למה דה וייס זאת תכנית נוראית

droriko

New member
למה דה וייס זאת תכנית נוראית

1)כי אמנים צריכים לזכות בהוקרה על הוצאת אלבום טוב(דבר מאד נדיר בימינו) ולא על זכיה בתכנית ריאליטי . 2)כי סיבוב הכיסא זה אחד הקטעים הכי מבחילים בתולדות הטלויזיה. 3)כי שרית חדד היא לא יוצרת,מעבדת או אפילו מורה לשירה. אז על מה בדיוק היא תעבוד עם המתמודד שהיא בחרה? זה הרי ברור שמישהו אחר יעבוד איתה, רק שאותה הביאו כי היא מפורסמת . 4)גפן וקליינשטין לא רלבנטים כבר 10 שנים, שבת סתם עושה מוזיקה לחתונות. 5)כל הסיפורים "קורעי הלב" שההפקה דוחפת לכל מועמד. 6)זה מדהים כמה שאביב גפן יכול ליהות חסר מודעות עצמית , כל משפט שלו הוא כאילו פארודיה אירונית על עצמו .
 

shoham95

New member
אז ככה:

1. אמנם המתמודד שיזכה- יזכה בתכנית ריאליטי, אבל בסופו של דבר הוא יוציא אלבום (רוב הסיכויים). גם שאר המתמודדים, לא ישארו סתם פליטי ריאליטי (בתקווה), אלא יוציאו אלבום ויעשו מוזיקה (ואלה שישכחו- זה באמת חבל, אבל אם הם לא מוציאים אלבום אחרי התכנית סביר להניח שהם לא היו מוציאים גם אם לא היו בתכנית, ואז אנחנו לא מפסידים כלום) ובניגוד לתכניות ריאליטי אחרות הם לא באים בשביל הפרסום (לפחות רובם, ואני מקווה שכולם). אז מה הבעיה בזה שהם הולכים לתכנית ריאליטי? זו עוד דרך להגיע להכרה של הציבור בשביל להצליח להוציא אלבום. לא לכולם יש כסף להשקיע על הוצאה לבד, כשבכלל לא בטוח שהאלבום יצליח ואז נכנסים לחובות וזה בלאגן גדול (וזו לא הסיבה היחידה, כמובן). אז הולכים לתכנית, מגיעים להכרה של הציבור, יש סיכויים גדולים יותר להוציא אלבום ושיקנו אותו, ומה רע בזה? אני בעד קידום של מוזיקה. מבחינתי, אם בזכות התכנית הזו אפילו אמן אחד יוציא אלבום שיצליח (כלומר- שאנשים אשכרה יקנו אותו, בכסף, ולא יורידו, שאנשים יגיעו להופעות וכו')- התכנית כבר עשתה משהו טוב. ומה רע בזה? אתה לא בעד שאמנים יצליחו? 2. למה מבחיל? 3. אני ממש לא מחסידי שרית חדד. למעשה, אני מאוד לא אוהבת את השירים שלה וגם את הקול שלה. אבל אתה לא יכול להתעלם מהעובדה שהיא זמרת כבר המון שנים, והיא צברה המון נסיון שהיא יכולה לתת ממנו למתמודדים בקבוצה שלה ולעזור להם בכל מיני צורות. זה שהיא בעצמה לא יוצרת- לא אומר שהיא לא יכולה להדריך זמרים. אין קשר בין הדברים. 4. לא רלוונטיים בשביל מי? זה כבר סובייקטיבי, מי שלא רלוונטי בשבילך לא בהכרח לא רלוונטי לאדם אחר. זה לא שהם כבר לא יוצרים מוזיקה- הם ממשיכים ליצור. ולגבי שלומי שבת, תחזור ל- 3 ותקרא מה שכתבתי על שרית חדד, זה נכון גם לגביו. 5. דווקא בתכנית הזו אין מקום לסיפורים הללו בקבלה לנבחרת, וזה אחד הדברים שמיוחדים בה, זה חלק מהעניין. נכון, מספרים לנו על המתמודדים קצת לפני, וגם לי זה קצת מפריע (אם כי עכשיו קצת פחות, בתכנית הראשונה זה הפריע לי יותר), אבל הם לא הופכים את הסיפור למרכז, והכי חשוב- המנטורים עצמם לא שומעים את הסיפורים לפני שהם בוחרים מתמודדים לקבוצה שלהם, לכן זה לא משפיע בכלל על הבחירות שלהם, כך שזה לא באמת משנה. 6. אני דווקא מוצאת את המשפטים שלו משעשעים ומעניינים.
 

