לכו-לם

yuviz

New member
ירושליים זה קצת מוגזם

מי שגר בחיפה זה שעתיים וחצי נסיעה.. מי שגר בזכרון\פרדס חנה\בנימינה\ אור עקיבא-גור\ חדרה וכו'.. זה שעתיים וחצי גם נסיעה.. זה טיפה מוגזם! אני למשל יכולה לישון אצל אח שלי בדירה שלו בתל אביב אבל אז תהיה לי בעיה לחזור הבייתה בקיצור זה סופר הגזמה.. ממש לא מתאים עדיף לעשות באמצע הדרך-עזריאלי לא תהיה בעיה להגיע למשל לי ולאדוהה מבנימינה יש לנו רכבת ישר לעזריאלי.. גם גור יכול לבוא מחדרה\בנימינה ברכבת לעזריאלי.. ומחיפה יש רכבת.. מי שמירושליים יכול להגיע לת"א זה 40 דקות נסיעה.. מי שמים המלח מהנגב והסביבה יעשו מאמץץ.. אני רק מנסה לנסות לסדר לא לנדב!
 
סוף שבוע אין מצב

מוצ"ש אין מספיק זמן , ושבת ושישי אין אוטובוסים ! מה הבעיות לבוא יום אחד אחריי הלימודים ?!
 
טוב אז אין מצב!!!!!

אני באה מכרמיאל...ואז אני יגיע הביתה באיזה 1 בלילה ככה... ואין מצב שיסכימו לי להיסתובב ברכבות ואוטובוסים בשעות האילה-סורי!
 
מפגש פורום --בקשה תיכנסו!!../images/Emo13.gif

לפי דעתי אתה צודק באמת צריך לעשות מפגש פורום כמו בשאר הפורומים זה גם כיף לראות את מי שאתה מתכתב איתו וכו.... לפי דעתי הכי טוב לעשות בעזריאלי .....זה מקום מפגש לכולם וגם יש רכבת שמגיע עד לשם אז מי שרוצה שיגיד פשוט ***
 

noam666

New member
לדעתי...

צריך לעשות יום אחד בתל-אביב.. וצריך לקבוע במקום גדול ציבורי וכו'.. ולא קניונים וכאלה.. כי אם יהיה מפגש יבואו לפחות 10 ילדים!! ויש מקומות שיעיפו משם את מי שיבוא!!
 
למעלה