למה אין תלושים

maya288

New member
בחוזה ורסי המנצחים כפו על הגרמנים "הסכם שלום"

אז כנראה שאנחנו כמו הגרמנים המסכנים....
 
לעוד נכה מיום כיפור.

מדוע שלא תשקיע קצת אנרגיה ותחפש בויקיפדיה ? בכל מקרה חוזה ורסאי נחתם ע"י הגרמנים, כדי להרדים את האויבים שלהם. הוא לא היה שווה את מחיר הנייר עליו נכתב. במקרה שלנו, מאחר ואין כל תוקף משפטי לאמנה, ערכה לא משמעותי לחלוטין. רק אלוהים יודע כמה עלה האירוע מכספי משלם המיסים וכנראה לא בטוח, רק הוא יודע בשביל מה כל העניין. חג שמח והרבה בריאות טובה
 

maya288

New member
פטריוט שבור סליחה אבל אתה מתבלבל לגמרי

חוזה ורסי נכפה על הגרמנים ע"י המנצחים ולא הייתה להם ברירה אלא לחתום על ההסכם המביש מבחינתם. אף חוקר ואף היסטוריון לא יגיד מה שאתה כתבת בטעות ש"בכל מקרה חוזה ורסאי נחתם ע"י הגרמנים, כדי להרדים את האויבים שלהם."
 

dudi67

New member
פטריוט שכחת שזה פורום של אנשים חכמים


ולא, אני לא כולל את עצמי בתוכם... הקרדיט כולו למאיה288
 

סטאר 21

New member
דודי אהבתי את תשובתך לפטריוט ולדעתי אתה החכם

פה ולא בציניות . פשוט זאת האמת.
 
ל מאיה תודה

בזכותך לקחתי פסק זמן ועיינתי בצרות של אחרים מתקופה אחרת. העיסוק המרובה בכאן ועכשיו, הצליח להשכיח ממני, דברים רחוקים, שפעם יכולתי לשלוף מהמותן. מודה לך על תיקון הטעות,לא מבטיח שזו אחרונה. אשמח למשוב גם בעתיד. הרבה בריאות טובה
 

gady18

New member
פטריוט התבלבלת

חןזה ורסאי נכפה על הגרמנים עי בנות הברית וכלל פצויים רבים וגרם לעלית היטלר. החוזה שאתה מחפש הסכם השלום בין מוחמד לשבט קוריש.
 
אכן טעות, מדובר בהסכם ריבנטרופ-מולוטוב מ 39

ב 1939 כרתה גרמניה הנאצית חוזה אי-התקפה עם ברית-המועצות של סטאלין. הסכם זה הבטיח להיטלר שהסובייטים לא יפעלו נגדו כאשר יפתח במלחמה. הסובייטים כיבדו את ההסכם, אך היטלר הפר אותו שנתיים לאחר כינונו. במתקפה שנודעה בשם "מבצע ברברוסה". אכן אין מה לעשות שוב אצטרך להגיע לכיכר העיר, לחשוף את אחוריי ולתת לכם להלקות אותי בגין טעות חמורה. נסו לתאם בן כולכם זמן שיתאים לכולם ותודיעו לי בבקה במסר. אחרי שסיימנו את שיעור ההיסטוריה והעיסוק בטעות שלי, אפשר לחזור לנושא העיקרי לשמו נתכנסנו. והינו האמנה \ הסכם, שכבר אינו מקויים. צר לי שאני משבית שמחות אך המציאות שלנו, היא כאן ועכשיו וגם אם טעיתי בשם האירוע, מהותו צריכה ללמד אותנו דבר או שניים. הרבה בריאות טובה לכולם ולא לשכוח לתאם מועד
 

סטאר 21

New member
פטריוט שבור: מכיר את המשפט-

"החיים והמוות ביד הלשון"? כאן טעית יאכלו אותך. לא יענו לשואל המיסכן אלא יחפשו אותך במערומיך. כמובן שאיני עושה הכללה אבל יש כאלה גם בשירשור הנוכחי. אגב ,אותי הם לא מעניינים.
 
ל סטאר 21 שכתב: "כאן טעית יאכלו אותך לא יענו

לשואל המסכן אלא יחפשו אותך במערומך" תראה את ההבדל בינך לבין פטריוט שבור שטעה (כולנו יכולים לטעות), הודה בטעות בצורה מכובדת ולמד ממנה. והשואל "המסכן" כדבריך - קיבל תשובה נכונה ומיידית.
 

סטאר 21

New member
בני מרום2 ידידי הנכבד: גם אתה מאלה שקוראים

ורואים רק את מה שהם רוצים ,גם אני הודתי ולא פעם בטעותיי כולל בשירשור הנוכחי אבל בחרת להתעלם מכך. אגב ,שלא לענין , מה הקשר ביין הטעות של פטריוט שבור לשאלה שנשאלה ,עוד דבר שבחרת להתעלם מימנו. ועוד אגב, ראיתי את ההבדל בייני וביין פטריוט ,שנינו טעינו ,שנינו הודנו בטעות ,אבל מההודאה שלי בחרת להתעלם . באמת הבדל גדול שקשה לפספס.
 

סטאר 21

New member
בני מרום2: אני כבר מרגיש כמו בחקירה, אבל

אענה לך בכל זאת ,אליבי זה הדבר הטוב ביותר כנגד חקירה לא הוגנת ומגמתית. 27.12 שעה 13:13 הרבה בריאות .
 

סטאר 21

New member
בני מרום2 כולל 28.12 שעה 11:37

בשתי התגובות כתבתי בפרוש שלא ידעתי כי ישנה אפשרות לקבל את האינפורמציה לגבי הגמול שיכנס בראשון לחודש והנכים תלויים בתלושים. אם זה לא מובן אז כנראה שהמחלוקת תיוותר בעינה .
 
סטאר21 אתה מטעה את הגולשים

אכן בניגוד לפטריוט שבור שטעה והודה שטעה (ולא קרה שום אסון אלא להיפך) - אתה לא מודה שטעית אלא אומר: לא ידעתי.... זה לגמרי לא אותו דבר אבל אני לא אציק לך בזה ואאחל לך שנה אזרחית טובה ומוצלחת והרבה בריאות טובה.
 

gady18

New member
חוזה רבנטרוף מולוטוב היה אחר טיפה

זה היה חוזה חלוקת מזרח ארופה בין רוסיה לגרמניה , כשהרוסים למשל פלשו לחצי פולין ולארצות הבלטיות. ונוסף לכל היה ביניהם שיתוף פעולה כלכלי וצבאי.
 
למעלה