לידידנו הכופרים-שאלה בגיאולוגיה.

Governor

New member
`ואז 3,000,000 אנשים. אני מחכה`

לא צריך לחכות. המעשיה המיתולוגית היהודית יורה לעצמה ברגל. אמדן אוכלוסי העולם לשנת 2000 לפנה"ס הוא 27 מליון. האמדן לשנת 1000 לפנה"ס הוא 50 מליון. `יציאת מצרים` `התרחשה` במאה ה-14 לפנה"ס, עת עמדה אוכלוסית העולם בין שני ערכים אלה. אמור לי, האם סביר כי היוצאים ממצרים היוו בין 6% לבין 10% מאוכלוסי העולם? 972584879246191E
 

uuuaaa

New member
כן

אני לא יודע על מה מסתמכים כל ה"אומדנים" למיניהם. ראינו כבר אומדנים של מדענים על גיל העולם על סמך נטיפים, שאחר כך הופרכו כליל כשנמצאו נטיפים גם מתחת לגשרים. גם אם נניח שהאומדן נכון, זה ייתכן. אל תשכח שהיהודיות היו יולדות שישה בבת אחת. "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ". ואל תשכח שהיהודים המוצהרים של ימינו הינם צאצאים של 3 שבטים בלבד, מתוך 13. ואל תשכח את כל נסיונות השמד והמלחמות והפגעים שעברו על העם היהודי.
 

Governor

New member
יופי. מנין היוצאים ממצרים היה בין

1/16 לבין 1/10 מאוכלוסית העולם. כל מלה נוספת מיותרת. שלא לדבר על כך שארוע זה נזכר במקום אחד ויחיד, ללא אשוש כלשהו: מעשיה מסוימת המופיעה באסופת ספורי המיתולוגיה היהודית...
 

uuuaaa

New member
ואל תשכח

שרק חמישית מהעם יצאו ממצרים. השאר מתו במכת החושך.
 

Governor

New member
`ואל תשכח שרק חמישית מהעם יצאו

ממצרים` אתה ממש נכס עבורנו ואנו חייבים לדאוג לכך שלא יאונה לך כל רע, למען יהיו הכל עדים לאידיוטיות פאגאנית מזוקקת. אני טוען שלא אפשרי כי מנין הנוכחים ב`מעמד הר סיני` היה בין 1/16 לבין 1/10 מאוכלוסי העולם, ואתה אומר כי מנין היהודים היה גדול פי חמש, היינו, בין 30% לבין 50% מאוכלוסי העולם. אידיוטים כמוך חוסכים לנו המון עבודה וטרחה. ישכוייח! - - ארבעה העיקרים של הרמ"ג: (1) `אלהים` מעולם לא נראה לאיש, מעולם לא נגלה לאיש, ומעולם לא פעל פעולה מוכחת, אלא במקום אחד ויחיד - המעשיות, שחלקן בדוי בעליל, אשר באסופת ספורי המיתולוגיה היהודית. (2) אין _שום_ אשוש ארכאולוגי למעשיה כלשהי מן המיתולוגיה היהודית שקדמה למאה ה-9 לפנה"ס. (3) אין איש מסוגל להציע מבחן, בדיקה, או נסוי שניתן לבצעם או, למצער, להגותם ולו בחשיבה _תאורטית_ (gedanken experiment), כדי לגלות האם `בורא` קים או שמא הוא אך הזיה נוירופסיכואלקטרוכימית (ולהלן `הנפא"כ`) בתבן אשר בין אזני המאמינים. (4) המאמין אינו מסוגל להשלים עם אותו מקטע מן המציאות שהוא בעל אפי כאוטי/אקראי/סטוכאסטי, ולכן מחליף אותו בהנפא"כ, עליה הוא טוען שהיא דטרמיניסטית. מובן שפעולה זו _אינה_ משנה דבר, שכן העולם _אינו_ משתנה עקב `הכנסת` הנפא"כ לתמונה, והמאמין _עדיין_ נצב בפני מציאות כאוטית/אקראית/סטוכאסטית כמקודם, האדישה לבעיותיו הנפשיות. לכן נאלץ המאמין _גם_ לטעון בהתפתלות לא אינטליגנטית כי ההנפא"כ פועלת בדרך שהיא מעל הבנתו.
 

Governor

New member
ובאיזו מעשיה זה מופיע?

