לקוחות שצריך להרוג "השירשור"

בָלבָל

New member
התגובות שלכם לתגובה שלי מאוד נבונות...

אפשר אולי לקבל גם תגובה עניינית?
 

Ronnie O

New member
תגובה עניינית

את צודקת. אבל זה פורום ברמנים ברמניות ובא לנו לשחרר קצת קיטור עם אנשים שמבינים אותנו...
 
את צריכה להבין

שברמן סה"כ עובד בבר כי הוא בא להרוויח כסף, כמו שאת עובדת במשרד או במקום אחר שבחרת לעבוד בו. רק שבבר הוא חיי על טיפים. לרוב, המשכורת שלו (ושל המצלריות) מחושבת מאוד מדוייק - הם עובדים על בסיס שהוא לדוגמא 4.5 אלף שקל. אבל הם גם מקבלים טיפים. מה שעושים בעלי המקום , אוספים את כל הטיפים במשך החודש, אם הטיפים מכסים את המשכורת ונשאר עוד - הברמן מקבל גם את הבסיס וגם את העודף, אם הטיפים לא כיסו את המשכורת החודשית- בעל המקום משלים לו את השכר עד המינימום שנקבע -בלי הטיפים. ברמן עובד עם סוגים וגוונים שונים של אוכלוסיה , אבל כל בן אדם באשר הוא היה מעדיף שיהיה לו יותר קל במקום העבודה שלו. וכמו כל נותן שירות מעדיף לקוחות שאפשר לשרת אותם צ'יק צ'אק אבל עדין עם חיוך ולעבור הלאה. ישבתי בהמון פאבים , רואים על הברמן ישר אם הוא שחוק ועלו מים עד נפש ואין לו כוח או שהברמן מגיע רענן ומחייך לכולם. יש בארים שבהם הברמן מכין מראש בדלפק שלו כמה משקאות זולים כמו פיג' אבטיח או טקילה ישראלית ומפנק את הלקוח בחינם , עם משקה שעולה כמעט חינם. אבל זה עושה טוב ללקוח וזה עושה טוב לכיס של הברמן. בכל אופן לכי תדעי מה המשקה הזול הזה יעשה לך בבטן. אני מעדיפה ברמנים שגם יכולים לקשור שיחה , אבל אם יש לחץ בבר אני אחייך בהבנה , אין מה להתנשא מעליו אין מה לחפור לו בשכל שעות. גם במקום עבודה שבו אני עובדת , אני מעדיפה שיגיעו אלי לקוחות עם החלטה או לפחות התלבטות בין שני דברים, אין זמן להסביר על כל משקה ו"ללמד " כל מי ששואל. זה שוחק. וחוץ מזה זמן זה כסף - כסף זה אנרגיה - אם אין כסף אין אנרגיה. אם יש לו זמן , ואת קבועה בבר שלו - זה משהו אחר הוא אפילו ישמח לדבר עם פנים מוכרות ולפנק - כי הוא מכיר אותך ושאת נותנת טיפ ואין לו בעיה לפנק , אבל אם את חדשה בבר ומתנהגת כאילו זה של אבא שלך (כמו רוב הלקוחות הישראלים) , אי אפשר לצפות מהברמן להיות המלצרית החנפנית כמו באחד השולחנות ממול....
 

בָלבָל

New member
אני מסכימה עם כל מה שאמרת

וגם אני מעדיפה בר נינוח, שאין 20 אנשים על ברמן אחד... ושהוא גם מכין את השתיה לשולחנות. כל עוד החבר'ה פה מתלוננים על הדברים שהם שונאים בעבודה שלהם, באמת שאין בעיה. אני אלופה בלהתלונן על דברים בעבודה שלי. אבל אני רק רוצה לדעת שהם מבינים שדברים כמו שציינתי הם הגיוניים ובסדר וזה לא ריאלי לחשוב שאלה דברים שלא צריכים להיות. תמיד יהיה מי שאין לו כסף. תמיד יהיה מי שלא מבין בשתיה וצריך שיסבירו לו, ותמיד יהיה מי שלא ישתה אלכוהול. זה מקובל ובסדר, זה לא כיף, אבל זה מה יש.. החיים זה לא פיקניק.
 
