למה דה וייס זאת תכנית נוראית

mmeny

New member
דרור,מי לדעתך ראוי להיות מנטור

אם אתה עושה את דה ווייס מי אתה לוקח בתור מנטורים "ראויים"
 

droriko

New member
שאלה אוקסימורונית

שהרי אמנים חשובים באמת , כמו פורטיס ואהוד בנאי , לא יסכימו להשתתף בדבר כזה .
 

mmeny

New member
אתה סותר את עצמך. איזה להיטים היו לפורטיס??

איזה להיטים היו לפורטיס בשנים האחרונות? וגם לאהוד בנאי אפשר לספור על יד אחת את הלהיטים בשנים האחרונות. אני לא רואה הבדל בינהם לבין אביב גפן
 

droriko

New member
איפה אני סותר את עצמי

הרי כתבתי במפורש שאני לא מעריך את אביב בגלל המוזיקה שהוא עושה , ולא בגלל כמות הלהיטים שלו .
 

mmeny

New member
אל תהיה כ"כ רציני


זה הפורמט,זה ערוץ 2,גם לתוכנית קוראים THE VOICE ולא THE ARTIST. אני חושב שמי שמצפה שייצא מכאן אמן בסדר גודל של אהוד בנאי או פורטיס או סחרוף או ערן צור משלה את עצמו. מה שיכול לצאת מהתוכנית זה מישהו עם קול טוב,יכולת להופיע מול קהל ולהיראות טוב בטלויזיה. אמנים אמיתיים,אלה שמחזיקים מעמד שנים,לא צריכים את ערוץ 2 ולרוב הם גם לא יגיעו רחוק בתוכניות האלה (אין להם את הקול הגבוהה או הלוק הטלויזיוני).
 

Koala Girl

New member
אז בעצם מה שאני מבינה

מכל הטענות שלך עד עכשיו - הביאו אמנים שאתה אישית לא אוהב. כי זה לא באמת משנה מתי היה הלהיט האחרון שלהם,הנקודה פה זה שהם לא קולעים לטעם המוזיקלי שלך ובגלל זה הרגשת צורך לתקוף את התוכנית ואת כל המהות שלה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
וגם כי הוא אוהב לכתוב הודעות קוטלות

על מיינסטרים וכל מה שהוא לא אוהב או מעריך...
 

droriko

New member
תגידי

כשאתה רואה איזה זמר שר בדה וויס ומראים את רמי מתלבט עם ללחוץ על איזה כפתור והחברים של הזמר ברקע צועקים "תלחץ! תלחץ!" זה לא נראה לך כמו לאנוס את הגופה של המוזיקה הישראלית .
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תגיד, כשאתה כותב כאלה הודעות מרירות

על פאקינג תכנית טלוויזיה ומייחס לה חשיבות כ"כ גדולה ("לאנוס את הגופה של המוזיקה הישראלית"?!) זה לא נראה לך פתאטי?
 

droriko

New member
אני פותח לפעמים ערוץ 1 בלילה

ואני מגלה שפעם נתנו המון המון מקום לדבר הזה שנקרא מוזיקה . אתה קולט שהערוץ באמצע הפריים טיים שידר תכנית עם יונתן גפן ודני ליטני וזה נראה לכולם המובן מאליו , הטלוויזיה דאגה לזה שהמוזיקה תיהיה חלק מהתרבות . היום המקום היחיד שקשור למוזיקה זה דה וויס והיכל התהילה .
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא פעם, אלה ערוצים שונים אם לא הבחנת

אתה משווה בין תכניות תרבות בערוץ ממלכתי לבין תכניות בידור בערוץ מסחרי? אלה שני דברים שונים בבסיסם, לא רואה טעם להשוות, ובעיקר אני לא רואה טעם לצפות בתכנית שאתה ללא ספק לא נהנה ממנה. אני לא נהנית מרוב התכניות שמשודרות כיום בטלוויזיה אז אני פשוט לא צופה בהן; אבל אתה כנראה מזוכיסט, נהנה לצפות, לסבול ולקטר... אז שיהיה לבריאות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מי אמר שלא? עדיין יש בו משדרים מיוחדים וערבי

הוקרה, יום העצמאות וכו'. אתה חושב שמה שאתה רואה בלילה זה שידורים שוטפים? למעט "עד פופ" או "להיט בראש", אלה תכניות מיוחדות שהיו עושים "פעם ב" לרגל כל מיני אירועים, לא משהו בשוטף, והן נאגרו לאורך שנים רבות. חלקן בכלל קליפים של להקות צבאיות או זמרים, וזה יש גם היום (קליפים; להקות צבאיות כבר לא ממש, ומעט ההרכבים המוזיקליים הקיימים לא זוכים לתהילת העבר).
 
למעלה