- - ארבעה העיקרים של הרמ"ג: (1) `אלהים` מעולם לא נראה לאיש, מעולם לא נגלה לאיש, ומעולם לא פעל פעולה מוכחת, אלא במקום אחד ויחיד - המעשיות, שחלקן בדוי בעליל, אשר באסופת ספורי המיתולוגיה היהודית. (2) אין _שום_ אשוש ארכאולוגי למעשיה כלשהי מן המיתולוגיה היהודית שקדמה למאה ה-9 לפנה"ס. (3) אין איש מסוגל להציע מבחן, בדיקה, או נסוי שניתן לבצעם או, למצער, להגותם ולו בחשיבה _תאורטית_ (gedanken experiment), כדי לגלות האם `בורא` קים או שמא הוא אך הזיה נוירופסיכואלקטרוכימית (ולהלן `הנפא"כ`) בתבן אשר בין אזני המאמינים. (4) המאמין אינו מסוגל להשלים עם אותו מקטע מן המציאות שהוא בעל אפי כאוטי/אקראי/סטוכאסטי, ולכן מחליף אותו בהנפא"כ, עליה הוא טוען שהיא דטרמיניסטית. מובן שפעולה זו _אינה_ משנה דבר, שכן העולם _אינו_ משתנה עקב `הכנסת` הנפא"כ לתמונה, והמאמין _עדיין_ נצב בפני מציאות כאוטית/אקראית/סטוכאסטית כמקודם, האדישה לבעיותיו הנפשיות. לכן נאלץ המאמין _גם_ לטעון בהתפתלות לא אינטליגנטית כי ההנפא"כ פועלת בדרך שהיא מעל הבנתו.
 

Governor

New member
אתה מתקרב לגיל 40, נכון? וכמובן,

חוזר בתשובה, נכון? - - ארבעה העיקרים של הרמ"ג: (1) `אלהים` מעולם לא נראה לאיש, מעולם לא נגלה לאיש, ומעולם לא פעל פעולה מוכחת, אלא במקום אחד ויחיד - המעשיות, שחלקן בדוי בעליל, אשר באסופת ספורי המיתולוגיה היהודית. (2) אין _שום_ אשוש ארכאולוגי למעשיה כלשהי מן המיתולוגיה היהודית שקדמה למאה ה-9 לפנה"ס. (3) אין איש מסוגל להציע מבחן, בדיקה, או נסוי שניתן לבצעם או, למצער, להגותם ולו בחשיבה _תאורטית_ (gedanken experiment), כדי לגלות האם `בורא` קים או שמא הוא אך הזיה נוירופסיכואלקטרוכימית (ולהלן `הנפא"כ`) בתבן אשר בין אזני המאמינים. (4) המאמין אינו מסוגל להשלים עם אותו מקטע מן המציאות שהוא בעל אפי כאוטי/אקראי/סטוכאסטי, ולכן מחליף אותו בהנפא"כ, עליה הוא טוען שהיא דטרמיניסטית. מובן שפעולה זו _אינה_ משנה דבר, שכן העולם _אינו_ משתנה עקב `הכנסת` הנפא"כ לתמונה, והמאמין _עדיין_ נצב בפני מציאות כאוטית/אקראית/סטוכאסטית כמקודם, האדישה לבעיותיו הנפשיות. לכן נאלץ המאמין _גם_ לטעון בהתפתלות לא אינטליגנטית כי ההנפא"כ פועלת בדרך שהיא מעל הבנתו.
 
מלחמת מדין יכולה לעזור לנו בחישובים

התורה בפרשת מטות (במדבר ל"א פסוק ל"ה) מונה את הנקבות לבית מדין אשר גילן הביולוגי מתחיל ב 1 יום עד ל 3 שנים ויום. המנין עולה ל 32 אלף. הבא נעשה חשבון: כל שנה - כ 10,000 נקבות. זאת אומרת כ 20,000 ילדים בשנה. נניח שדור היה מתחדש ב 15 שנים. ניקח 15 שנים ונגיע ל 300,000 ילדים, נגיד שהיו רק 100,000 הורים, ו 30,000 זקנים. הגענו לכמעט 450,000 בחשבון זהיר. וזה רק שבט המדיינים, שכמותו היו מפוזרים ברחבי תבל, אלפי שבטים כמותו. ועוד לא לקחנו בחשבון עמים ואומות. דוגמא נוספת: (מוקדמת יותר בכמה מאות שנים) שמעון ולוי הרגו 15,000 זכרים בעיר שכם ( כלומר כ 30,000 אנשים רק בעיר אחת - הרבה דורות לפני יציאת מצרים - צא וחשב לכמה מגיעים בריבוי טבעי של 200+ שנים ) לסיכום: לפי תורתינו הקדושה וכמו שהתורה מדגישה: "לא מרבכם מכל העמים חשק ה' בכם" מצב האוכלוסין בעולם עמד על הרבה יותר מ 50 מיליון. וגם אם לא, אין כאן שום בעיה, מכיוון שעם ישראל מונהג בהנהגה ניסית, ולכן מי שכופר בתורה יכפור בניסים שארעו ביציאת מצריים, ויכפור גם בשאר ההנהגות הניסיות שארעו לעם ישראל כגון 6 בכרס אחד וילודה מעל ומעבר לכל פרופורציה אנושית מוכרת. יעשה הכופר טובה לעצמו ואל ישתמש במספרים שהתורה נוקבת בהן כראיה לשיטתו. יש בזה משום אחיזת עיניים, אם הנך מעוניין להשתמש בדברים הכתובים בתורה, עליך לצאת מנקודת הנחה בסיסית שכל ההנהגה המובאת בתורה היא ניסית. 4987362521
 