droriko

New member
תגובה

1.אז אני צריך לצפות במשך עונה שלמה באנשים שמתחרים על מי יזכה בכסף שאיתו הוא יקליט אלבום שאולי יצליח ואולי יאפשר לו להקליט עוד אלבום שאולי יאפשר לו להקליט אלבום שלישי ואז אולי יהיה לו מספיק רפרטואר של להיטים בשביל שהוא יוכל להתפרנס מהופעות כדי שהוא יוכל לממן אלבום כל שנה ? אני מקווה שכבר הבנת שהתכנית היא לא בשביל לקדם את הקריירה של האומן אלא הבידור כן? 2."הם לא באים בשביל הפרסום...........זו עוד דרך להגיע להכרה של הציבור " פירסום והכרה זה אותו הדבר.. 3."זה שהיא בעצמה לא יוצרת- לא אומר שהיא לא יכולה להדריך זמרים" טיעון איש קש קלאסי . לא אמרתי שמי שלא יוצר לא יכול להדריך זמרים . אמרתי שמי שלא יוצר , לא מעבד ולא הוכשר להוראת זמרים לא יכול להדריך אמנים , שרית היא לא אף אחד מהם . הרי אפילו בשירים שלה עצמה יש את המעבד קול שאומר לה באיזה טונים לשיר , אז אתה רוצה שהיא תלמד זמרים איך לעשות את זה? 4."לא רלוונטיים בשביל מי? זה כבר סובייקטיבי" . לא רלבנטי מבחינת כולם . בעבר אביב ורמי היו עושים מוזיקה שאמנם היתה נקרעת על ידי המבקרים , אבל לפחות הקהל אהב. היום אין להם לא את אלה ולא את אלה . 5."ולגבי שלומי שבת, תחזור ל- 3 ותקרא מה שכתבתי על שרית חדד" רק ששלומי שבת הוא כן יוצר . 6."ואני דווקא מוצאת את המשפטים שלו משעשעים ומעניינים" ואני דווקא מוצא אותו פוץ מתלהם שחי בסרט שהוא איזה מרדן , למרות שהוא הדבר הכי קלישאתי שיש . למעשה גם בתקופת השיא שלו היחידים שהתלהבו מהתדמית האנטי-ממסדית היו ילדות , המבוגרים הבינו שזה הכל זיוף . משפט השיא מהערב "כדאי לך לבחור בי כי אני היפסטר" . איזה פתטי .
 

droriko

New member
זה כמבון נאמר לגבי אביב גפן, לא שלומי שבת


 

shoham95

New member
תגובה לך

1. קודם כל, אתה לא צריך כלום. שנית, זה אולי כי שום דבר לא בטוח. אבל מן הסתם הוא יקליט אלבום (הוא מקבל חוזה בחברה בינלאומית, נראה לך שהוא יוותר על זה?), וחוץ מזה, התכנית הזו מהנה גם בלי קשר. אבל היא בהחלט גם מקדמת קריירה של אמן. בקטע הזה היא כמו כוכב נולד (שיש לא מעט אמנים שהגיעו להכרה של הציבור דרכה, גם אם לא הגיעו לשלבים מוקדמים בה). 2. לא הבנת אותי. התכוונתי שמי שמגיע לתכנית לא מגיע סתם בלי להתפרסם, כדי להיות סלב, כמו חלק מהמתמודדים באח הגדול, לדוגמא, אלא מתפרסם בשביל המוזיקה שלו. אתה מבין את ההבדל? 3. אני חושבת שהיא יכולה לתרום מהנסיון הרב שלה. נכון, יש דברים שבהם היא לא תוכל לתרום אבל יש גם דברים שכן (למשל- איך להופיע). 4. מי אמר שהיום אין להם קהל? בטח שיש. 5. אני לא מבינה, אז אתה כן חושב שיש לשלומי מה לתת או לא? 6. זה באמת היה משפט דבילי, אבל בגדול הוא (אביב) משעשע ודי חכם (לא תמיד, אבל לפעמים הוא אומר משפטים חכמים ומעניינים).
 

droriko

New member
3.גם בלהופיע אין לה מה לתרום

הרי מי שאחראי על התנועות שלה בהופעה זה הכוריאוגרף , לא היא. 4.מתי בפעם האחרונה אביב הוציא להיט ? שלא לדבר על מתי בפעם האחרונה רמי הוציא להיט . יש להם הרבה רפרטואר של להיטים וההופעות שלהם מוכרות זה כן , אבל הרפרטואר הוא של פעם , היום כבר אין להם מה למכור . 5.למי שרוצה ליהות עוד זמר מזרחי "שיודע לגעת" שלומי בהחלט יכול לתרום. 6. תני אחד .
 

