למה שרי אריסון שונאת את איזור חיפה

אבישי ק

New member
ההיפך, המנהרות ריקות בגלל שהן משרתות

אוכלוסייה מסויימת בלבד
שמשתמשת בהן רק בשעות שאינן שעות עומס
במיוחד בשבתות וחגים
ושוב אתה עוזר לטענה שלי שהן ריקות
 

choo

Active member
במילה "ריקות" אומרת "אין אף אחד"

אתה טענת שכשאתה נכנס למנהרות, לרוב אין שם אף אחד מלבדך.

הנסיון שלי (וגם הנתונים שאתה רואה מהמדידה של מעריב) הוא אחר - כמעט ולא קורא שאני נמצא לבד במנהרות - כמעט תמיד יש שם עוד מכוניות.

אני לא מבין למה אתה מנסה לעוות את המציאות. האם אתה טוען שהנתונים של מעריב שקריים? האם אתה טוען שההערכות של themarker שגויות?

אני מבקש ממך משהו פשוט " הגדר את המושג "המנהרות ריקות" - כמה רכבים, לפי הערכתך, עוברים בהן בכל שעה, בשעות העומס? וכמה, להערכתך, עוברים בהן ביממה?
 

אבישי ק

New member
למה זה כלכך חשוב לך?

אתה ממש נלחם על המושג הזה
אני רשמתי ריקות כי התכוונתי לריקות
כלומר רק אני והמנהרות
איך זה פוגע בך?
 
כי זה נשמע כמו טיעון דמוגוגי

ברמה של חלק מהכתבות באינטרנט והתגובות.
אם המנהרות לא ריקות היה רצוי לכתוב "במנהרות נוסעים מעט כלי רכב"
או יותר טוב לתת הערכה של מספר כלי הרכב.
כך יהיה אפשר לדון על הטענה שלך.
 

אבישי ק

New member
עזוב אתה רק מוכיח שוב ושוב כמה שזה נכון

אני לא רוצה מדידות של מעריב
כמו שאני רוצה מדידות של רכבת ישראל על תנועת נוסעים
ולא מדידות של מעריב על תנועת נוסעים
כך הייתי רוצה מדידות של כרמלטון על תנועת רכבים
אם מסתירים את המדידות האמיתיות כנראה שאני צודק
והמנהרות ריקות

ואתה עזרתה להוסיף שהמנהרות משרתות אוכלוסייה מסויימת בלבד
זתומרת אנחנו המעמד הבינוני נמשך לנסוע בכבישים הפשוטים
העשירים יסעו בנוחות מתחת לאדמה בלי שיפריעו להם
וכך המנהרות ישארו ריקות עם נסיעה נוחה

ואני מודה לך שעזרת לי להוכיח את זה
למרות שלא תכננתי שיהיו הוכחות
 
עובדתית, העומס במרכז העיר וגם מסביב ירד!,,,

בין היתר בזכות המנהרות והעשירים.
 

אבישי ק

New member
טוב, זה כבר מוגזם. נתונים, איפה נתונים

לזרוק סיסמאות זה קל
איפה הנתונים?
 
אני לא עובד אצלך!....

הבעתי דעתי מנסיוני כתושב האזור שמשתמש בכבישים המדוברים.
ססמאות לא בבית ספרנו, מה שנקרא "צא ולמד".
 

אבישי ק

New member
גם אני רושם מניסיון

ואם יש ירידה בעומסים היא לא קשורה למנהרות
רוב הכבישים באיזור עברו שדרוג
ולכן יש פחות עומסים
עדיין יש פקק ענק מ22 לעיר התחתית
ובחורב יש עדיין פקקים כל בוקר
 
אתה צודק.... אני טיפש ומבסוט...

ואתה חכם וסובל!
אני בן 54, משנת 63 חי בקריות וחיפה, מה איתך?
 

אבישי ק

New member
כל חיי חי בחיפה כבר 33 שנים

לא אמרתי שאתה טיפש
למה אתה לוקח אישית
אני מנסה להמשיך לגור באיזור
אבל מחירי הדיור
מחירי הדלק
ועכשיו מחירי המנהרות
מונעים ממני להמשיך לגור פה
כשתיוולד לי הילדה אני אאלץ לעזוב למרכז
ואז ישאלו למה רק אתה וחברים שלך נשארים בעיר
כי רק אתם רואים את החיובי פה.
 
הוויכוח הזה סובייקטיבי...

ומבוסס על תחושות, גם שלך.
.
זה לא אישי?... מה קשור כלכלן ובטר פליס?
 

אבישי ק

New member
בטר פלייס כמו פלאפון בשנות התשעים

הניחו שרוב המשתמשים הם אנשים המקבלים החזרים ממקומות העבודה
ואנשי עסקים
ולכן ישווקו רק אליהם
כמו שאתה מציע למנהרות הכרמל וכביש 6 להתמקד בקהל הזה בלבד
אבל שתי החברות טעו
רוב המשתמשים הם פרטיים
רובם מהמעמד הבינוני
ולא מקבלים החזרים

כשסלקום נכנסה לזירה בשנות ה90 עם מכשירים זולים יותר
ועלויות שימוש קטנות יותר, היא הוכיחה שענף הסלולרי כן ריווחי ובזאת שברה את התיאוריה
שהייתה בזמנו לפלאפון.
פלאפון טענה כמו שאתה טוען היום על הכבישי אגרה והיא הפסידה הרבה כסף.

גם המנהרות, אם יורידו מחירים ויעודדו נסיעה המנהרות יהפכו לרווחיות
התמלוגים מהמנהרות יוכלו להגיע גם כמיסים למדינה.
 
אל תכניס מילים לפי!!!...

מה שטענתי הוא שיש שימוש במנהרות! וזה מורגש בכל רחבי חיפה, ועל כך אני מברך למרות שאני לא לקוח שלהם.
את הטענות השיווקיות שלך, יש להפנות למקבלי ההחלטות, ואני יכול לתמוך בהם כיוון שהם יקלו יותר מן העומס האחר.
אני מניח גם, שכש-22 ו/או 75 יחוברו ישירות למנהרות, הביקוש יעלה והעומס ירד, תלוי כמובן במדיניות התימחור של המנהרות.
 

tapuzo

New member
העומס לא ירד העומס עבר לאיזה מחלף אחר שבנו

העומסים לא ירדו פשוט מעבירים אותם בין מחלפים וכניסות אחרות למשל פקקים להדר עברו לירידה מכביש עוקף קריות
וגם המשאיות שהיו אמורות לעבור בכביש המנהרות ממשיכות לזהם ולהרעיש דרך כל חיפה כי קבעו להם בכוונה תעריף
גבוה בגלל שהם שוחקות את האספלט
 

אבישי ק

New member


 
למעלה