"לו רק היית קצת פחות המורה שלי..."

Super Chuly

New member
בפוקס פגשתי אותה היום

הייתי ברננים עם המשפחה, ופגשתי את שרית באופיס דיפו. היה מאוד כיף ומרגש, כי כבר נורא התגעגעתי... ליהי :)
 

ba r2 0 1 0

New member
אני לא מאמין!!!!

גם אני שנה שעברה פגשתי את שרית בקניון רננים באופיס דיפו! איזה צירופי מקרים הולכים כאן!!!
 

Double U

New member
כן, תמיד פוגשים אותה במקומות

לא צפויים
 
אני לא בבית..אבל..מאוד רוצה להגיב..

המורה שהשאירה עליי רושם טוב הייתה הגברת שוש גפן,מורה לספרות תנ"ך והיסטוריה (אותי לימדה רק ספרות והיסטוריה בכיתה ט' כיון שבן צבי ואלון התאחדו). בקיצור,היא לימדה בבן צבי ואני למדתי באלון,ואחרי האיחוד היו לי 5 שעות שבועיות איתה. נורא התחברתי איתה והיו מלא בקרים בהם הייתי באה מוקדם לדבר איתה סתם בשביל הכיף..היא ממש אחלה. הייתה לי גם מורה לספורט בשם טלי,שאותה אהבתי כמו אמא..בחיי היא הייתה משהו מיוחד..גם שולה המורה לאנגלית שהייתה אחלה לאורך כל הדרך..אה כן ואחד האנשים שהכי השפיעו עליי בחיי הייתה ספרנית בית הספר,חבל שהכרתי אותה רק שנה אחת. אם לסכם את כל מה שאמרתי עד עכשיו,אפשר לומר שהקשר שלי עם המורות היה יותר עמוק מקשר לימודי. שונאת בצפר. מורה עם רושם רע? האמ..רחל פלג? האמת שכל השנה היא הייתה ממש סבבה כי היא לימדה מעולה אבל היה מבחן מסכם שלא עשיתי ולא נתנו לי מועד ב'..משקל המבחן היה 40% והיא נתנה לי 0. חבל לגמור יחסים ככה. מקווה שמישהו קרא עד פה
 
היא קנתה לי ספר בסוף שנה..

כשאני אהיה בבית אני אכתוב את מה שהיא כתבה לי עליו..אני קניתי לה ספר של היטלר..התלהבה לאללה. חוצמזה גם זכיתי במלגה ע"ש רותם שני (אם את יודעת במה מדובר) והדבר הזה הוא אחד הדברים שהכי חשובים לה.. ספרי חוויות..שתפי אותי.
 
אוקיי..

למד בבן צבי בחור ושמו רותם שני.. הוא נהרג במסגרת שירותו הצבאי כאשר עלה על מוקש עם טנק המרכבה. האירוניה בטרגדיה היא עצומה מאחר ואביו היה שותף עיקרי לבניית טנק המרכבה. בקיצור,מאז שהוא נהרג,משפחתו מעניקה מדיי שנה 1500 ש"ח למלגה על שמו. מכיון שרותם ז"ל אהב היסטוריה,התנאי לזכייה במלגה הוא להגיש עבודה מקיפה בהיסטוריה בנושא ארץ ישראל מ1904 עד השנה הנוכחית. הנושא יכול להיות כל דבר - קבוצת כדורגל,מלחמה,אישיות או ארגון - מה שרוצים. מגישים כל פעם פרק עד שמגיע התאריך הסופי וצוות המורות להיסטוריה בודק את העבודות ושולח למשפחה את העבודות שהמורות בחרו כמצטיינות. המשפחה עוברת על העבודות ומחליטה למי להעניק מילגה ועל סך כמה המלגה תהיה..כמובן שלא כל העבודות שנשלחות זוכות במילגה..השנה למשל,שלחו בין 30 ל-40 עבודות למשפחה והיא בחרה 7 תלמידים הזכאים לקבלת מלגה. לתלמידים שלא זכו,אך עבודתם נשלחה העניקה המשפחה ספר. 3 תלמידים זכו במלגה של 250 ש"ח ו-4 זכו במלגה של 125 ש"ח. הערב בו הציגו את העבודות התקיים בהרצוג..היה אירוע עצוב כזה..הראו לנו סרט קצר עם קטעים מהילדות שלו..אבא שלו דיבר ואח"כ הזוכים במלגות עלו לעשות פרזנטציה על הבמה..אה כן ואח"כ עלו התלמידים שזכו בספרים..ו..נגמר. כמו כן,הבחורצ'יק גם אהב ספורט והיה תאריך בו התקיים יום ספורט שכבתי. יום ספורט שאורגן בצורה יוצאת מן הכלל יש לציין..כל החברה ששירתו איתו באו יום קודם ללון באולם הספורט ולמחרת בבוקר קמו לארגן את הבית ספר לאירוע. את רוצה שאני אעלה תמונות?
 