Igra Rama

New member
אבל הויכוח הוא

על אותנטיות התנ"ך. איך אתה בכלל מנסה להביא מקורות מספר הנתון בספק רב ?
 
בדיוק כמו שגוברנר מביא ממנו את מספר

היוצאים ממצרים. רק שתבין שמדובר פה על טענה שיוצאי מצרים היו 1\16 מאוכלוסיית העולם, טענה שלכתחילה מסתמכת על דברי התורה, שהרי אם אין תורה, אין יציאת מצרים. עכשיו אם יש לך חישוב אחר על האחוז שמנו בני ישראל ביציאת מצרים מכלל אוכלוסיית העולם, השמיע אותו ואם לא סכור. 76743434578
 

Igra Rama

New member
גוברנור

הביא את הטענה להראות כמה מגוחך הוא הסיפור. הנה החישוב שלי: 0*1=0 יש מעשיה אחת שכתובה בתנ"ך שלא התרחשה.
 
איגרא על רמא

הביא את הטענה כדי להראות כמה מגוחך הוא החישוב של גוברנר. הנה החישוב שלי:1000 * 450,000 = 450,000,000 . הערה: וזה רק בשבטים לא כולל עמים. ובכלל, אם לפני 3300 שנה היו רק 50 מליון אנשים בעולם, כמה היו לפני 33,000 שנה ? הרבה פחות נכון ? ולפני 333,000 שנה ? הרבה הרבה פחות, נכון ? נו, אז בסוף נגלה שכל האבולוציה מגולגלת באדם אחד שכל 500 שנה נכנס לו ג'וק למוח ! פעם אחת הוא התעצבן על הזנב שלו וחתך אותו, פעם שניה נמאס לו ללכת כפוף, אז הוא פתח מכון כושר בסדום, פעם שלישית נמאס לו להיות שעיר כמו קוף, אז הוא התחיל למרוט לעצמו את כל השערות. וכולי וכולי וכולי.... 3846485645
 

Igra Rama

New member
מאיפה הבאת את החישוב הזה ?

מאיפה המספרים 1000,450000 ? ולגבי האבולוציה, כן התשובה היא כן, כמה שקשה לך לקבל.
 

Igra Rama

New member
סימני שאלה

גם אם ניקח את הציטוט שלך מספר השטויות הגדול. נשאלות מס' שאלות: "וְנֶפֶשׁ אָדָם--מִן-הַנָּשִׁים, אֲשֶׁר לֹא-יָדְעוּ מִשְׁכַּב זָכָר: כָּל-נֶפֶשׁ, שְׁנַיִם וּשְׁלֹשִׁים אָלֶף." א. איך הגעת לכך שהנשים גילן בין 1 יום ל-3 שנים ? אויל משריש הפסוק אומר "אשר לא ידעו משכב זכר" (קרי בתולות). אני יודע שאצלכם בועלים ילדות בנות 3 ויום. איזו קבוצה נלעגת, אפילו תנ"ך אתם לא יודעים לקרוא. לא הבאת בחשבון קצב ריבוי טבעי, קצב תמותה, פוריות נקבות, תוחלת חיים. ב. נקח מודל לוגיסטי לריבוי טבעי אנושי. dy/dt=ry(1-mu/r*y) Logistic equation r הוא קצב הלידות, mu הוא קצב המוות. קרא כאן על מודלים של population dynamics, חיזוי באמצעות המודל הלוגיסטי. במיוחד שים לב לציור 1.
 
תקרא ברש"י,תשכיל, ולא יקראו לך אויל

מאוד מצחיק לראות אויל שלא למד חומש מימיו קורא לעמיתו בכינוי הכל כך הולם אותו עצמו : "אויל משריש". האויל הנלעג מצא את הפסוק והחליט על דעת עצמו שהפסוק מדבר על כל בתולות מדין. אני מצטט את דברי האויל : "איזו קבוצה נלעגת, אפילו תנ"ך אתם לא יודעים לקרוא". ומה נשאר לאמר: איזה אויל נלעג, אפילו רש"י הוא לא למד לקרוא. אני מקווה שזה יוכיח פעם אחת ולתמיד עם איזה בור ועם הארץ יש לנו פה עסק.
 

