למה שרי אריסון שונאת את איזור חיפה

אבישי ק

New member
עזוב, אני ויתרתי על הנקיון ברכבות

אני מבריש את הכיסא שאני יושב עליו ומוותר על הנוף בדרך
אני לא רוצה להכנס לזה
הרכבת שירתה אותי בצורה מעולה עד לא מזמן
ואני מקווה שתשרת אותי גם בעתיד
 

jeshu

New member
כן...כבר חשבתי להביא איתי מטלית וחומר לניקוי חלונות.

רק רציתי לראות את הים קצת...
 

אבישי ק

New member
רק רציתי להוסיף שבחיפה השירות ממש השתפר

ובזכות הרכבת ורק בזכות הרכבת המעבר מצד אחד של העיר
לצד השני הפך לקל מאד
אני מכיר אנשים שחזרו להשתמש בכרמלית בגלל זה
עוד נקודת זכות לרכבת
 

tapuzo

New member
ואז מגיעים למקום כמו מרכזית המפרץ הגהנומית

אני רואה שם תיירים חושבים שהגיעו לעיר מאובקת בהודו
ענני אבק טינופת וזוהמה עומדים בחוץ אין אפילו מבנה סגור
ממתינים בעמידה כי יש אולי מקום ישיבה לכל 20 אנשים וזה גם ברכבת
מה הקמצנות הזאת לשים עוד ספסלים??
ואז כשמגיע אוטובוס בגלל תדירות נמוכה 60 איש מנסים לעלות כולם יחד
דוחפים אותך מאחורה, הקשישים החוצפנים בכלל יורדים ובאים מאחורי
הברזלים מתוך הכביש מהצד..
אין גבול לחוצפה של אנשים פה ויחד עם המראה הכללי כשאפילו חדרי
שירותים נורמליים אין וכדי להגיע לקניון לב המפרץ צריך לצעוד מעל בוץ
כשפיזרו ארגזים כי גם שביל לא עשו
פשוט בזיון בזיון בזיון
ואין שום אינדיקציה בלוח מתי קוים יוצאים מתי הקו הבא נכנס לרציף
זה יכול לקחת 5 דקות וגם 40 אבל אין את מי לשאול ואין מידע מינימלי
 

אבישי ק

New member
אישתי מסכימה איתך על כל מילה

ומוסיפה
שינו את הרציפים בלי הודעה מוקדמת
ומלא נרקומנים שלא עושים איתם כלום.
 
תבדוק לו"ז רובם המוחלט של הקווים יותר

מפעם בשעה , ועכשו יתחילו עם המטרונית.
למי שיש כסף לתחזק רכב התוספת על מנהרות הכרמל זה כסף קטן ביחס לעלות הרכב+שימוש בו.
 

אבישי ק

New member
המטרונית לא מגיע לנשר ולמרכז הכרמל

הלוואי שהקווים יהיו יותר תדירים
 

tapuzo

New member
תח"צ באוטובוסים חיפה מאז 2008 עברה שינוי לרעה

ביטלו קוים והאריכו את כל הקוים כדי שיעברו מתחנה מרכזית מרוחקת אחת בחוף הכרמל דרך סיבובים מפותלים כדי לחסוך בקוים על
חשבון התושבים עד לתחנה מרכזית מרוחקת שנייה במפרץ.
מה שזה יצר זה קוים עמוסים בצורה אדירה כבר מההתחלה בגלל שהמון אנשים מהמון שכונות צריכים את אותו קו כי אין מספיק קוים
ואז העומס הזה נגרר וגם משפיע על אורך הקו יש קוים עם 50 תחנות בהם שלוקח מעל שעה ואין להם תחליף אחר מהיר
זה יצר סיוט שנמשך עד היום ומבריח המון אנשים שהשתמשו באוטובוס רק שאז עלו מחירי הדלק בצורה אדירה והמון אנשים
בלית ברירה ויתרו על רכב ועברו לאוטובוס אבל תאמין לי זה לא בגלל שהמצב השתפר להיפך המצב היום הוא נוראי
קו לאוניברסיטה בבוקר עובר רק פעם בחצי שעה באזור מוריה וחורב התוצאה קוים 30 37 יש עומס עד כדי חנק ממש אנשים נדחסים ממש והנסיעה
לאוניבריסטה ממש לא קצרה זה פשוט מצב נוראי ולאף אחד באגד לא באמת אכפת כי לאנשים אין תחליף לאוטובוסים יש מעט מאד מוניות בעיר
 

אבישי ק

New member
הוצאתה לי את המילים מהפה

אישתי נאלצת לנסוע עם אוטובוסים
לפעמים לוקח לה שעות להגיע הביתה
 

tapuzo

New member
מנהרות הכרמל כשלון מוחלט פרויקט BOT שוד ציבור

כל פרויקטי הכבישים בתשלום הם שוד הציבור לכיסי כמה טייקונים עשירים
כביש 6 התחיל מגמה גרועה מאד
למזלנו כביש עוקף קריות ניצל מציפורני טייקונים שודדי הציבור בישראל
לא מספיק לה חברת הבנייה הגדולה ביותר ששודדת משכנתאות + בנק הגדול ביותר ששודד בעמלות
היא גם צריכה לשדוד אותנו בקניונים, בכבישי אגרה ובנסיון להשתלט על חברות מים וחשמל שגם בזה
ידי הטייקונים מנסים להכנס
המצב קשה כי הציבור שותק ומשלם.
 

אבישי ק

New member
למה הציבור שותק?

על קוטג' יצאו לרחובות
אבל מה עם תחבורה?
השלד של המדינה
למה על זה לא יוצאים לרחובות?
 

אבישי ק

New member
נניח ואני גר בחיפה ועובד בכרמיאל

מה החלופות שלי?
נסיעה באוטובוס לוקחת 2 שעות לכל כיוון
רכב זה בין שעה ל40 דקות תלוי בפקקים.

אדם גר בפ"ת ועובד בראש העין.
נסיעה באוטובוס היא ארוכה מאד
ונסיעה ברכב יותר קצרה
מה החלופה?
לא לעבוד?
 
רכבת לעכו ואוטובוס לכרמיאל

מונית שירות לכרמיאל.
למי שיש רכב והוא גר על הכרמל נסיעה ברכב עד לציר של תח"ץ.
 
למעלה