אני אוהבת את ערן הברמן

באוונגרד - הוא ממש גבר! חחח אם את מחפשת בר נחמד - עם ברמן סופר נחמד אז זה הוא :) אמרת בהודעה שלך על בירה - שהם לא אוהבים מישהו שרק מזמין בירה - תכלס לדעתי בגלל שיש להם הרבה נסיון עם לקוחות - בטח הם פיתחו תיאוריות אופי על בן אדם שרק שותה בירה. אני בדרך כלל מזמינה בירה, ציסר,ומשהו לאכול ולבסוף פיג' סאוור ויושבת בבר בממוצא שעה וחצי - והברמן מבסוט כי החשבון נגיד יצא 150 שקל - אז הטיפ יהיה 20 שקל וזה כמעט כמו השכר שלו לשעה - לדוגמא. אם לקוח לוקח רק בירה זה בן 25-30 שקל , ואז הלקוח יכול להגיד "מה זה רק 20 שקל לא קיבלתי שום שירות" - ולהשאיר טיפ זעום - למרות שהוא ישב בבר כמוני שעה וחצי אבל שתה פחות ממני ולא אכל שום דבר .מלקוח שרק מזמין בירה - לברמן אין רווח. בנוגע לקולה - יצא לי לבוא עם כל מיני חברות לבארים- שהן לא ממש מבינות באלכוהול - ומתביישות לשאול את הברמן - אז הן מזמינות רק קולה. מהצד של הברמן זה נראה שהיא סתם קמצנית - מהצד של הבחורה - היא לא רצתה להטריד את הברמן. במקרה כזה אני באה לעזרתו של הברמן ומציעה לה לטעום משהו שאני יודעת שכולם אוהבים - כמו פיג' סאוור שזה מתוק יחסית. ואז אני פותרת לחברה שלי בעיה- כי היא שותה אלכוהול, לברמן - שיש לקוחה שיש ממנה כסף - ולעצמי- שאני לא מתייבשת על יד מישי שיושבת שעה וחצי רק על קולה. לבנות אני גם ממליצה בדרך כלל לקחת בירות של טימרמן - בירת אפרסק או דובדבנים - שהיא מתוקה וחלשה יחסית. בנוגע לתרופות , ונהג תורן שלא שותה - וואלה נכון , צודקת לא כל לקוח קמצן אבל אם הוא בא עם חבורה של אנשים שכן מזמינים משקאות - אז החשבון שלהם מכסה גם את ה"מינימום " שלו - ועדין הטיפ גבוה. בנוגע ללשאול את המחיר - תראי , בסה"כ, כשאת יוצאת לפאב - קחי בחשבון שתצאי עם נזק של 50-60 שקל על עצמך. זה בממוצע .כמו שאנחנו אוהבות תוויות מחיר על בגדים במקום שתעמוד על ידנו כל הזמן המוכרת ותדחוף לנו למדוד בגדים שאי אפשר לממן אותם , ככה אנחנו מעדיפות לבחור מהתפריט ואז לא לצאת "קמצניות" כשהוא מציע משקה ב 50 שקל או משקה ב 20 שקל. אבל אפשר לצאת מנק' הנחה שבירה עולה עד 30 שקל , קוקטיל עולה עד 40 שקל , וודקה שהיא יותר מסמירנוב יכולה לעלות אפילו 50 שקל לשוט... ועזבי את הוויסקי עכשיו בצד. אבל אף אחד - אף אחד , לא אוהב לדבר על כסף. עדיף להביא את החשבון בשתיקה ולא לפרט איך זה שכל דבר בחשבון עלה ככה וככה , מאשר לעמוד על יד הלקוח , לשלב ידיים , לחייך חיוך מתנצל על המחירים המופקעים. במקומות שבהם אין תפריט - אני מראש לוקחת את הבירה שאני אוהבת ורגילה אליה - גינס, ומראש את הציסר היחסית זול ועדין סבבה- גרנצ- ואני לא צריכה את החיוכים של הברמן. אבל וואלה אני מבינה את הכעס שלך על המחיר המופקע שדרשו ממך בהאנגר - יש מקומות שאני לא מראה בהם את האף שלי - זה אחד מהם. יש מקום שקוראים לו בית הבירה- בנווה צדק . אין על המקום הזה , ואין על הברמנים שלהם. מה שהם עושים, הם יודעים שלקוחות כן אוהבים לטעום , וכן יחזרו אם הציעו להם שירות מכל הלב. אז הם מעמידים מולך ישר 12 כוסות קטנות , עם 12 בירות שיש להם מהחבית . ונותנים לך לטעום תוך כדי "קורס מזורז על בירה" , יש שם כל כך הרבה סוגים שבטוח שלא תזכרי כל מה שטעמת ואת השמות שלהם ובטח תזמיני בסוף גם דנסינג קאמל אם את לא באמת מבינה בבירה. אבל השיטה שלהם מצווינת. הלקוח מרגיש שהוא לא סתם טיפש שיושב ומזמין משהו שיגרתי. הוא אשכרה שותף בבחירת הבירה שתהיה הכי טעימה בשבילו. וזה בפאב ממש ביתי . והוא הקבוע שלי. גם שם לא מדברים איתך על מחירים - אבל תהיי בטוחה שהם לא מופקעים כמו בשאר הבארים הת"א הנוצצים. וזהו סיימתי לענות לך :)
 

