"לו רק היית קצת פחות המורה שלי..."

"לו רק היית קצת פחות המורה שלי..."

השרשור הבא עוסק באנשים שיכולים להרוס את חיינו או לחנך אותנו וללמד אותנו הרבה על חיינו. אשמח עם תספרו על 2 מורות בכל מוסד בו למדתם (יסודי, תיכון, חטיבה), מורה אחת שהשאירה עליכם רושם חיובי לכל החיים ושנייה שהרסה לכם את ההנאה מהמקצוע או גרמה לכם לסבל מסוים. מי שמעוניין יכול גם לרשום את שם הבית ספר והמקצוע של המורה.
 
אוי נחמד..../images/Emo85.gif

נממ המורה שהשאירה לי עד כה רושם טוב היא: המורה שלי להיסטוריה בגלל שהיא אחלה מורה!היא יודעת ללמד והיא מצחיקה בטרוף היא מעבירה את החומר בצורה כיפית.. המורה שהשאירה רושם רע: אוי המורה לתנך ביסודי [גורדון]..היא היתה נגד אח שלי בכל השנה ושאני נכנסתי ללמוד איתה היא גם נכנסה בי. והיה איזה סיפור שהיא התחילה ללמד משהו ומישהו דיבר בשעור [נשבע שזה לא אני..] אז היא העירה לי ואמרתי לה שלא דיברתי.ופשוט היא החלה להיכנס בי קשה..למשל שהיא אמרה שאני אחד החוצפנים שהיא פגשה ואני צריך להתחצף לאמא שלי או משהו כזה.. בחיים אני לא אשכח.. ויש עוד מלא מלא מורות שהן טובות ורעות אבל אחר כך זה יצא 2 עמודים
 

Super Chuly

New member
עונה...

קודם כל סחטן על היוזמה, אהבתי. יש הרבה מורות שהשפיעו עלי במשך ה"קריירה האקדמית" שלי, אבל מתוכם הכי אהבתי את המחנכת שלי בחטיבת בר לב- שרית. שרית הייתה מורה מקסימה, שמאוד דאגה לנו וחנכה אותנו עם כל ערך חשוב אפשרי והעבירה לנו את כל הכלים שהיינו צריכים לתיכון. עד היום כשאני מבקרת בבר לב היא מקבלת אותי (וכך גם את שאר בני כיתתי לשעבר) בחיבוקים חמים ומתרגשים שפשוט עושים טוב על הלב. באותה חטיבה הייתה גם המורה לתנ"ך שגרמה לי לשנוא מקצוע מאוד קל ומעניין. אצלה הייתי מקבלת אך ורק ציונים גרועים, אבל למרבה ההפתעה בתיכון קיבלתי ציונים גבוהים מאוד בלי ללמוד מילה. זה בעיקר נבע מהעובדה שאותה מורה הייתה מיושנת ורגזנית, ולימדה את המקצוע בצורה מאוד יבשה ומשעממת. ליהי :) נ.ב- תחזיקו לי אצבעות! יש לי אודישן מחר!
 

Super Chuly

New member
לימד אותי (סיימתי השנה ../images/Emo6.gif)

רגב תותח העל! מכירה? ליהי :)
 

Super Chuly

New member
הוא אכן אדם מקסים!

אני אתגעגע אליו מאוד מאוד שנה הבאה. לא חושבת שאי פע היה לי מורה שהגענו איתו לכאלה רמות של דיונים בנושאים כאלה מעניינים כמו פילוסופיה וכאלה. באמת אדם גדול! ליהי :)
 

ba r2 0 1 0

New member
שרית היא המחנכת שלי היום!!!!!!!!

היא באמת מורה מממש ממש מקסימה!!! דרך אגב, המורה לתנ"ך קוראים לה במקרה אורית? היא גם השנואה עליי!
 

Double U

New member
שרית../images/Emo47.gif

היא גם המחנכת שלי והיא מורה מצוינת!!! כולם בכיתה אוהבים אותה
 

Super Chuly

New member
וואלה?!

איזה צירוף מקרים! שרית היא אכן מלכה, תעשו טובה, עם היא עדיין אתכם שנה הבאה- תמסרו לה ד"ש מליהי כהן ממחזור ז', אני אודה לכם מאוד, למרות שגם ככה אני במקרת שם כל השנה. יומטוב לכולם! ליהי :)
 

Super Chuly

New member
ואגב...

המורה לתנ"ך שהכי שנאתי הייתה דווקא שוש מילר. תגידו תודה שיש לכם את אורית! ליהי :)
 

Double U

New member
אה וכן,

תמיד כשבאים אליה תלמידים שלה לשעבר היא באמת מחבקת ומתרגשת
 
למעלה