לקוחות שחייבים להשמיד

Sea Urchin

New member
ואני, למרות שאינני נותן שירות

מעוניין לצרף לרשימה אחד שנסעתי איתו לארה"ב ואכלנו שם באיזה Quizno's, והמגושם דחס את המפיות לכוס החד פעמית עד השכוס עפה לו מהיד וכל הקרח כיסה שטח גדול מהרצפה.
 

articulate

New member
עצור, אתה מושמד!

לקוחות שעונים לשאלה "צריך לעטוף בעטיפת מתנה?" ב"מתנה בשבילי"!
לקוחות שאחרי שהם נרגעים מהצחוק ההיסטרי של הבדיחה המדהימה שלהם מהסעיף הקודם, גם דורשים שיעטפו להם כדי שהם יוכלו לפתוח את המתנה לעצמם בבית. מעניין אם הם גם מופתעים.
לקוחות שעוזרים ללקוחות אחרים וממליצים להם כאילו הם אושייה תרבותית, בעוד שלמעשה הפעם האחרונה שהם קראו משהו זה היה עותק ספריה של "הגמד סיפורון", אי שם בכיתה ג', והם חושבים ש"טיטאניק" הוא יצירת מופת קולנועית.
לקוחות שנתקלים בסרט או ספר שאין להם מושג איך הוגים את שמו, אבל הם צורחים בכל החנות "שיואו, משה, תראה! נֵרִיַיה! איך השתגעתי על הסדרה כשהייתי ילד!"
לקוחות שאומרים "אבל אצל המתחרים ראיתי יותר בזול!" ובכל זאת קונים אצלנו, למרות שבמורד הרחוב, מרחק שלושה בתים, יש שתי חנויות מתחרים.
לקוחות שמחפשים ספר על הנושא החשוב "בניית בתים דו-קומתיים מקלקר ובוץ בלי מאמץ" ולא מבינים, פשוט לא מבינים, איך אנחנו לא מחזיקים את זה. ואם אנחנו כבר מחזיקים את זה, למה אין לנו שלושה עותקים, ואולי בכל זאת, במחסן? אולי תבדקו שוב?
לקוחות שמחפשים ספר, אבל לא יודעים איך קוראים לו, מי כתב אותו, במה הוא עוסק, אבל זוכרים בבירור שעל הכריכה יש תמונה. או בעצם ציור. נדמה להם שזה כחול, אבל אולי כתום? אפרסק? חרדל?
לקוחות שמראים לך את כל כתבי רם אורן ודניאל סטיל ושואלים מה הכי מומלץ, וכשהם שומעים שלא קראת אפילו אחד שואלים בזעזוע "אז איך אתה עובד כאן, אם אתה לא קורא כלום? אם אני הייתי עובד כאן, כל היום הייתי רק קורא!" וכשהם שומעים שאתה קורא דברים קצת אחרים, אומרים בזלזול "מאאההה, רק ספרי שירה?"
לקוחות שרוצים מתנה לילד, אבל שתעלה 15 ש"ח, ושזה יהיה משהו יפה ומכובד מאוד. 1970
לקוחות שקונים מתנה ב 10 ש"ח ודורשים שזה יהיה עטוף יפה, ישר, בלי קמטים ועם סרט יפה, וכמובן - אם אפשר להכניס לשם שתי סימניות בחינם! שיראה מכובד. וכותבים הקדשה, כדי שלא תהיה אפשרות החלפה.
 
הוכחה לזה שאי אפשר לרצות את כולם

כשעבדתי בשבוע הספר המלצתי על ספרים שאהבתי והתגובה בלא מעט מקרים הייתה: "את רוצה להגיד לי שקראת את כל הספרים?" וכשעניתי שאת הספציפים האלו קראתי ולגבי האחרים בדקתי את העלילה הם היו בהלם - איך הם חושבים שאפשר להמליץ על ספר בלי לקרוא אותו? ולחילופין היו את אלו שחקרו בפרטי פרטים על ספרים (בעיקר בנושאי עסקים), הייתה מישהי ששאלה: "אלו תיאוריות מועלות בספר הזה לגבי נושא X ב-3 משפטים" - הרגשתי כאילו אני נבחנת על הספר הזה. לגבי המתחרים, גם נאמר לנו לא אחת ש"בהוצאות אחרות יש מבצעים יותר משתלמים". יופי, אז מה אתם רוצים? אנחנו לא יכולים לשנות את המבצעים כי אתם רוצים וזה לא שההוצאות האחרות מהוות לנו תחרות (הרי אם תרצו ספר מסויים תוכלו לקנות אותה רק בהוצאה שלו). מה גם שלא אנחנו קבענו את המבצעים ולא אנחנו יכולים לשנות אותם, לא משנה כמה אנשים יתעקשו ויתחננו.
 

NoaHK

New member
ouch!

גם אני עבדתי בחנות ספרים... אני מאוד מזדהה. יש גם את הזקנות שמבקשות תשבצים, שנמצאים במדף תחתון שצריך להתכופף בשביל להגיע אליו, ורוצים שיראו להם אחד אחד, כל תשבץ בנפרד. "אוי, אבל זה דק נורא!" "זה רק תשבצים (דאאאאא) אני רוצה גם סודוקו" "יש לי כבר את הכרך הזה" הלו, ליידי, חנות ספרים! לא פיצוצייה. ודרך אגב, אני דווקא מהאלה שכשהם קונים ספרים לעצמם מבקשים לעטוף. בד"כ אני לא מופתעת בבית, אבל עטיפות יפות זה כיף וכשאתה מוציא 80 ש"ח לספר, מגיע לך.
 

