לכולם..! תכנסו בבקשה

לכולם..! תכנסו בבקשה

אני וכל השחקנים כל הזמן נתקלים בבקשות לאיי סי קיו\מסנג'ר\אי מייל\ טלפון\ ביפר\ פקס\ כתובת\ ועוד דברים אישיים כאלה.... אני לא מבינה מה ההבדל בין לדבר איתנו פה לבין לדבר איתנו באמצעי תקשורת כלשהו אחר.... אבל נניח ונאמר שזה יותר אישי בצורה הזאת, אם נתן לכם איי סי קיו, אז לא נוכל להכנס ולדבר עם חברים שלנו בצורה נורמלית. אז תאמרו לי תפתחו איי סי קיו מיוחד לאנשים מהפורום, אבבבבללל דבר ראשון לא נעמוד בקצב סביר להניח וגם אם כן יכולים בקלות לפרוץ לנו ולדבר בשמנו.. אזזזז... תאמרו לי שגם פה יכולים לפרוץ ולדבר בשמנו.. אבבללל בגלל שפה זה מפורסם באינטרנט יש לנו ביקורת על זה ומהר מאד נוכל לעלות על זה שמישהו מדבר בשמנו, ובאיי סי קיו עד שנבין את זה כולכם כבר תשנאו אותנו. אז לסיכום... כולנו עושים הרבה מאמצים לענות לכל המסרים שאתם כותבים לנו. ואני באמת מאמינה שזה מספיק, איזה עוד שחקנים נמצאים בקשר מתמיד עם המעריצים שלהם..?! אז אני חושבת שאני מדברת בשם כל השחקנים, תפסיקו לבקש מאיתנו פרטים כאלה, ונוכל להמשיך להנות לדבר איתכם..!! תודה..!!!! (וזה לא אומר שאני לא אוהבת אתכם...!)
 
ילדה את לא יודעת עברית או שאת שרוטה

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
אמא'שלך שרוטה! יא שרמוטה!!!

חח........................................................... איזה צחוקים איתך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הרשי לי לגחגח... גחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!
 
אוקיי..ברציני ילדה את לא מבינה צחוק

ושמעת במקרה על המילהציניות
כנראה שלא..
זה עצוב
 
מה!?

תראו... ההודעה הזאת מאד משמעותית לי ולשאר השחקנים... אני אשמח אם תקראו אותה שוב, תפנימו, ותגיבו יותר ברצינות
 

cheelly

New member
לשרון ולכול השחקנים

אני מסקימה איתכם ואני מבינה את מה שאמרתם. כול הכבוד לכם שאתם ככה בקשר עם המעריצים שלכם ותמשיחו ככה כי זה מספיק טוב לנו (לי לפחות) אני שלחתי מסר לכם ואני מכווה שתענו לי מתי שיהיה לכם זמן פנוי. אתם לא מחוברים לתפוז ON , נכון?
 

Zippozz

New member
אוווף שרון..

התגובה שלי הייתה בצחוק..תביני..אני לא נגדך או משהו את לדעתי צודקת.. את ממש חמודה..חח
 
חח סליחה..

פשוט בשלב הזה אפחד עדיין לא הגיב להודעה ברצינות... אז קצת לקחתי קשה
 
למעלה