ועכשיו ל"תגובה הנבונה" או הסבר פניך לקוח...
מכיוון שכבר הרבה הגיבו בנכונות להסביר את שירשור המירמור אז אני אוסיף את הפאן האישי שלי! לא שונאים מי שמזמין רק בירה!, אם זאת רק אחת והוא יושב עליה זמן מעבר לסביר, נגיד שליש בירה בחצי שעה? אז כןהוא לא ריווחי למקום ובטוח לא לי ולמכירות שלי, שונאים אותו? סביר להניח שלא אבל לא נאפשר לו לתפוס מקום של לקוח ריווחי כנ"ל קולה מאותה סיבה! על תרופות? בהריון?צריך לנהוג? עדיין רוצה להרגיש חלק מהחבר'ה! בירה ללא אלכוהול פיתרון מצוין, לא אוהבים טעם של בירה ועדיין ולא יכולים אלכוהול, התעקשות מיותרת...שבו בשולחן ואולי כחלק מקבוצה גדולה תכסו עלויות, אבל בבר עם מקומות מוגבלים אין מנוס צריך להיות ריווחי למקום! אף אחד לא אוהב ששואלים אותו כמה עולה... באת לבלות תשתה משהו שתהנה ממנו אתה מתעקש על מחירים יש תפריט!! גם בבר הופעות מאולתר בהאנגר צריך לתלות תפריט לפי החוק! פשוט לפתוח עיניים ולראות מה עולה כמה! משהו מחוץ לתפריט מצדיק לשאול! סוף מעשה במחשבה תחילה! בלחץ זה הטרדה וביזבוז זמן ברוגע תשאלי מה בא לך וכמה שבא לך, אנחנו נדע כבר לברוח מהלקוח בשעת הצורך, הסברי בירות מלומדים, בכיף יש אינטרנט, מה לשתות זה הסבר אחר, קצר ופחות מטריד, לידיעתך על הסברים מלומדים והרצאות מקבלים הרבה כסף בתחום וזה לא במסגרת עבודתנו תמורת 10% טיפ תנסי 500 ש"ח להדרכה מקצועית במקרה הזול! אהה כן וביום שאבסולוט לימונדה תעלה במרכז ת"א 30 ש"ח בממוצע אפשר להגיד ימות המשיח הגיעו, אני הייתי אומר 35 ממוצע! נ.ב. ברמן נותן שירות צריך להיות חביב, ומנומס אין סיבה לגסות רוח, כנ"ל הלקוח! וכן אנחנו לא מכונות אחרי מספר לא מבוטל של לקוחות גסים\רעים\מעיקים גם לנו קשה לסחוב משתדלים אבל לפעמים קשה הלקוח באשר הוא לרוב הוא דורש תשומת לב ובצדק רוצה בשירות הטוב ביותר לכספו ובצדק, מעוניין בבילוי זול ובצדק, והכי חשוב הוא רוצה להנות ובצדק! אבל הוא שוכח שהברמן הוא עובד המקום ואין מקום לזילזול וכאשר השירות הוא אף מעל ומעבר, סיגריה ללקוח התובעני , שיחה לטורדני, הסבר למתיש והגשה זריזה ללקוח המחליש, הוא אינו מקבל את התמורה שמעבר לפעמים זה מעליב מזלזל או סתם מעצבן, הלקוח משורש ל.ק.ח, ואכן הוא לוקח(רגע של עברית) אבל לא תמיד הוא משלם בהתאם לאיכות וסוג השירות!