למה אי אפשר לעשות היפֶה והחנונית?

xcalibur

New member
אמרה זו שראתה האח הגדול והישרדות

בגלל רם וטומי...
 

OnlyLeigh

New member
אצטרף ואגיד

אני מסכימה כיף להסתכל בחורים חתיכים. אמנם סטנדרט היופי הגברי שלי אישיות אולי מעט שונה ממה שמציגים בתוכניות (בדרך כלל מביאים גברים מנופחים ושזופים כאשר אני מחבבת שדופים ולבנבנים). מוח זה סקסי, אבל אני יכולה להעריך גם ישבן גברי נאה שבעליו חושבים שפרבולה זה סוג של עוגת קצפת.
 

komsi komsa

New member
דווקא מגניב

אגב יש הרבה ילדות קטנות שאוהבות סתומים עם פרצוף יפה ויש נשים שנהנות לראות חתיכים בלי קשר למה שהם אומרים חחXD קיצור אז אולי קהל הגברים הסטרייטים והנשים הלסביות פחות יהנה, אבל יהיה מספיק קהל גם בלי זה... אני רואה את התוכנית גם בגלל הבנות (במיוחד ליטל איב ונלה המדהימות!) אבל גם בגלל שזאת פשוט תוכנית משעשעת... ואגב מייקאובר לבנות יכול להביא הרבה רייטינג כי בדר"כ זה יוצא מאוד מוצלח... וכבר היו על זה תוכניות בעבר...
 
אני מתארת לעצמי

שתוכנית עם חנוניות בלי היפים כן תביא רייטינג
. תוכנית שמשודרת בשעות הערב לא תשרוד על ילדות, לדעתי. חתיכים לא חסר בערוץ E, עובדה שערוץ זה לא גורע מהרייטינג של תוכניות הפריים טיים
.
 
פעם הכניסו זוג כזה בהיפה והחנון האמריקאית

אבל החנונית הייתה די אומללה. הבחור לא שם עליה פס וכל הזמן התחיל עם שאר היפות לנגד עיניה.
 

is00

New member
מה הקשר?

נכון הוא כל הזמן התחיל עם היפות(ממש מפתיע...), אבל מה הקשר לנקודה שלך? תאמין לי, נראה לי שניקול(החנונית שאתה מדבר עליה) גם לא ממש התעניינה בסם(היפה שאתה מדבר עליו), בגלל שהוא היה "סתום" (אגב, רק לידע כללי - סם הוא שחקן מקצועי והוא שיחק בתוכנית תפקיד). האמת... נראה לי שהיא יותר התעניינה בחנונים האחרים בוילה, ובעיקר בג'ון, אבל התעלמה מדייב שהיה מאוהב בה(שניצח בתוכנית ,בסוף, עם בת זוגתו במאבק "ראש בראש" בין היפָה והחנון ליפֶה והחנונית ... רגע,רגע... איזה קטע, יש לנו פה אופרת סבון... אולי בכל זאת הכנסה של זוג או שניים של חנוניות ויפים לווילה יכולה לתבל את העניינים.מה אתם אומרים ואולי אפילו להביא צופים?
 
לדעתי צריך עונה שלמה של יפים וחנוניות ../images/Emo233.gif

זה אמנם יהיה קצת יותר צהוב מהרגיל, אבל עם פוטנציאל לא קטן.
 

is00

New member
אולי פשוט לחלק.

חלק יהיו זוגות של יפות וחנונים וחלק זוגות של יפים וחנוניות. אולי זה יהיה מעניין, אבל אני לא בטוח כמה, אם בכלל, זה יועיל ליפים, כי...דבר אחד ברור מהגירסא הישראלית - רוב היפות לא חושבות שהן צריכות להשתנות בעצמן, אלא רק לעזור לחנונים להשתנות. מה שכן... בטוח יהיו מכות, אם יהיה יותר מזוג אחד של יפה וחנונית.
 
למעלה