למי שרוצה לחיות את החלום...

למי שרוצה לחיות את החלום...

ומחפש השראה. ספר נהדר שרכשתי בלונדון לפני כחודש נקרא: RIDING HIGH - Shadow Cycling the Tour de France על בחור רגיל בשם פול הווארד שרכב את כל מסלול הטור, תוך כדי הטור עצמו. מדי יום ביומו הוא הקדים את יציאת הרוכבים בכמה שעות טובות (לעיתים יצא בחושך) ורכב את כל המסלול בשלמותו מהפרולוג ועד לסיום. תמך בו צוות קטן שכלל 2 חברים טובים ואבא שלו, האישה נשארה בבית באנגליה עם הילדה והגיעה לפריס בסיום -כתוב משעשע ומעורר קנאה...
 

natyh

New member
ומה עם

התרגום לעברית , לאנשים משוללי כישרון לשפות כמוני ??? נתי
 

natyh

New member
ולפי הרוחות שנושבות כעת

בפורום אופניים , והצעות החוק של אחד מיקי בר אור נגד רכיבה על אופניים בכבישים . נראה לי כי הדרך היחידה שלנו לרכב על אופני כביש תהיה לנסוע לצרפת ולעשות את אותו הדבר ... נתי
 
נתי-

אל תכניס לי מילים שלא אמרתי לפי! הבעתי דעתי לגבי רוכבי אופניים בכבישים מהירים, כאלו שגם במדינות "עתירות אופניים" כמו איטליה, צרפת, ספרד וכד', רוכבי אופניים אינם עולים עליהם. מדובר בכבישים בעלי 4 מסלולים ורכבים שנוסעים במהירות מטורפת. כל עוד אין הסדר בטוח, כלומר, הפרדה פיזית בין רוכבים לרכבים בכבישים אלו, מסוכן מדי עובדתית לרוכבי אופניים לרכוב שם. ולא תעזור לך נוכחות מוגברת או דחלילים של רוכבי אופניים לצידי הדרך. בכבישים המתאימים לרכיבה ספורטיבית- כמו כבישי המשולש, מבואות ירושליים ובית שמש, איזור מגידו וכד' כתבתי בפירוש- שם מומלץ כן לרכוב! את דעתי האישית- אתה יכול לסתור, לתקוף, להשמיץ ולסלף כאוות נפשך (במסגרת המגבלות הקבועות בחוק כמובן). לגבי ההתקפות שלך על המגזין שאמור, לדעתך, להיות גוף פוליטי ולייצג את מלחמות רוכבי האופניים בטחנות הרוח- כרגיל, אתה בוחר אובייקט/נושא להתקפות והשתלחויות חסרות רסן. פעם זה האיגוד, פעם זו הדס אדלר, מה עכשיו? אני? מר אבי גנאור? מגזין אופניים? כפי שבעבר הבהרתי לך שאתה טועה, מאחר וכל האנשים/גופים הנ"ל עשו ועושים למען הענף הרבה יותר ממה שאתה עושה וכנראה תעשה (ואני אהיה הראשון שישמח להודות שזה ההיפך, רק תוכיח את זה במעשים ולא בהשתלחויות) אתה שוב דופק במרץ על הדלתות הלא נכונות. המגזין אינו גוף פוליטי, ולא ייצג את הענף מול הרשויות, יש גופים כאלו שנבחרו על ידי ציבור הרוכבים בבחירה דמוקרטית. המגזין יכול לעזור לגופים האלו ע"י הצגת הבעייה במדיות העומדות לרשותו. המגזין יכול גם לבקר את הגופים השונים בשל פעולות או חוסר פעולות. המגזין עדיין יישאר מגזין ולא איגוד פוליטי של ענף האופניים. הבחירה שלך לשירבוטי מקלדת מעל הפורומים השונים שמאז ומעולם היתה הדרך הקלה ביותר להתלהמויות ומלחמות קודש חסרות ביסוס משקפת את חוסר הרצינות וחוסר הביסוס של הטענות שאתה מעלה. הנה אתגר אמיתי: יש לך משהו אמיתי להגיד? בבקשה- בתור עורך המגזין, מעז ומעולם הותרתי את שעריו פתוחים לכל כתבה או דיעה שנשלחה על ידי גורמים חיצוניים. החל מכתבות תוכן, סיפורי טיולים, ודעות יחיד וכלה במדור מכתבים למערכת בו אשמח לפרסם כל דבר (לא בלי תגובה, במידה ויש מישהו שנדרש לתגובה) אז אם יש לך דברים מבוססים, מעשיים שאתה רוצה למסור לרוכבי האופניים בישראל- בבקשה, הדלת פתוחה. כל עוד הטקסט עובר את סף האיכות הלשונית (מזה דווקא התרשמתי שאתה כן מסוגל לחבר משפטים שלמים בעלי משמעות) ואינו בוטה בצורה שפוגעת בכלל הציבור, יותר מאשמח לקבל את התרומה שלך (אפילו המילולית) לענף. אבל אני שוב שוכח, שירבוטי פורום הרבה יותר קלים ולא מחייבים מאשר מאמר רציני, מנומק וענייני בכתב עת. שיהיה לך יום טוב
 

wheel

New member
מיקי- הכל נכון

אבל נראה לי שרוכבי האופניים קצת מתעלמים מהדרום. לאחר שהייתי ברכיבה בכבישי המשולש, אני יכול להגיד שכבישי הדרום בטוחים יותר, איכותיים יותר ובשבתות בבוקר א-י-ן כמעט תנועת רכב, כאשר אפשר לרכב כחצי שעה בלי לראות אפילו מכונית אחת! לכן כשמדברים על כבישים בטוחים בישראל לרכיבת כביש, אל נא תשכחו את הדרום.
 