shoham95

New member
לגבי שרית,

אני חושבת שיש לה מה לתרום, אבל בסדר... לגבי אביב, דווקא לאחרונה יש לו שיר שמושמע לא מעט ברדיו, דואט שלו עם שרון ליפשיץ, ויש לו גם את הפרויקט עם עידן רייכל שהניב שני להיטים, והוא ממשיך להופיע. ויש מצב ששכחתי עוד דברים. לגבי רמי, אני לא בקיאה כ"כ במוזיקה שלו, כך שאני לא יודעת מה קורה איתו לאחרונה, אבל זה לא באמת משנה- וזה נכון גם לגבי אביב- לשניהם יש הרבה נסיון ויש להם מה לתרום, וזה מה שחשוב. לא אם יש להם כרגע להיט ברדיו או לא. אהבתי את מה שאביב אמר על הזמר המזרחי האחרון, חן גואטה שמו, שהוא רוצה לעשות משהו יפה ולהראות שאפשר לעשות את החיבור. (אתה יכול לראות את הקטע המלא בתכנית, אני לא זוכרת ציטוט מדויק)
 

shoham95

New member
אה, לגבי שרית-

שלא תבין אותי לא נכון, אני מכבדת את דעתך, אבל אני פשוט לא מסכימה אתך. (פשוט קראתי שוב את ההודעה שלי ואני לא בטוחה שהייתי ברורה בעניין הזה, עם מה שכתבתי, אז..)
 

droriko

New member
מה כל כך מיוחד במה שהוא אמר

אפשר לחשוב שחיבור בין רוק למזרחית זה לא משהו שקיים כבר עשרות שנים . ואם את רוצה לקרוא לשירים הלה להיטים תבורכי , עצם זה שכבר שכחתי מהם אומר הכל . למעשה הלהיט האחרון שגפן הוציא היה "מחר" , אבל זה שיר מלפני 6-7 שנים . בכל מקרה חוסר ההערכה שלי לאביב כאמן היא לא בגלל שהוא כבר לא מוציא להיטים , אלא בגלל שהמוזיקה שלו תמיד נעה בין קיטש מחריד (אהבנו) לקלישאות מחאה(מרד הדמעות).
 

shoham95

New member
אבל שוב, זה לא באמת משנה,

כי אם לאמן יש המון נסיון הוא יכול לתרום למתמודדים בתכנית, וזה בכלל לא משנה כמה להיטים יש לו ברדיו כרגע. לפי מה שאתה אומר אפשר להביא פשוט את דודו אהרון.
 

shoham95

New member
דודו אהרון פועל, כמה? שנתיים? שלוש?

שרית חדד פועלת הרבה הרבה יותר שנים. ברור שיש לה הרבה יותר נסיון מלמיסטר אהרון.
 

droriko

New member
השיר הכי חדש פה זה "מחר"

וכבר עבר מאז 6 שנים , שזה כמו נצח בעולם הפופ .
 

trilliane

Well-known member
מנהל
להפך: מוזיקה טובה לא מתיישנת אלא שורדת

לאורך זמן. אם הלהיטים הישנים שלו עדיין מושמעים (והם מושמעים), זה אומר שהוא תרם את חלקו והטביע את חותמו במוזיקה הישראלית, ואת זה אי אפשר לקחת ממנו. להיטים טובים נמדדים בשרידותם לאורך זמן (כי לא חסרים להיטים לרגע שאיש לא זוכר אחר שנתיים, או שזוכרים אבל לא מתגעגעים). מעולם לא אהבתי את המוזיקה של אביב גפן, ועדיין אני מעריכה אותו כמוזיקאי. אני מסכימה עם אלה שמעליי – זה ממש לא משנה כמה להיטים יש לו כרגע; הוא מוזיקאי מוכשר שיכול לקדם ולטפח זמרים צעירים והם יכולים להרוויח מלעבוד איתו. זה מה שחשוב (וחוץ מזה העובדה שהוא מרשה לעצמו לשדר כל מה שעובר לו בראש עושה את התכנית מבחינתי...
).
 

droriko

New member
אגב,למה לדעתך מוזיקת ארץ ישראל לא שרדה

שלא לדבר על המוסיקה הקלאסית
 
למעלה