לי יש שאלה: האם יש בנות שהיו

EverMan

New member
לא אמרתי שהיא לא יכולה.

אמרתי שזה לא בריא. אמרתי שזה לא נכון גופנית בשבילה להביא ילדים לעולם בגילה. בימים הקרובים לפורום יצורף סקסולוג
נעלה את השאלה בפניו.
 
ועוד דבר....

מה הקשר לזה הגוף קטן!? הגוף קטן האיברים קטנים...ואם שחכת...יש בנות 20 שהן מטר 50 ומטה...ויש בנות 12 שהן מטר 60....
 

EverMan

New member
הרוחב שלה בנרתיק

צר הרבה יותר משל מישהי בת 20 יקירי. וגוף של בת 12 , לרוב הוא לא בגובה של מטר 60. אנחנו מדברים פה על כלל.
 

KerenWelling

New member
מה-אתה-אומר!!!

אולי זה בכלל...אבל כשאני הייתי בת 12 הייתה בסביבות ה-170. עכשיו אני בת 14, ואני 180 ומשהו...
 
../images/Emo157.gif../images/Emo156.gif../images/Emo158.gif|פירמידה|

איזה יופי של אייקונים! עכשיו לנושא,תשמע יש בנות שעושות את זה בגיל 14 עם מוכנות ועם רצון ויש כאלה בלי שהן מוכנות אלא מכל מיני סיבות אחרות,אני אישית בת 14 ולא רואה את עצמי שוכבת כי אני עדיין לא מוכנה לזה לא פיזית ובטח ובטח שלא נפשית,אבל חפיף...יש לי עוד זמן.
 

narcissa malfoy

New member
זה לא קשור לגיל זה קשור לאהבה

אני עכשיו יחסית די גדולה..17 וחצי... אבל הפעם הראשונה שלי הייתה בגיל 14... הייתי עם החבר שלי..והרגשתי שזה הדבר הכי נכון לעשות... אני לא מתחרטת בכלל.... אז... הפואנטה היא לא לחפש מי תיתן לך בגיל 13... אלא לנסות למצוא א המישהו שאיתו תהיה לנצח... או לפחות לתקופה ארוכה..
 
חחח בגילאים האלו לא מוצאים אנשים

שאיתם נשאר לנצח... מתחברים עם אנשים כדי לגלות את הזהות שלנו (בעיקר) וכדי ליהנות תוך כדי..
 
אבל למה לשכב בגיל 14?

חוץ מהעובדה שיוצא לך שם של "נותנת" בגלל הגיל, יש לך את כול החיים לשכב עם מי שבא לך...אז למה בגיל 14? שהרבה בנות מחרטות על זה שהן שכבו בגיל כזה? עדיף לחכות שנתיים שלוש.
 

חלולה1

New member
אממ שונאת כותרות....

אני עוד חודש בת 15! והפעם הראשונה שלי ששכבתי עם חבר שלי היתה לפני חודשיים... אחרי שמונה חודשים שאנחנו ביחד... ואני בכלל לא מתחרטת על זה... זה לא קשור לגיל.. זה קשור לאהבה , כמו שמישהי אמרה פה מעליי.. עברתי המון המון המון בחיים שלי... והתחרטתי על המון דברים שעשיתי.. אבל לא על זה! אני יכולה להגיד שאחרי כל הדברים שעברתי אני התבגרתי מוקדם... לא אומרת שזה טוב אבל פשוט ככה. זה.. כשעושים שטויות משלמים עליהן! אבל טוב לי עכשיו... לא מתחרטת על כלום..! מה שכן- היום אני והוא נפרדנו.. אני יודעת שאני נשמעת שמחה.. כי אממ זה היה יותר טוב לעשות...שווב אחרי הדברים שעברתי אני כבר יודעת להבדיל מה טוב לי ומה לא... אז הסקס בגיל 14 לא קשור לגיל! ממש לא... מי שמכיר אותי יודע למה אני מתכוונת.... איי סי-170588951
 
טוב. ענברי, וכל השאר

אני מאמינה, שהתבגרות נפשית לא תלויה בגיל, כמובן שמבחינה פיסיולוגית זה לא בריא ל"ילדה" בת 12 ללדת ילד, אבל ענברי, יש ארצות, שבהם מחתנים ילדים בגיל צעיר מאוד, ומן הסתם, הצעירות ההן, מביאות גם ילדים בגיל מוקדם מאוד, וזה במדינה מתקדמת, למה הם לא חושבים שזה לא בסדר? בוא נגיד את זה ככה, למה אתה חושב שזה לא בסדר? בגלל שזה לא מקובל בסביבת מחייה שלך, במדינה הזו, זה לא מקובל שילדה בת 12 תיכנס להריון, או בת 14, או בת 15, זה פשוט לא מתקבל על הדעת, כמובן שיש כאלו שכן נכנסות להריון בגיל כזה, אבל עדיין, זה לא מקובל, זה לא רגיל, זה לא נורמלי. אני לא תוכמת בעמדה הזו, התבגרות זה לא דבר שיש להכליל לגביו, כל בחורה מתבגרת, נפשית וגופנית, בקצב האישי שלה.
 
למעלה