיפשות האומר דברים אלו. אם העולם היה מלא באנשים כמוך אז היינו עדיין נמצאים במערות! תעשה לעצמך טובה, תוציא את השטויות והשקרים שהכניסו לך לראש מהר ככל האפשר ותתחיל ללמוד ולהכיר במציאות כך יטב לך וגם לכולנו (בני האדם באשר אשר).
 
לא זכה נעשית לו סם המוות!!!

אין דת יהודית זוועתית, יש אנשים שמגשימים את דברי התורה וחושבים שהיא מדברת על חוקים גשמיים בעלמא, אבל זה לא כך! עורו ופיקחו עיניכם אמר הנביא! התורה קודש היא ולא ארצית. היזכו היטהרו הסירו רוע מעלליכם! אין לי מה להוסיף...
 

גלבטרון

New member
התורה היא הכי ארצית

אין בה שום דבר, שום מידע שלא נוצר ונהגה ע"י בני אדם בשר ודם. לא חייזרים ולא אלים כתבו אותה - אלא בני אדם.
 
התורה נכתבה כתוצאה מהשגה רוחנית.

התורה כתובה בשפה של ענף ושורש. כאשר מבינים אותה כשפה של ענף ושורש הכל מתחבר, וכבר אין הזיות כגון פאגאניזם או נצרות. תזכו ותגלו סם חיים! אתה לא מבין עד כמה אברהם יצחק ויעקב היו בפירוש גדולי האומה, הם היו מדענים של המציאות, הם חקרו אותה עד להשגת האלוקות, וכתבו על זה בספרים. די, יצאנו מן הגלות, קיבלנו מדינה, בוא נעשה ממנה בית מקדש רוחני, ונהווה מאור לאומות העולם, וניתקן יחד עם העולם, ונגיע לתכלית הבריאה - להיטיב בנבראיו. זה רק בידינו, או "בעיתו" או ב"אחישנה" ועדיף ב- "אחישנה".
 

