לי יש שאלה: האם יש בנות שהיו

InTo YoUr SoUL

New member
הא?

את לא מתבלבלת בין בנות 9 או 12?! אני בת 14 ותאמיני לי יש לי ציצים (שאלה את שירלי רעות ומישל) וכן אני כבר לובשת חזייה (מזל טוב לי) ואני לא צריכה מרופדת
.. ויש את הפסטמות בנות 13 12 שטוחות שמתאפרות כמו זונות והולכות כאילו הן בנות 80, זה לא אומר שכולן כאלה... וד"א בות 14 כבר יש B בחזייה ויותר...
 
ממש לא

אצל כל אחד ההורמונים מתחילים לגעוש בזמנים שונים. הייתה בכיתה שלי ב-ו'(וואי זה היה מזמן!) ילדה שחשבתי שהיא נשארה איזה 5 כיתות לפחות... ורק כדי לחזק את טענתי, רק לצד ההפוך- אני בן 17 וחצי ועדיין לא מתגלח מלא.
 

EverMan

New member
את חושבת שסיימת לגדול ?

ושאת סיימת את ההתבגרות המינית שלך לחלוטין ?
 

wise boy

New member
לי יש שאלה: האם יש בנות שהיו

מסכימות לעשות סקס בגיל 14 ובגלל שהתשובה היא לא אני שואל למה?
 

KerenWelling

New member
בואנה אתם דפוקים או משהו?!

אני בת 14, והגודל של החזיה שלי זה 80D... זה ממש ממש לא קשור הגיל להתפתחות המינית!
 

EverMan

New member
דבר ראשון - כן , יש בנות

שעושות סקס בגיל 14. אבל זה לא בריא. בגיל 14 הגוף עוד לא מוגמר. עדיין האיברי מין לא בשלים , החזה לא גדל עד הסוף , האיבר מין עוד לא בנוי לסקס וכו'. גם בגיל הזה , הבגרות הנפשית מאוד נמוכה , גם אם לא מרגישים ככה.
 

miss tamborin

New member
קודם כל, מונרו...

יש כאלה שגם בגיל 14 יש להן חזה...אבל לא משנה.. אני זוכרת שבגיל 14 חשבתי שאין לי בעיה לעשות את זה בגיל 14...עכשיו (עוד כמה חודשים 13) אני חושבת שזה מוקדם מדיי, פשוט מבחינה נפשית, מוקדם מדיי.
 
במחילה על כבודך....אבל את טועה...

מזה גוף לא מוגמר.....מרגע שהאישה מגיעה למצב של מחזור זה אומר שהיא בשלה! תתפלא אבל פעם נשים היו מתחתנות בגיל 12 כשהן נהיות נשים וכבר מתחילות להביא ילדים
 

EverMan

New member
שמת לב שכבר לא עושים את זה ?

בגיל 12 אם הנערה מביאה ילד לעולם - רוב הסיכויים שהיא תמות יחד איתו. זה שהיא מסוגלת להביא ילדים זה לא אומר שזה רצוי. דבר נוסף - אני זכר. המחזור זה רק תסמין של ההתבגרות המינית , זה לא אומר שהיא תמה.
 
סליחה נשמט שם ה'

לא....הסיכויים שהיא תמות איתו הם אותם סיכויים שאישה בוגרת תמות עם התינוק... המחזור מסמל את הבגרות המינית....ומבחינה פיסיולוגית היא מסוגלת, יכולה, אם בא לה, להביא ילדים לעולם בלי סיכון ממשי זה פשוט לא נתפס בעינך שילדה בת 12 תביא ילדים....כי בחברה שלנו ילדה בת 12...היא, ילדה!
 

miss tamborin

New member
נו באמת...

למה להגיד שטויות? הסיכויים שילדה בת 12 שמביאה תינוק לעולם תמות הרבה יותר גבוהים מאשר הסיכויים שאישה בת 20+ תמות.
 

EverMan

New member
בתור חובש במד"א ואדם

שמכיר את גוף האדם ממש לא רע בתור שכזה... הסיכויים שהיא תמות איתו הרבה יותר גדולים , כי הגוף שלה הרבה יותר קטן , והמערכות שלה לא מוגמרות. המחזור מסמל את ההתבגרות המינית , לא את הבגרות. זה אומר שהיא עכשיו בתהליך של גדילה מינית שלא היה עד אז. זה הזמן שמתחיל בו השיער בבית שחי , ובערווה. זה הזמן שמתחיל בו לגדול החזה והאיבר מין מתחיל להתעצב. אם בא לה - היא יכולה. זה לא אומר שזה בריא.
 
ובתור אחד שגם היה במד"א

שעבר קורסים של רפואה...ושלמד 3 שנים מגמה ביוטכנולוגיה שמתוך זה שני מקצועות מוגברים של ביולוגיה... אני יכול להגיד לך שהיא כן יכולה להביא ילדים לעולם....וזה בריא!
 
למעלה