בָלבָל

New member
אחלה תגובה תודה!

גם אני תמיד מנסה לדחוף לחברים שלי שלא שותים כל מיני דברים... שיזמינו.. בסוף הם תמיד מזמינים חצי ליטר בירה וגם את זה לא מסיימים. אני אישית שונאתתתת בירה... פעם הייתי שותה בעיקר בירה (נראה לי בתקופת הצבא בעיקר), ויום אחד זה נגמר לי. אחרכך הגעתי לשלב שלא ידעתי לשתות, הייתי שותה חצי ליטר בירה, רוסי לבן, מקפיצה 3 הקפצות (שליש טקילה 2שליש ספרייט) ואז מבלה בלהקיא (אבל זה היה לפני 5 שנים). היום - מזמינה 2 וודקה לימונדה ואני שיכורה.. ויש ימים שגם הכוס הראשונה גומרת אותי. אגב - את יודעת אם יש בבית הבירה הזה בירות "טריפל דיימונד" או "אלפנט"? זכור לי שהן חזקות במיוחד (אלכוהולית) אבל לא זוכרת איך הטעם... ואיזה צבע הן. טעמתי מהן פעם פעם פעם בפסטיבל בירה ונזכרתי עכשיו מהשיחה פה.... אם יש שם אני אשמח לקחת את חבר שלי לשם שינסה אותן, הוא אוהב בירות... אה ושתדעו שאני מכינה לימונצ'לו חזזזקק וטעים
(מנסה למצוא חן בעיניכם, שלא תכעסו)
 

תומר ס

New member
תביני גם

שאנחנו צוחקים על אנשים שעושים לפעמים דברים שהם הגיוניים לחלוטין אבל אנחנו עדיין נהנים לצחוק על זה, זה משחרר קיטור וזה לא חייב להיות הגיוני, זה הומור.
 

rustynail

New member
ועכשיו ל"תגובה הנבונה" או הסבר פניך לקוח...

