"לו רק היית קצת פחות המורה שלי..."

inbal88

New member
שרשור טוב לומר את דעתי על המורים../images/Emo13.gif

תראו, אני גרה בכפ"ס אך לומדת בהרצליה... אבל למרות זאת מתחשק לי לענות לשירשור הזה. אז ככה מורה אחת שהשאירה עלי רושם רע, אפילו רע מאוד. היא המחנכת שלי בשנה האחרונה. אני לא אומר את השם שלה למרות שכל אחד שלומד איתי בבי"ס וייכנס לכאן יידע על מי אני מדברת...אבל בכל זאת אשמור על כבודה ולא אומר את שמה. המורה הזאת היא מסוג המורים שנמצאים במערכת כבר כמה שנים והם פשוט שחוקים. היא מסוג המורים שכבר אין להם כוח או רצון לעזור על באמת לתלמידים. במיוחד לא בדברים שהם טיפה מגבולות השיעור. ואסור שמחנכת תגיע למצב כזה. וכשהיא מגיעה למצב כזה- חייבים לפתור אותו. האמת שהיא יותר מסתם מורה שחוקה. בכל ניסיון אפשרי היא כבידה עלי. היא דאגה לאיים עלי אפילו שאם אני לא אפסיק להתנגד לה היא תדפוק אותי במגן. שם בעצם הבנתי מה היא באמת. הרי ברור שאני אתנגד לה אם היא לא עוזרת לי ומתעלמת ממני מהבחינה האישית. (אני בכלל לא נכנסת לקטע הלימודי...) אבל עד שהיא אמרה לי את זה חשבתי שמורים אמורים לעודד תלמידים להמשיך להעלות למעלה, לגרום להם לשאוף לציונים גבוהים. אבל מסתבר שלא ככה המורה שלי חושבת... היא מעדיפה "לסלק" מהדרך שלה ע"י איומים את התלמידים שיפריעו לה לחנך בראש קטן. טוב, עכשיו למורים שאני מאוד אוהבת ומעריכה. אז יש 2 מורים. אחת היא המורה שלי לספרות. קודם כל היא מורה שנפתחתי אליה ברמה האישית. אפילו מאוד נפתחתי אליה. ולמרות שהיא לא מחנכת שלי היא תמיד הייתה מייעצת לי. אני לומדת באולפנה פרטית דתית ובד"כ מורים לא מייעצים לנו מה לעשות אם רבנו עם החבר שלנו. אבל היא מורה מצחיקה כזאת מאוד צינית. הייתי מספרת לה הכל. וחוץ מהעובדה שבזכותה אני קוראת המון ספרים. במיוחד בחודשים האחרונים. היא משכה אותי לתוך התחום של ספרות ושירה. היא באמת גרמה לי לאהוב את המקצוע. והמורה השני שאני מאוד אוהבת הוא המורה שלי למגמה-פיזיקה. אני אוהבת אותו בגלל שכשהחלטתי להמשיך במגמת פיזיקה ולא לעבור מגמה הרבה אנשים אמרו לי שעשיתי טעות. כי פיזיקה זאת מגמה שלא נותנת לך חיים וצריך להשקיע בה המון והיא בכלל לא מעניינת. אבל קודם כל המורה של המגמה מאוד גרם לי לאהוב פיזיקה אני מאוד נהנת להיכנס לשיעורים. הגעתי למצב שאני מחכה לשיעורי פיזיקה. אז נכון שזה לא מקצוע קל במיוחד אבל הוא בהחלט מאפשר לי להמשיך לחיות. ואני חושבת שרק השנה אני באמת יכולה "לבקר" את המורים שלי. בגלל שאם היו שואלים אותי איזה מורה אהבתי ואיזה שנאתי היה לי מאוד קשה לחשוב אובייקטיבית. אבל בשנה האחרונה, בכלל בתקופה האחרונה גיליתי שהבי"ס שלי הוא מקום די מדהים. וחבל לי שגיליתי את זה רק באמצע כיתה י"א אחרי שאני לומדת בו מכיתה ט'. אז, שיהיה לנו חיים מאושרים ומהנים!
 

ba r2 0 1 0

New member
עונה......

