לפעמים הכי קשה

אמרו לי שגוויות אפשר לעקוץ

מלא פעמים...לא קורה כלום לעוקץ
 

גוויה

New member
אז את דבורה סוטה ממש

או כל אבחנה אחרת חוץ מ`בריאה`.הדבורים לא עוקצות גוויות,דעי לך!
 

גוויה

New member
תאמיני או לא,זה לא אני אלא נייד

בשני המובנים:גם פעיל וגם נלחץ לבד.מוזר,אה?
 

גוויה

New member
תאמיני או לא,זה לא אני אלא נייד

בשני המובנים:גם פעיל וגם נלחץ לבד.מוזר,אה?
 

גוויה

New member
מה הבעיה בעצם?

איזו סיבה יש לבכות?אפילו אם זה אישי מדי וזאת שאלה לא למקום,אומר לך משהו.אני ממציא תנועה חדשה שנקראת `חיים ברגשות`,משמעותה היא:ללא הבדל בצד שלילי או חיובי של רגשות(אהבה,כעס,זעם,שמחה,עצב וכו`) אנשים צריכים להוציא אותם החוצה,להראות אותם.האקט עצמו לא רק מעיד על זה שאדם `אנושי` ויודע להרגיש(זה כל-כך נפלע!) אלא גם מקנה לאנשים מן הרגשה מיוחדת.אז,אם בא לך לבכות,אל תתעפקי,מה שלא יהיה,זה יקל ויועיל מאשר לא לבכות!
 
דמעות על האחר

ואיך תתרצי את הדמעות האילו, הסודיות כל כך. לחוקי, ולילדים ששואלים "אמא, למה את בוכה?"
 

שמיים21

New member
בכי..

בכי לי מדבר כי מדבר ביקשת לבכות בכי לי בדידות לי לבדי בכי לי מגע אנושי בין צללים וירטואליים בכי לי מחשבה על מגע גוף בגוף ואחייך לך על מגע מילים בנפש
 
ארטיסטית יקרה

יש לי פיתרון שעובד בשבילי את מוזמנת להשתמש בו. הילדים שלי יודעים שלאמא יש עין דומעת. פשוט כך. הסביבה שלי יודעת שיש לי צרות. אז כשאני בוכה אני בוחרת צרה לשתף בה אותם. ואין להם מושג קלוש שבגלל צרה כזו לא הייתי מזילה דימעה. בקיצור לפני שאת בוכה תכיני לך תרמיל מלא סיבות לבכות. אף אחד לא חייב לדעת את הסיבה האמיתית. ואת לא צריכה לחנוק כלום בגלל אף אחד. היו ימים שסבלתי בהתכתבות. נשמע מצחיק אבל היה כך בדיוק. הייתי כותבת לו ובוכה, קוראת אותו ובוכה. יוצאת מהמחשב מייבבת ולילדים שלי הייתי מספרת שמישהו העליב אותי. הכי כיף זה לקבל חיבוק מהילדים ועצה. אמא אבל את לימדת אותנו שכשמישהו פוגע בנו אפשר לפתור את הכל בשיחה בוגרת. למה את בוכה ובורחת מהמחשב, גשי ונהלי שיחה בוגרת עם מי שהעליב אותך ותפסיקי לבכות. רק מהתשובה שלהם הייתי בוכה כפליים.
 
תבכי

ותגידי שאני אמרתי שזו השיטה הטבעית לשמור על פנים חלקות ושחרור שרירי הפנים וזה משאיר לך את הלב נקי מרעלים
 
אבל אבל אבל....... תבינו !

אני שונאת לבכות ! אני מתאמצת לא לבכות ! ואני לא אבכה !!!!!!!!!!!!!!!! אלו רק הדמעות הקרצייתיות שמדגדגות מהבפנוכו של הלב....
 
אגלה לך סוד

גם אני שנאתי לבכות ויש לי עיניים חלשות והייתי עוקר תעיניים כדי שלא יהיו דמעות אבל היום מצאתי את פינת הבכי שלי והקרובים לי באמת ראו אותי מזיל דמעות ואפיו זה קרב יותר.
 
למעלה