אני יותר מאשמח!!!

נשמע מאוד מרתק. וכל הכבוד להורים שלו על הדרך היצירתית והנפלאה להנציח את שמו. על מה עשית את העבודה? ולמה המלגה כל כך חשובה לשוש?
 
באמת כל הכבוד להם..

אני לא בבית כך שהדבר היחיד שאני יכולה לתת לך כרגע זה לינק - http://www.atarnet.net/nodeweb.asp?t=22958&subid=35048 לינק לאתר בית ספר עם התמונות (אני לא מצליחה לפתוח מסיבה לא ברורה,אולי תצליחי את ומקסימום אני אעלה כשאחזור הביתה בעוד שבוע בערך) עשיתי את העבודה על רחל המשוררת והעבודה חשובה לשוש ראשית כיון שהיא לימדה את רותם שני ז"ל ודבר שני בגלל שיש לה איזשהו קשר אליהם..לא יודעת בדיוק במה מדובר. העבודה הייתה לי מעיין מחוייבות אישית,נורא התמסרתי לנושא ולמטרת העבודה. אם את אכן מצליחה לפתוח את התמונות,אני זאת עם החולצה הכחולה והג'ינס..זאת שעומדת כמו פרחה..נו,התרגשתי בצורה לא נורמלית..בין התמונות את מוזמנת למצוא את הפרח שלנו,שוש גפן ואת ראש עירנו יהודה בן חמו.
 

D o o S h a

New member
נייס...

המורה שהשאירה עליי רושם טוב בסיודי הייתה נעמי!!!!! מורה מדהימה מדהימה מדהימה שנותנת יחס לכל אחד, ולימדה אותנו חשבון במורה הכי טובה שיכולה להיות. עזרה לכל תלמיד מתקשה, וחימדה מצוין את החומר. המורה שהשאירה עליי רושם רע הייתה רותי המחנכת הנוראה שהייתה לי. איזה דוכה וסכסכנית. ואיי אני לא אשכח פעם אחת שהיה לנו ריב בכיתה והיא לקחת את כל הבנות של הריב אחת אחת לשיחה והיא מתחילה להגיד לי עם מי כדאי לי להתחבר ועם מי לא! והיא אומרת לי ממש ככה: "*** היא ילדה מגעילה ושתלטנית, ומאוד לא כדאי לך להתחבר אליה. נתקי איתה את הקשר" ואא אני לא ישכח את זה! דיי איזה נוראה היא. אוקיי. בחטיבה המורה שהכי השפיעה עליי לטובה הייתה יפעת המורה המדהימה ביותר לאנגלית אי פעם. פשוט מדהימה עם לה שכולו זהב!! ואין לי כוח לפרט. והמורה שהשפיעה עליי לרעה זאת עמליה ללשון. סתם דפוקה ומפגרת. ומגעילה. וסתומה. ועוד ועוד ועוד. זהו בנתיים, שרשור חמוד, (בטח אף אחד לא קרא עד הסוף..)
 
אני ארשום למרות שרק עכשיו סיימתי את

היסודי. המורים שהכי אהבתי היו זיסי, המורה לספורט, ודפנה, המורה לספרות. שניהם לימדו בצורה כיפית והביעו התעניינות בתלמידים, לפי מה שאני ראיתי. המורה שהכי שאנתי היתה קיקה, שלימדה אותי חשבון. אני בפיגור גדול אחרי שאר הכיתה והיא התייחסה אלי בצורה מזלזלת והכי עצבן אותי שהיא פעם אמרה לי משהו בסגנון, "תומר, יש לך קשיים. לא דיסלקציה, יש לזה לזה שם אחר," על סמך כלום! ואז התחילה להספיר לי כמה אני גרועה וכמה אני צריכה לעשות עם זה משהו וניסתה כאילו להראות התחשבות וזה לא הצליח לי במיוחד:X ואיזה ילד סורר הקשיב אז ברגע שהיא הסתובבה עשיתי לו תנועה עם היד ליד הצוואר, שיסתום את הפה ולא יספר על זה לכל העולםX:
 
למעלה