מורה שהשאירה עליי רושם חיובי היא המורה שלי להיסטוריה (בר-לב). קודם כל היא בן אדם! ממש נחמדה והכי חשוב לה לחנך ואח"כ רק ההיסטוריה והיא ממש טובה לכל התלמידים! מורה שהרסה לי את ההנאה מהמקצוע: המורה לתנ"ך גם היא מבר-לב... יש קטעים שהיא בסדר אבל לפעמים היא חושבת כזה שרק היא צודקת, לא מוכנה להקשיב לאף אחד אם חושבים נגיד שהיא טעתה במבחן...
 

Double U

New member
מסכים../images/Emo45.gif

ובקשר למורה להיסטוריה, לעיתים הנחמדות שלה גורמת לחוסר שליטה בכיתה.
 

Double U

New member
אוקיי../images/Emo13.gif

מבית הספר היסודי (סורקיס): 1. נורית - מחנכת ומורה לשפה ותנ"ך (כיתות ד-ה). מורה קפדנית, שקדנית, רצינית וקשוחה. גרמה לתלמידי השכבה להגיע להישגים מצוינים. לימדה את כל השכבה לכתוב עבודה רצינית, מסודרת ועניינית ובמה שהיא לימדה אותנו, אנחנו נעזרים היום. גם לימודי התנ"ך שלה היו מעניינים. 2. עינת - מחנכת ומורה להיסטוריה ותנ"ך (כיתה ו'). לימודי ההיסטוריה איתה היו פשוט סיוט שלא נגמר. היינו פשוט צריכים לקרוא איתה את החומר המשעמם הזה, שלא הבנו אותו. אם היא הייתה טיפה משקיעה יותר ומנסה לעניין אותנו יותר, היה טוב יותר. שיעורי התנ"ך אצלה דווקא היו בסדר. מורים מהחטיבה (בר לב): 1. שרית - מחנכת ומורה למתמטיקה. אין מילים פשוט. מורה מצחיקה, רצינית וקשוחה. לפי דעתי לפחות, היא המחנכת הכי טובה לכיתה ח'. 2. אורית - מורה לתנ"ך. גרמה לי להתחיל לשנוא תנ"ך. היא אומנם יודעת להשליט סדר בכיתה אך היא לא מצליחה לרתק את התלמידים לשיעור.
 

inko

New member
טוב

1. רע - המורה שלי לאנגלית מהיסודי,היא הייתה נוראית וגרמה לי לשנוא את המקצוע,אני מניח שגם ככה וגם ככה לא הייתי טוב אבל מי יודע. 2 טוב - האמת היא שאין לי רעיון כי סך הכל אין מישהו\י שממש השפיע(ה) עלי לטובה. אולי אחר כך אני אחשוב על מישהו\יכזה\כזאת.
 

Adidason326655

New member
סיפור קורע לב

ביסודי היתה לי מורה בשם "יוסי". היא היתה מרשעת! בבית הספר ברנר. לימדה אותי במשך כתה ה'. היא מיררה לנו את החיים ואפילו ילדים שנאו אותה עד כדי כך שכל נגיעה הם צעקו שהיא מרביצה להם. אך בכתה ב' ו-ג' לימדה אותי "רוחמה" שהיתה מצויינת וקידמה אותי ואת חבריי לכתה. היא הייתה מעודדת. אבל היה אפשר לראות שקשה לה. עכשיו בחטיבה יש מורה רעה בשם "מנחם" שמצלצלת בפעמון כדי שניהיה בשקט ומתייחסת אלינו כמו לילדים קטנים ובדוגרי זה מעליב. כתבנו לה משוב חזק. יש מורה טובה בשם "ויקי" שתומכת בכולם, והיא אפילו מין חברמנית. אף פעם לא היתה לי מורה או היה לי מורה שהיווה דמות מרכזית בחיי.
 
לי בחטיבה הייתה מורה

שצילצלה לנו בפעמון ויום אחד הצבעתי וקמתי בכתה ואמרתי לה שאני לא פרה ואני לא מוכנה לפעמון הזה.
 

Double U

New member
אוי הזכרת לי את המורה למוסיקה

מבית הספר היסודי. השימוש בפעמון היה יום יומי כמובן
היא פשוט הייתה עושה לי כאב ראש.
 
למעלה