הלה מורז

New member
התו השמיני

שלום מועדים לשמחה ציטוט מדברי אור הגנוז "התורה כתובה בשפה של ענף ושורש" כאשר אומרים שורש וענף .... מיד עולה תמונה של עץ של טבע היום יום כדור הארץ ולהלן קטע ממאמר בנושא שפת התורה והקשרו לטבע וליום כדור הארץ מי יתן וניטיב לנגן צבעים חמריים גשמיים בעירבובם =צבע בוץ תוים מוסיקליים חומריים (צליל גשמי) בערבובם =בלגן צבעי אור במיזוגם =אור לבן =צבע שמיני שהנו אחד שהוא שמונה שמונה שהוא אחד תוים מוסיקליים רוחניים במיזוגם =תו שמיני אחד שהוא שמונה שמיני שהוא אחד בראשית =תו ידו בראש =תו שמיני בראשית = שיר(ישר) בית תו ידו פלא ישן =עטרה ליושנה במובן העמוק צבעי אור במיזוגם אור לבן שהנו בראש לצבעים שהצבעים ממנו (מתחת לשמש) מואצל ממעל השמש (כחול והקשר עמוק למובן כחול ראה מאמר בבלוג כחול מאיר לבן ) תו שמיני = צליל שהנו אור יהי - עם ישראל העם היהודי והנו התו השמיני של העולם הקשיים הרבים של תרגום התורה בשפה רגילה במובן גשמי שכן אז =צבעים גשמיים בערבוביה = בוץ את התורה ניתן לתרגם רק במובן התו השמיני כאשר התורה הנה באופן של סם מות שמובנו בראשית (אדם) שובר את יוד כלומר פועל שלא על פי וייצר = עוצם יד הרי שהשם בראשית =שבר את ידו = מפץ של עולם של עוצם יד ונותר התו השמיני האור בראשית =שארית בית ומובן רק האור ממשיך די להתבונן במלה בראשית כדי לראות בבהירות מוחלטת שאת התורה לא ניתן לתרגם באופן של שפה גשמית ושתהא אכן סם חיים ואת האופן שיש לתרגם התורה כפי שאפשר לכתוב אינסוף אינציקלופדיות על המלה בראשית לבדה (בשפות הגשמיות המלה מתורגמת בהתחלה ותו לא ) כך על כול אות ואות כול מלה ומלה ואכן העולם מבלי שידע באמצעות ההתמחויות המדעים וכו הנם תרגום לתורה באופן מצומצם של תחומים וכול תחום רחב ועמוק לאינסוף ומובן מדוע נצרך שיהיו ניצוצות התמחויות דתות וכו אלא שעליהם להבין באופן של תו שמיני התורה המאירה החכמות וכו ולא הרי שעם כל הידע וכו אינם אלא צבעי בוץ ראש אדם קדמון =תו שמיני ואים חלילה משמעות הדבר לבלבלו כאלו דבר ה בפני עצמו שדבור ה הנו תו שמיני שכן אין השם מצוי באיזו היררכיה אולם תו שמיני ממנו במישרין והתוים מתו שמיני כפי שצבעי הקשת מאור לבן אך יש מי שמאיר שהאור יהא לבן כאשר מובן תו שמיני =אדם קדמון מובן משמעות ידע מסוף לסוף כפי שנצבע הלבן מסמל פשטות טוהר קדושה וכו כך התו השמיני הנו השפה הפשוטה מכול כלומר מופשטת מכול קליפה טהורה והנה בקדושה מקדושה נצחוני בניי אמר השם התו השמיני מנצח על את 7 התוים באם כול תו שהנו אומה אינו שובר את יוד בעולמו הרי ש 7 התוים =70 אומות =70 שפות = על משקל מובן 70 הזקנים ומשה =71 =8 המנצח את מנגינת השם בעולם כאשר האדם בראשית =ש(ו)בר יוד בעולמו והנו במקום וייצר -יצר אינו בטבעו אלא בתת טבע הרי שהתוים מנגנים את מנגינתם באופן צורם ומובן בראשית =שבר את ידו במובן כפי שמנצח על תזמורת באם אחד מהנגנים מנגן באופן צורם מזייף וכו (יש להבין משמעות הזיוף הצורם מובנו תו שאינו במקומו כלומר אחד מצבעי הקשת אחד מהאומות -אחד התוים הצבעים הנו צבע גשמי שאינו במקומו -צבע אור ) הרי או שנותר לאותו נגן האפשרות לתקן נגינתו או שהמנצח מוציאו מהתזמורת פשוט עד לכדי כך 70 אומות =התוים הכלים המנגנים 71 המנצח התו השמיני המנצח על הכלים אולם מנצח הרי מנצח את מנגינתו של המלחין כך עם ישראל במובן נצחוני בניי מנצח במובן את מנגינתו של השם בעולם העברית שהנה תו שמיני ומובן שפה שמעבר מתרגמת התורה אות אות באופן כפי שהובא למשל אב ראשית ואת התרגום של התו השמיני ניתן לתרגם לשפות השונות במובן הגשמי השתלשלות מעבר לטבע לטבע שכך האותיות מאירות אורים ותומים של כול תו אומה ממקומו רובד טבע בפני עצמו עולם החוויות ללא הוויה והמאציל אינו יכול לתרגם באם אין אור שמעבר ומובן אור לגויים (יש לזכור שהגויים 70 אומות וכו אף באדם עצמו והנצרך לו תקון בנקודות בהן שבר יוד ) ומצד האור 70 האומות באדם מובן ממשלת לילה שאינו נפרד ממשלת יום באדם הגוף כולו בראש וכו ומובן ממשלת יום וממשלת לילה שניהם טוב להאיר האדם בטבעו הטבע והטבע כולו מנגן מנגינת השם בעולם בברכה הלה
 
למעלה