מכיוון שכבר הרבה הגיבו בנכונות להסביר את שירשור המירמור אז אני אוסיף את הפאן האישי שלי! לא שונאים מי שמזמין רק בירה!, אם זאת רק אחת והוא יושב עליה זמן מעבר לסביר, נגיד שליש בירה בחצי שעה? אז כןהוא לא ריווחי למקום ובטוח לא לי ולמכירות שלי, שונאים אותו? סביר להניח שלא אבל לא נאפשר לו לתפוס מקום של לקוח ריווחי כנ"ל קולה מאותה סיבה! על תרופות? בהריון?צריך לנהוג? עדיין רוצה להרגיש חלק מהחבר'ה! בירה ללא אלכוהול פיתרון מצוין, לא אוהבים טעם של בירה ועדיין ולא יכולים אלכוהול, התעקשות מיותרת...שבו בשולחן ואולי כחלק מקבוצה גדולה תכסו עלויות, אבל בבר עם מקומות מוגבלים אין מנוס צריך להיות ריווחי למקום! אף אחד לא אוהב ששואלים אותו כמה עולה... באת לבלות תשתה משהו שתהנה ממנו אתה מתעקש על מחירים יש תפריט!! גם בבר הופעות מאולתר בהאנגר צריך לתלות תפריט לפי החוק! פשוט לפתוח עיניים ולראות מה עולה כמה! משהו מחוץ לתפריט מצדיק לשאול! סוף מעשה במחשבה תחילה! בלחץ זה הטרדה וביזבוז זמן ברוגע תשאלי מה בא לך וכמה שבא לך, אנחנו נדע כבר לברוח מהלקוח בשעת הצורך, הסברי בירות מלומדים, בכיף יש אינטרנט, מה לשתות זה הסבר אחר, קצר ופחות מטריד, לידיעתך על הסברים מלומדים והרצאות מקבלים הרבה כסף בתחום וזה לא במסגרת עבודתנו תמורת 10% טיפ תנסי 500 ש"ח להדרכה מקצועית במקרה הזול! אהה כן וביום שאבסולוט לימונדה תעלה במרכז ת"א 30 ש"ח בממוצע אפשר להגיד ימות המשיח הגיעו, אני הייתי אומר 35 ממוצע! נ.ב. ברמן נותן שירות צריך להיות חביב, ומנומס אין סיבה לגסות רוח, כנ"ל הלקוח! וכן אנחנו לא מכונות אחרי מספר לא מבוטל של לקוחות גסים\רעים\מעיקים גם לנו קשה לסחוב משתדלים אבל לפעמים קשה הלקוח באשר הוא לרוב הוא דורש תשומת לב ובצדק רוצה בשירות הטוב ביותר לכספו ובצדק, מעוניין בבילוי זול ובצדק, והכי חשוב הוא רוצה להנות ובצדק! אבל הוא שוכח שהברמן הוא עובד המקום ואין מקום לזילזול וכאשר השירות הוא אף מעל ומעבר, סיגריה ללקוח התובעני , שיחה לטורדני, הסבר למתיש והגשה זריזה ללקוח המחליש, הוא אינו מקבל את התמורה שמעבר לפעמים זה מעליב מזלזל או סתם מעצבן, הלקוח משורש ל.ק.ח, ואכן הוא לוקח(רגע של עברית) אבל לא תמיד הוא משלם בהתאם לאיכות וסוג השירות!
 

בָלבָל

New member
תראה

קודם כל אני מבינה אותך לגמרי... שלא תחשוב אחרת. ולגבי הסבר על אלכוהול... לא ביקשתי הסבר לתואר... אבל מעבר זריז של משהו חריף, בירה כהה זה יותר בטעם כזה בהירה זה כזה, מה מתאים לך? משהו זריז ושיטחי שיספק את הלקוח שלא מבין כלום, וגם בשבילו זה ירגיש שאתה ממש משקיע בו ואני מאמינה שבשבילך לזרוק 20 מילים ב20 שניות על הנושא זה דבר קליל (או שאני טועה). אני באמת לא חושבת שאתם צריכים לסבול הרבה מהדברים שאתם סובלים מאחורי הבר, ובטטטטח שלא אמורים לעבוד בשכר שאתם עובדים, אבל מזה סובלים הרבה בעלי מקצוע שונים. השורה תחתונה, אתם מתלוננים פה על דברים בעבודה שלכם, ועניין אותי לשמוע את הצד שלכם! ולמטה קיבלתי הסבר יפה על הסיפור של הקולה. עכשיו אני יותר מסכימה שזה מעצבן שתופסים מקום בבר, אלא אם זה הרבה חבר'ה שמזמינים הרבה. קורה לי לא מעט שאני זו שנוהגת, ואני מזמינה קוקטייל אחד (יושבים בשולחן) ותאמין לי כמה שזה אולי מעצבן את המלצרית אותי זה הרבה יותר מעצבן. טוב התעייפתי (מהיום הזה, לא מהדיון). היה נחמד לי הביקור בפורום שלכם! מאחלת לכם רק לקוחות טובים!
 

k e r e n m

New member
ואיך יהיה לך מעניין בעבודה?../images/Emo3.gif

חוץ מזה זו עבודה זמנית- תהיה אופטימי קרן שמזמינה דיאט קולה(יותר טעימה מהקולה)- תמיד..
 

anton z

New member
הלו מה הולך פה??? זה היה אמור ליהיות שירשור

התמרמרות מצחיק לא?? תנו לנו להיתמרמר בשקת?? או שאתם מעדיפים שנוציא את זה עליכם במהלך המשמרת??
 
