לכולם..! תכנסו בבקשה

שרון צודקת!! תעמידו את עצמכם במקומם

זה ממש קשה לענות לכולם גם ככה..אז תחשבו אילו הצפות יהיו בשאר אמצעי ההתקשרות! תאמינו לי-אתם לא הייתם רוצים להיות במקומם מהבחינה הזו!!
 

ben1414

New member
לשרון המאמי2..!!

ראיתי ת'הודעה שלך וככה: איך זה שבסדרה אומרים שאתם בני 13?? כאילו לא יודע זה כזה מוזר.. וגם לא תארתי לעצמי שאת בכלל בת 16.. אבל תדעי שאין מעריץ יותר גדול ממני.. בפרקים הראשונים כבר אהבתי אותך שתביני.. אני פשוט מת עלייךך..! ואת נחמדה בטירוף.! והיה איזה פרק שטלי (לא יודע איך קוראים לה במציאות..)אמרה שאת כזה מכוערת ואני מזה התעצבנתי כאילו איך אומרים לידה כזאת יפה,מכוערת.. דוגרי אני מעריץ ענקי שלך..! אז אני זזתי.. שבת שלום...!! נדבר מהזדמנות..!!
 
בן חמוד...!

חח.. אתה ממש מתוק.. שאתה מרגיש ככה כשאומרים עלי דברים רעים.. תודה... ושבת שלום..!
 
דוגרי כאילו......

לא שיש לי משהו נגד מיכאלה אבל לפני שהדמות שלה פותחת את הפה שתסתכל טיפה על עצמה לפי דעתי ת פי מליוןןןןן טריליוןןן ביליוןןן יותר יפה ומוכשרת...
 
אהה בקשר להודעה ההיא...

נכון כתבתי את זה.... כנראה שאת צודקת שסתם בלבלתי ת'מוח...!!! בתכלס את פשוט ניכנסת בזמן שאני לא.... באהבה... אני!!!!!
 

RoniLiron

New member
שרון כנסי...../images/Emo23.gif

אני אישית, מסכימה איתם ב-100%, מקווה שזה לא נשמע כמו חנפנות אבל - את באמת שצודקת...יש לכם סיבה לא לפרסם את האייסיקיו/מסנג'ר/אימייל וכדומה פה..כי בתכל'ס זה אותו הדבר לדבר איתכם גם פה! אה וד"א שרון, את שחקנית מדהימה=) ואת מהממת. ממש התפלאתי מהשינוי שאיריס עברה בסדרה. בהצלחההה!!!
 
ווהו..!

המסר עובר.. :) ואני שמחה.... זה באמת לא מגיע מרוע לב... אלא מהכרח של המצב.... ורונילירון.... תודה רבה... :)
 

dandi22

New member
את צודקת

אין לכם שום סיבה לפרסם את המסנג'רים/ אייסיקיו או מה שזה לא יהיה. יש לכם זכות מלאה לפרטיות. בכלל זה יפה שאתם טורחים ונכנסים לפורום לדבר עם המעריצים. את שחקנית מקסימה בהצלחה :) דנדי
 

Ben LeVi 232

New member
תיקון קל

קודם כל אני מקווה שתבינו את מה ששרון כתבה ותפנימו סוף סוף. ושנית- גם הפורום הוא לא בדיוק מקום רק בשביל לדבר עם השחקנים- יש שרשור מיוחד עבור השיחות האלו והודעות ישורשרו אך ורק אליו. וחוץ מזה, אתם יכולים לדבר איתם חופשי במסרים.
 
הממ סבבה... אבל

למה צירפת את השרשור שבן כתב לי לפה..? זה לא שייך לעיניין... ואם תוכל להוסיף להודעה שלי כאלה כוכבים מגניבים שאנשים ישימו יותר לב זה יהיה נחמד חח.. :)
 

Ben LeVi 232

New member
סורי, אני לא יכול...

ושרשרתי את השרשור שלו כי הוא כתב שהוא ראה את ההודעה שלך...יכול להיות שזה לא הכי מתאים היה...אבל לא נורא. תסלחו לי?
 
למעלה