Sea Urchin

New member
לקוחות שבאים בטענות על מחירים

שמסתיימים ב-99 אג', ופוצחים בדיון על כך. בייחוד אם הם לפני בתור.
 
המושמדים שלי

כל לקוח שבשיחה שלי איתו מופיעות המילים הבאות: "מותק" "נשמה" "אחי" "כפרה" "אז אני רוצה לדבר עם מנהל" (אגב, אני מזדהה כמנהל בתחילת השיחה) "זה בכלל לא מעניין אותי" "אני מנהל בXXX ואצלנו..." "אז תשלח לי בחינם" "אבל לפני שנתיים היה המבצע ש..." "אז איך אתה מפצה אותי" (אדוני, זה שהשיחה שלך עם משה התנתקה לא אומר שהחברה צריכה לפצות אותך ב-500 ש"ח לחודש עד סוף ימי חייך...) בטון מאיים- "אז שאני אבין- אתה לא נותן לי בחינם/פיצוי/מתנה!!!?????!!!!!" "הסבירו לי שאפשר לשלוח תמונות בגודל 100K, אבל לי יש תמונה בגודל 50 מגה, מה עושים?" "- אני מדבר עם משה ישראלי? -כן -מר ישראלי, מס. ת.ז. בבקשה לצורך זיהוי -אהה, משה זה אבא שלי" "מה זאת אומרת אתה לא יכול לבצע את מה שאני אומר? אבל זה החשבון של אישתי!" לקוחות שמתעקשים לפרט את כל ההתקלויות שלהם עם כל החברות בכלל ועם שלי בפרט, למרות שזה בכלל לא קשור לשיחה הספציפית, ע"מ להעמיד אותי בעמדת נחיתות לגבי הדיון העתידי על גובה הפיצוי שהם עומדים לדרוש ככה, על קצה המזלג
 
מושמדים!!!!!

כל שיחה שמתחילה ב "אני רוצה לדבר עם מנהל ועכשיו!" מושמד ישר!
"מה אין טכנאי עכשיו??? את רוצה להגיד לי שאין טלויזיה עד מחר???" בהחלט אין כי עכשיו 11 או 12 או יותר מאוחר מזה בלילה. מושמד!
"את לא תלמדי אותי לחבר, הכל תקין שנתיים אנחנו רואים ככה" משכנעת אותו 10 דק' לבדוק.... בודק... "אההה זה התנתק פה" מושמד!
אני "הבנתי, אני לא יכולה לעזור אני מעבירה אותך למוקד המתאים" לקח "לא אל תעבירי! אני לא מוכן שתעבירי." אני "אבל אדוני אני לא (!!!) מטפלת בנושא, אני אעביר אותך" ככה פינפונג איזה 5 דק' עד שמעבירים. מושמד!!!
כל מי שאומר "את רוצה שאני אקום עכשיו ואגש לטלויזיה???" כאילו דאאאאאאאאא יש לך בעיה בטלויזיה, או אולי יש לך כוחות על טבעיים ואז לא צריך לגשת. לא מושמד אבל מעצבן! אחלה שרשור נהנתי לקרוא
 

miss blue

New member
חדשה פה

אני מלצרית בבית קפה. ראיתי את השירשור הזה, התפוצצתי מצחוק, והייתי חייבת להגיב... אזה ככה, לקוחות שחייבים להשמיד: -לקוחות שחושבים שלהעיר למלצר על כל דבר אחר מלבד על השירות זה אפקטיבי ("נורא יקר פה" "כדאי לשים בחוץ שמשיות שיהיה נעים לשבת" "הייתי אתמול ב-XXX וארוחת הבוקר אצלהם יותר גדולה"....) -לקוחות שחושבים שמגיע להם פיצוי ותוספת על כל דבר ("אני לא רוצה חסה בסנדוויץ', מה את שמה לי במקום?") -לקוחות שמתיישבים ואומרים לך שהם נוראאאא ממהרים ואז מתעקשים להזמין את המנות שלוקח הכי הרבה זמן להכין, שואלים אותך כל 2 דקות אם המנה שלהם כבר מוכנה, שואבים את האוכל ואז יושבים עוד חצי שעה על כוס קפה) -לקוחות שנעלבים שאת לא זוכרת איך בדיוק הם אוהבים את הקפה שלהם (נטול, חלב דל, על מים ורותח, ) למרות שזאת בדיוק הפעם השנייה שהם יושבים אצלכם. -לקוחות שמנפנפים לך בהיסטריה חמש שניות אחר שהם התיישבו וכשאת מגיעה הם פותחים את התפריט ומתחילים לחשוב מה בא להם..... אין לי בעיה לעזור לכם להחליט בין כמה דברים אבל אני לא יכולה לעבור איתכם על כל התפרעט כשיש לי עוד 5 שולחנות שרוצים להזמין וכן יודעים עם בא להם ארוחת בוקר, סנדוויץ או רק קפה!!! -והכי הכי שנואים- לקוחות שמשאירים 4.80 טיפ על חשבון של 48 שח"!!! מילא שעשרה אחוז על חשבון כ"כ נמוך זה גם ככה לא משהו, אבל כל כך קשה להשאיר 5 שקלים????
 
למעלה