הנה אחד עם קונצנזוס

1) לקוחות שמזמינים את עצמם לפינוקים! כאן אין ויכוח לפני איזה יומיים 2 חצופות, כנראה רגילות שהן יוצאות למגה בארים של ערסים אז כל אחד רק מזמין אותם לדרינק ... (אני עובד בבר-מסעדה מפורסם בת"א) שואלות בבטחון "מה עם איזה שוט? אנחנו מכירות את כל הבארים בת"א ותמיד מפנקים אותנו" על זה אין ויכוחים ודיונים, אני עצמי קבוע בהרבה בארים ואף פעם לא רמזתי בכלל לקבל פינוק פינוקים מבקשים, לא מקבלים 2)לקוחות שקיבלו שירות מעולה, ועדיים חיים בסרט של 10 אחוז שירות, לא שקל מעבר 3)לקוחות שיכורים שמתחילים לשגע אותך וחושבים שאתה חבר שלהם וצחוקים בלאגנים... קיבינימאט אני במשמרת, וגם כשאני יוצא ושותה אני לא מתנהג כמו ילד בן 5 4)לקחות שבאים לאכול ומאוד מאוד ממהרים... שמעתי יש אחלה פלאפל\פיצריה בפינה. שם לא לוקח זמן להכין מנה. 5)לקוחות שלא יודע איפה הם חיו עד היום, אבל שואלים אותך איך זה שגובים עוד כסף על הטוניק (תוספת משקה קל) או על הסאוור. וגם זה היה כשהם קיבלו בקבוק טוניק ולא קאראף תוספת\בתוך המשקה........ מה אתה מצפה?! שתקבל טוניק וזה יהיה חינם. 6)לקוחות שמזמינים בשיא הבטחון קרלסברג, ואיכשהו, אל תשאלו אותי איך....אבל לא טעים להם...אפשר להחליף? (לכל האנטי למינהם, כמובן שהלקוח קיבל בירה אחרת, בלי שום חיוב נוסף, ויתרה מכך - עם חיוך! פשוט מתמיה אותי איך פתאום אותה בירה יכולה להיות לא טעימה למישהו כשידוע בוודאות שהחבית לא מקולקלת או משהו) 7)לקוחות ששואלים 3 פעמים אם אני בטוח שאין קולה מבקבוק, רק מכוס (דיספנסר...חביות למשקאות הקלים)...אה שניה אולי יש ולא ראיתי בכמה חודשים שאני עובד כאן כל יום, אני אבדוק. 8)לקוחות שאומרים "אבל פעם זה לא היה ככה" 9)לקוחות שאתה שם להם מפית קוקטייל איך שהם נכנסים (כדי לשים לב אליהם ולסמן לברמן אחר שכבר קיבלת אותם) והם חושבים שכל הזמן הזה רק חיכית להם, ורוצים מיד, עכשיו להזמין. 10)לקוחות שאתה שם להם מפית קוקטייל, מכין את המשקה וכשאתה בא לשים כבר אין מפית קוקטייל\ כל הבית שלהם עליה (פלאפון ארנק מפתחות) 11)לקוחות שמשחקים אותה מבינים, ושואלים איזה יין אדום חצי יבש יש לי (שוב, לכל האנטי למינהם....ניחא אם מישהו יבוא ישאל...ויש לי זמן להסביר לו שאין כזה דבר, לפחות לא בארצנו. אז בכיף, אבל שלא יבוא בפוזה ובבטחון של אחד שמבין...