לכולם..! תכנסו בבקשה

Ben LeVi 232

New member
שרשור- ../images/Emo26.gif

כתיבת תגובה להודעה שנכתבה. תגובה להודעה ועוד תגובות יוצרות שרשרת- מכאן השם - שירשור. כדי להגיב להודעה מסויימת, לפתוח אותה ולבחור בתחתיתה - "הוסף תגובה".
 

ayeltush1

New member
שרון צודקת ב100%

תפסיקו להטרידדדד זה מעצבן תקלטוווו !!! שרון חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
 

shanti girl

New member
שרוניייייייייי מאמי..

טוב אז ככה יש לי כמה דברים להגיד לךךךךך: 1. את משחקת ממש יפה אני ממש אוהבת את הדמות שלך חוץ מזה שאת מהממת.. ואת וריקרדו בסידרה מזה חמודים ביחדדדדד ..!! 2. איך הגעת לסידרה הזאת כאילו עשית אודשנים והכל זה ברור אבל איך שמעת על האודשנים האלה? מישהו הפנה אותך או משהו? וזהו נדבר בהמשך..מוואההה
 

°°NaTaLi°°

New member
שרון צודקת ב100 אחוזז

שרון את צודקת אני לא יגיד שאת טועה כי זה יהיה שקר זה נכון מה שאת אומרת במדוייק ואני מודה לכולכם על זה שאתם פה איתנו!!!1111
 
אוייש שרון אז כזאת צודקת..

בגלל זה אני בחיים לא מבקשת מאף אחד אלא אם פונים אלי ושואלים אותי אם אני רוצה את האיסיקיו או המסנג'ר של אותו בנאדם רק אם אותו בנאדם פונה אליי כי לכל אחד יש זכות לתת או לא לתת... אני מסכימה איתך! אוהבת.
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
שרוןן LOVE YA!../images/Emo24.gif

מלאן זמן לא דיברנו! אני אכתוב לך מסר בקרוב
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
ואת אכן צודקת../images/Emo13.gif מסכימה../images/Emo45.gif

שלא תגידי שלא הגבתי ברצינות!
 

ירדדי

New member
היי שרון.!!

שרון רציתי להגיד לך שאת שחקנית מצוינת ויש לך תפקיד ממש טוב.. אני גם לומדת משחק ואני חושבת שאם היו נותנים לי את התפקיד שלך הייתי קצת מתקשה לעשות אותו.. את מדהימהה ויפההה.!!
 

רחולש

New member
את צודקת

שלום קוראים לי רחל ואני חושבת שאת צודקת אבל בכל זאת מתחשק לדבר איתכם בפרטיות בלי שאנשים אחרים יקראו את זה רם זה מעצבן אתכם או משהו כזה אני אדע שלא לשאול אתכם אז בכל זאת תודה!!!
 
שרונו'ש!!!

אני מת עלייך!! אני מסכים איתך ב101% גם השחקנים הם בני אדם כמונו.. וכמו שלנו יש פרטיות ומגיע לנו פרטיות גם לכם מגיע פרטיות! בקיצר מת עלייך ואיתך!
 
לצומת לב -לשחקנים

את צודקת.... אבללל אנחנו פשוט אוהבים אותכם ולפחות לדבר באימייל זה יהיה נחמד מאוד...(וכולם הסתפקו בזה...) יש דברים שאנחנו לא רוצים להגיד את זה בפורום... בטח גם את מעריצה שחקנים-מפורסמים ואת יודעת שאי אפשר לאהוב מרחוק.. לפחות לדבר בפרטיות באימייל...זה יעזור לנו מאוד... בבקשה כחו לצומת הלב שלכם-השחקנים
 

T i T i i

New member
תגובה

קוראים לי רותם... אני חושבת שאת צודקת אבל כל אחד הייה רוצה שאנשים מפורסמים ידברו איתו.. אז אולי פשוט תיכנסו לצ'ט ואז תדברו איתנו בפרטי אבל תיכנסו הרבה.. ואם אפשר תשלחי לי ד"ש באהבה גדולה רותם!!!!
 
למעלה