Governor

New member
`מאוד מצחיק לראות אויל שלא למד חומש

מימיו...` זה לא כלום לעומת המגוחך אשר באויל שלא למד דבר בחייו _פרט_ לחומש מיתולוגי fictitious ואשר שעבד עצמו להנפא"כ (ע"ע), ומתימר לערער על מחקרים. האמדנים ההסטוריים של אוכלוסית העולם שהצגתי, והמאמר שהציג Igra Rama דווקא הגיוניים. יש לזכור כי אוכלוסיה אנושית פרהיסטורית המתקיימת על לקוט/ציד או לכל היותר חקלאות פרימיטיבית, אם בכלל (ואפילו בזמן של תחילת ביות חיות `משק`), נוטה להיות קבועה, ומאוזנת ע"י לחצים סביבתיים (environmental pressure), כמעט כמו אוכלוסית חיות. רק פתוח טכנולוגיה חקלאית, הבנת מחזורי זרעים ואגרונומיה, הרחבת ביות חיות משק, ולאחר מכן התפשטות תעוש - מאפשרים גדול אוכלוסיה והחלצות מן המסגרת הכובלת של לחצים סביבתיים. הטענה שמנין הנוכחים ב`מעמד הר סיני` היה בין 1/10 לבין 1/16 מאוכלוסי העולם היא _אידיוטית_ בעליל, אולם, לא הופתענו. ואגב, חיות משק: רק החל מימי אדוארד ג'נר ולואי פסטר החלה להתפתח לוחמה במחלות חיות משק. לפני כן היו משקים נמחים, פשוטו כמשמעו, מדי פעם עקב מגפה בקרב החיות. 19766517 9725848792461937
 

Igra Rama

New member
אויל

מה פירוש "אֲשֶׁר לֹא-יָדְעוּ מִשְׁכַּב זָכָר:" ? רש"י מה ? בועלי ילדות קטנות שכמוכם. אנוכי הקטן אשר לא למד רש"י מכה אתכם בשדה שלכם בתנ"ך.
 
תקרא ברש"י ותדע לבד.

אלא אם כן, אתה גם לא מסתדר עם הבנת אותיות רש"י. אה, גם לזה יש פתרון, יש היום הרבה הוצאות ספרים עם פרוש רש"י בדפוס רגיל. אם אתה ממש מתקשה, יש גם רש"י מנוקד בדפוס רגיל. לגבי האסוציאציות הפרועות שלך המעידות על עומק הזוהמה של מחשבותיך המעוותות והפדופיליות בנוגע לסוגיה של 3 שנים ויום, הגמרא מסבירה שעד גיל 3 שנים ויום נערה שנבעלה, בתוליה חוזרים. זה שאתה לוקח פרמטר זה ומוסיף עליו מהרהורי לבך המעוותים, זה על אחריותך הפרטית בלבד. חוץ מזה, תגובתך מלאת השחץ על הקטן שמכה את הגדולים, בלי לקרוא פרוש רש"י, וכמובן לא טרחת לקרוא בו לפני שכתבת תגובה אחרונה זו, רק מחזקת בלב כולם את ההכרה שאין כאן ויכוח כי אין עם מי להתווכח, רעש וצלצולים, ובורות אין קץ ותו לא.
 

Igra Rama

New member
"הגמרא מסבירה

שעד גיל 3 שנים ויום נערה שנבעלה, בתוליה חוזרים." אידיוט מנוול שכמוך וכי מה משמעות נערה שנבעלה בתוליה חוזרים ? אם אתה והפרוורט רש"י מסוגלים לקחת פסוק "אשר לא ידעו משכב זכר" ולפרשו נשים מגיל יום ןעד 3 שנים הרי שהמשמעות ברורה. נשים מעל גיל 3 שנים יכולות להיבעל. אתה פרוורט, רש"י פרוורט, כל "גדולי" ישראל (ללמעט אולי הרמב"מ) היו פרוורטים. מי שמכשיר את השרץ רש"י אינו פחות פרוורט מהשרץ הפרוורט רש"י. אמרתי פעם אמרתי פעמיים לא צריך לקרוא בתנ"ך עם פרשנות כמו שלא צריך לקרוא בקפה, שתי הפעולות שקולות. את התנ"ך למדתי כפשוטו ואיני צריך יותר כדי לדעת שמדובר בספר שטוף זימה ותאוות רצח של חבר בארבארים משוקצים שיש לבער עד היסוד.
 
למעלה