ואז עוד ישאל בפליאה "אה אין כזה דבר?" "למה?" , אמממ שמעתי שיש אחלה קורסי יין, אבל לא כאן, בטח שלא עכשיו שעוד כמה לקוחות מחכים לי. 12)אנשים שמסתכלים עליך כמו ילד מפגר כשאתה פותח בקבוק שהם הזמינו ושואל מי טועם, "לא זה בסדר אנחנו מכירים את היין הזה" ... כן אני יודע, זה לא כדי לראות אם אתם אוהבים אותו זה כדי לבדוק שהבקבוק לא מקולקל...מין מנהג כזה. 13)אנשים שמזגת להם כוס מבקבוק שהרגע אבל הרגע פתחת והם חושבים שהוא מקולקל....אז אתה בודק אותו, הוא בסדר גמור, הם מבקשים מבקבוק חדש, סבבה פתאום טעים להם.... זה זהה לחלוטין מפגרים! ואם אתם לא מכירים את היין רק תשאלו, נשמח לתת טעימה (באמת בכיף) (ע"ע לקוחות שמזמינים דברים בשיא הבטחון אבל אין להם מושג מהחיים שלהם) 14)רד בול וודקה אבל תפננננננק אחי שיהיה חזק (כיום אין לי אותם, הם בעיקר במגה בארים) טוב חברים סה"כ השתדלתי להכניס דברים שיש עליהם קונצנזוס.... בקשר לדברים האחרים: אין שום בעיה שמישהו ישתה קולה\ אבל כשיש לחץ על מקומות, ועוד הרווח הוא טיפים, קולה עולה 10 ש"ח אז אחוז טיפ גבוה מאוד יהיה 2-3 שקל, כנראה שעדיף שישתה קולה בעמידה\בשולחן. מעבר לזה,להיפך - הגיע בחור לפני כמה ימים, מכיר כמה בחורות. אני בא לפנק אותן מוזג לכולם משהו ואתם יודעים מה - אפילו לבחור למרות שהוא היה רק בעמידה לידן ולא הזמין כולם. שיהיה לו, בכיף! (זה כבר נושא אחר כשברמנים מפנקים לקוחות כשאתה באמצע אינטראקציה איתם (לדוגמה בפיק-אפ בר) ומתעלמים ממך, זה מעצבן אותי...אבל שוב - נושא אחר), התיישב לידן ואמר שהוא מזמין רק שתיה קלה ואם זה בסדר. וואלה לא הייתי צריך את המקומות, לא היה לחץ. אז למה לא?! בכיף. בלי קשר יצא לי דווקא ממנו את האחוז טיפ הכי גבוה שקיבלתי - מעל 100 אחוז טיפ. אה והכי חשוב - לקוחות עם סיגר! שחונק לך את הנשמה ... וווומהצד השני של המתרס יש לקוחות פשוט זהב: -שמפרגנים לך בטיפ -שמבינים שאתה עסוק אש, כנראה בגלל זה אתה מזיע...סבבה עוד שניה. -שמזמינים את הברמן לאיזה דרינק על חשבונם (בלי שבכלל רמזתי או אפילו חשבתי על זה....אחד הברמנים יצא לאכול כדי להתחיל סגירה, הלקוח מזמין סינגל מאלט. אחד לעצמו ואחד לברמן "אבל אני לא יכול למזוג לו את הוויסקי הזה, אני אשים לו משהו אחר אל תדאג"........ "לא אחי למה, מה הבעיה תמזוג ותוסיף לחשבון שלי" -שמריחים טוב :) -שמחייכים אליך חזרה -ששואלים איך קוראים לך ואז כשהם צריכים הם קוראים לך בשם.... -שלא קמים אחרי החשבון בלי להגיד יפה שלום -שמחמיאים לך
 