אף אחד לא מתעלם מהדרום היפה

ובטח שלא אני, שהמדבר עושה לו את זה יותר מכל נוף אחר. אבל הרוב המוחץ של הרוכבים נמצא במרכז, ואי אפשר לצפות מאף אחד שייסע יותר מ- 10-30 דקות לנקודת ההתחלה לרכיבת כביש. כל הקסם של רכיבת כביש הוא היכולת לצאת לרכיבה במרחק קטן מהבית. אם אני נדרש לנסוע שעתיים או יותר כדי לרכוב, אישית, אעדיף כבר לקחת את אופני ההרים לחוויה מדברית... ואם כבר עסקנו בדרום.... עשה מעשה ושלח שניים שלושה מסלולי רכיבה מומלצים למען יעשירו קוראי הפורום את ידיעתם...
 

wheel

New member
הדרום, הדרום

מהמשולש, לצומת בית קמה, זה כחצי שעה נסיעה. מבית קמה ניתן לצאת לסיבוב של כ45 ק"מ לצומת בית הגדי, צומת משמר הנגב ולבית קמה. המסלול נהדר, רמת קושי קלה עד בינונית, כמובן תלוי במהירות, מסלול מתגלגל ותנועה דלילה ביותר! בכבישים אלה לא נוסעים בליינים בדרך ממסיבות, והם פשוט תענוג.
 

natyh

New member
מרים את הכפפה

ממש כפי שהרמתי בעבר : ראה כתבתי על מסע גלגלים של תקוה . כתבה שודאי זכורה לך מאחר ואתה היית האיש שערך אותה . וערך כל כך טוב כך שכתבה זו היתה טובה בהרבה לאחר העריכה מאשר במקור !!! ומאחר ודעתי ידועה לך מאחר והבעתי אותה באוזניך כבר בעבר , אתה יודע שאני יודע לפרגן לא פחות טוב מלהתקיף !!!! ואם זו דעתך ואני מודה שהצלחתי להתבלבל עקב סמיכות האירועים ועקב הסמיכות התגובה לאירוע . הרי טוב היה לו חיכית איתה עד לאחר שירגעו הרוחות , וייתכן כי בנסיבות אחרות הייתי אפילו תומך בדעה זו . ולעניין עצמו נראה לי כי טוב יעשה המגזין קודם כל אם יהיה איזכור לרכיבת הזיכרון שערכה לורי היום . ראה פורום טיולי אופניים היום . ובהמשך לעניין נעשו מספר דברים במדינה בעבר : מסע מגמה ירוקה ממטולה לאילת לטובת תחבורה ציבורית , הפגנות לטובת קריטריום בדרייב אין , ועוד . הבעתי את דעתי בעבר ואני חוזר עליה , סיקור פעולות אלה במגזין יואיל קודם כל לענף . אם תרצה אשמח לכתב שוב. נתי
 

natyh

New member
מרים את הכפפה

ממש כפי שהרמתי בעבר : ראה כתבתי על מסע גלגלים של תקוה . כתבה שודאי זכורה לך מאחר ואתה היית האיש שערך אותה . וערך כל כך טוב כך שכתבה זו היתה טובה בהרבה לאחר העריכה מאשר במקור !!! ומאחר ודעתי ידועה לך מאחר והבעתי אותה באוזניך כבר בעבר , אתה יודע שאני יודע לפרגן לא פחות טוב מלהתקיף !!!! ואם זו דעתך ואני מודה שהצלחתי להתבלבל עקב סמיכות האירועים ועקב הסמיכות התגובה לאירוע . הרי טוב היה לו חיכית איתה עד לאחר שירגעו הרוחות , וייתכן כי בנסיבות אחרות הייתי אפילו תומך בדעה זו . ולעניין עצמו נראה לי כי טוב יעשה המגזין קודם כל אם יהיה איזכור לרכיבת הזיכרון שערכה לורי היום . ראה פורום טיולי אופניים היום . ובהמשך לעניין נעשו מספר דברים במדינה בעבר : מסע מגמה ירוקה ממטולה לאילת לטובת תחבורה ציבורית , הפגנות לטובת קריטריום בדרייב אין , ועוד . הבעתי את דעתי בעבר ואני חוזר עליה , סיקור פעולות אלה במגזין יואיל קודם כל לענף . אם תרצה אשמח לכתב שוב. נתי
 

natyh

New member
יועיל כמובן

הדיסלקטיות מול המחשב לא ברורה לי . נתי
 
כמה דברים:

א. המאמר שפורסם בבלוג נכתב לפני כחודש וחצי ומופיע כמאמר המערכת בגילון 93 של אופניים, אין לו קשר למותה הטראגי של חברתי היקרה שרון. ב. בקשר להקמת מרכז אופניים- זהו צעד שדרוש לענף האופניים בישראל כמו בכל מדינה מתוקנת, גם אם הכבישים בארץ היו מיועדים לרוכבי אופניים ועל אחת כמה וכמה במצב הנוכחי. ג. מגזין אופניים יבחר לסקר אירועים לפי ראות עיניו, לחץ ציבורי לפרסום כתבה בנושא כזה או אחר מעולם לא קירב אותי או את המגזין לכתבה. ושוב, הצעת יעדיין בעינה עומדת רכיבה בטוחה....
 
למעלה