איך שכחתי - לקוחות שמכניסים ידיים לבר

תבקש - תקבל....מה אתה צריך לדחוף ידיים למשוך מפית
 

Ronnie O

New member
ווואייייי

תגדיר שירות מעולה. אני לא חושבת שיש מקום בארץ שיש בו שירות מעולה. אולי שירות טוב, ואפילו טוב מאוד. אבל מעולה? מצוין? אין מצב!!
 

arshya

New member
למה לך לזלזל בבן אדם ששואל

אם יש לכם יין אדום חצי יבש? אולי לא מיוצרים בארצנו הקטנה הרבה יינות כאלה אבל יש כמה וכמה... אז לפני שאתה מתיימר "להסביר" ללקוח הטיפש ולהעביר את הידע האדיר שלך קח דקה לעצמך אחי... חבל להתעצבן מדברים שלא ראויים להתעצבן מהם... אבל חוץ מיזה אחלה שרשור :)
 

rustynail

New member
תכל'ס לפני המשמרת קראתי את הלקוח המוצלח

העלה לי חיוך והלכתי בסבבה , היתה אחלה משמרת ולכן המשך שירשור המירמור! - הלקוח שמתעקש לעטוף במפית את הכוס כי קר(רוצים צ'אי במקום?) - הלקוח שמקלף את התווית(כי לא יכולתי לקחת לו את הבקבוק מהידיים) - במקום שלום "תביא לי"(זה כבר סתם גסות רוח) - מגיעים 5 דקות אחרי ההפי האוור ומתעקשים שהגיעו בזמן! או לחילופין מבקשים שנוותר?!?!?!(ברור אני אוריד לך בירה מהטיפים שלי) - מפריעים לך עם לקוח אחר ועוד מתעקשים!(שוב גסות רוח!) - מבקשים צ'ייסר ואז כששואלים אותם "איזה?" עונים ב"צ'ייסר מה?"( אהה ואני לא מבין...) - בטוחים שאם לא טעים להם יקבלו משהו אחר...(לא מכיר בקש המלצה,לא טעים תשלם על חדש) - בטוחים שהבר זה לובי שבו מחכים למקום בפאב...(אנחנו כבר עוברים, אז מה הלחץ תמתינו דקה ליד הבר ותזמינו כשתשבו) - רוצים לאכול בעמידה ליד הבר עם הצלחת שלהם לפני בן אדם אחר שיושב!(חכה למקום בשקט ,מי שיושב שישב בשקט) - שמגיעים אליך עם החשבון של המלצרית...(מיליון שטרות 7 כרטיסי אשראי וכל האגורות מהקופת חזיר) - שרוקדים ורוצים מנצ'יס\כוס מים\מפית\עט ונייר\סיגריה\לפרוט(תשב תקבל אולי אני אקפוץ לרחבה לחפש את העט שלי אח"כ) - לקוחות שיכורים שבודקים חשבון! או צועקים את הסכום באשראי לחיוב כאילו אתה שתית עכשיו פי 2 מהם...(אם תפקס את המבט תראה שפיספסת סיפרת אפס אחת, יפה עכשיו זה לא כולל שירות!) - שאומרים " הלקוח תמיד צודק"(בד"כ הוא אפילו לא מנחש נכון) - שמתעקשים שתמזוג עוד סיבוב למישהו לפני הקאה!(תביא לו תביא לו עליי!) - שמקיאים\ שמקיאים עם קולות!(סקסי במיוחד על הבר ליד שתי הפרחות) - שנרדמים על הבר(עם קולות זה בכלל מעולה) - שמתלוננים על מנה!(אני אמדוד ומה שנשאר בכוס לאחר המדידה חוזר לבקבוק? זה תמיד משכנע) - שמשלמים מראש ויושבים על הבר!(קמצן...) - שמתעקשים לבטא שם בצורה מטופשת! ובטוחים שאתה הדביל!(דרמבוי - דומבואה)(ג'ים בים שחור jim in black sea תחשבו על זה שנייה) - שקוראים לך בשביל כולם מסביב(מנהל משמרת אחד כבר יש לי) - שמזמינים לדייט בלי לשאול אותו\אותה(לי תביא..ולפרח היפיפה הזה שם תביא....ריווי מה את רוצה?, נו אתה יודע מה אני אוהבת) - הלקוח המתבלבל... אני רציתי.... ואתה הבאת לי...אהה התכוונתי ל... - שמבקשים את המנצ'יס לפני השתייה! - שמחכים עד שתתפס על הבר גבוה לנקות איזו פינה נסתרת ואז דחוף להם שאלה(לרוב זה מה זה הבקבוק הזה שאתה מנקה) - שמביאים פלאסק מהבית! - ולסיום הבקשה המוזרה של היום (תן לי סקיי , אני: עם קרח?, לקוח: כן, אני: וזהו ככה? לקוח: כן, אני : מוזג וודקה סקיי עם קרח , שמח כי לא הזמינו את זה חצי שנה לפחות מגיש ומקבל את מבט האני רציתי קוקטייל שמיים...., אני : אין בתפריט אין לי מרכיבים ומה קשה לבקש שמיים בעברית ולצרף את המילה קוקטייל!!!!, סאמק דבר עברית!(יותר בעדינות פחות בלחץ התפשרנו על וודקה רד בול) יאללה עוד אחת מוזרה!!! ליטר שנדי?!?!?! ועוד אחת ודיי! בנדיקטין עם נענע....מה קרה אין מספיק עשבים בליקר לטעמך?
 
למעלה