מאד מקווה שאוהבי בני(אח גדול)לא יהיו שאננים

למהההההההההההה????????אני דורשת גלגל הצלה


ויניב,שתוק כבר
"לכבוד הוא לי להכיר אותך" בקול רשמי כזה..עצבן אותי,חחח.בני אתה קסם של בן אדם,פשוט קסם..אני דורשת גלגל הצלה
 
מאד מקווה שאוהבי בני(אח גדול)לא יהיו שאננים

ושבני יישאר בתכנית.אמנם תכנית מבויימת בעריכה וכו' ובכ'ז אין בטחון מלא שלא תהיינה הפתעות.אז בהצלחה לבני להישארות בתכנית ובתקווה שלאון יעזוב.ערב טוב:)
 
הוי בני....


הוא היה כזה חמוד בהדחה שלא התבאסתי בשבילו, איזה מאמי הוא!

טוב, החדשות הטובות שפתאום יש לי הרבה זמן פנוי לפני... אז מה, שאתחיל לקרוא את יוליסס או אלמד סריגה יצירתית?
 


באמת יניב היה מעצבן, מה אתה נמרח עליו בפומפוזיות כזו? הרי מתת שהוא יודח.

לא רוצה שבני יחזור לבית, רוצה שיתנו לו תוכנית משלו בסגנון המופע של טרומן! אולי בעצם תוכנית יצירה בסגנון עדות הבתיה עוזיאל? "במקרה הכינותי מראש טיל בליסטי עשוי ממקרוני ומקלות ארטיקים, וקראתי לו שלי 1"...
 
חחחחחח,"שלי 1" חחח

עכשיו אני נזכרת גם שיניב בחר בבני להדחה,חצפצוף
הקהל בבית אוהב אקשן,תככים ובלאגנים או לחילופין אפשרות לסיפור של התאהבות(ליאון-פאולינה).בני הוא אדם שמתייחסים אליו בחיוך ולא מרגישים מאויימים ממנו לכן גם לא היתה כאן איזו תחרות בין הקהלים לגביו.גם לאפשרות של איזה קשר רומנטי בין בני לשלי מתייחסים באיזה שהוא חיוך ולכן לא ניתן להסתמך על סוג קשר שכזה כדי לבנות עליו את התכנית.אני רואה בבני המון טוהר וטוב לב אמיתי,יגידו מה שיגידו.
 
גם אני, יש לו שמחת חיים מדבקת

והוא אדם שלא כועס ולא נוטר ותמיד חושב חיובי, זה מעיד עליו המון.
 

שרוני68

New member
אני מבינה שפספסתי שני דברים חשובים על יניב


כבר סיפרתי שבחצי מהפרקים אני נרדמת.

אז הוא גם העמיד אותו להדחה וגם נמרח עליו כשהוא יצא???
 
על פניו זה נראה באמת


אבל ביממה האחרונה הם התחברו נורא ואף הבטיחו זה לזה שאם הוא עובר את ההדחה הם מתחילים להכין בבית את המשחק 'מבוכים ודרקונים' ויצא שדווקא ב-24 השעות האחרונות הם ישבו הרבה ביחד. בכל מקרה, זאת עוד טעות שלו בהתנהלות כי זה יצר אצל הצופים רושם לא טוב וגרם לכל מי שאהב את בני לתקוף אותו בבחינת השעיר לעזאזל במקרה הזה. ביג מיסטייק.
 
יממה אחת לא מצדיקה השתפכות כזו...

אולי הוא באמת קצת התבאס שאף אחד לא ישחק איתו מבוכים ודרקונים עכשיו כשבני, ועדת התרבות והקישוט של הבית, כבר לא שם, אבל בחייאת זומזום ובניו, הוא התנהג אתמול כאילו חברו הטוב יותר עזב אותו. אני לא נוטרת ליניב על זה שהעמיד את בני, אני מבינה שהוא ראה בו איום על המשבצת שלו בבית וגם לקח לו את שלי (כחברה, לא נראה לי שיניב רואה בה מושא רומנטי אבל בעצם, לכו תדעו), אבל התגובה שלו להדחה לא הייתה נעימה לצפיה.


אבל האמת שכבר לא ממש אכפת לי
הפייבוריט שלי כבר לא בבית, אז אין לי ממש תמריץ להתעניין בכל השאר.
 
מסכימה


גם לי כבר לא ממש מעניין לצפות בזה.
האמת היא שלא ראיתי את ההשתפכות הזאת, כי מיד אחרי שהכריזו על המודח ואני מודה שהייתי במתח נוראי, קמתי לקחת משהו ואני ממש לא שמתי לב מי נפל על צווארו ומי התעלם.
כמו שאמרתי - ביג ביג מיסטייק.
 
העונה הסתיימה לי מהר

אני לא חושבת שבשום ריאליטי הפייבוריט שלי עזב כל כך מהר... והעונה במיוחד זה מובהק, כי בדרך כלל אני מתעניינת ביותר מבדייר הזה, ואילו העונה הזו הייתה כולה בני. אני לא מחבבת שם אף אחד אחר מלבדו והריב העצום והמר בין מחנה מיילי ומחנה שופופו לא מספיק מרגש אותי.
 
את אולי לא תאמיני לי

אבל גם לי אין שום פייבוריט, למרות שבדרך כלל בזמן הזה כבר צריך להיות לי לפחות אחד...
אני בעד המחנה של לבנה, אבל אין לי פייבוריט מובהק שאיתו אלך כל הדרך כמו שהיה לי עם שפרה ואלירז. בשאר העונות אני "הרווחתי" יחד עם הפייבוריט שלי עגמת נפש רבה.
הפעם לא בא לי על אף אחד. גם ככה אין לי את הערוץ ואני ניזונה רק מהדיבורים בפורום של האח וגם שם הקשקשת בלתי נסבלת, אז אני מוותרת הפעם.
 
מאמינה, מאמינה...

אולי עוד תכנסי לזה רגשית, אם תמשיכי לצפות... ?
לי לא בא להמשיך, האמת. בכלל לא התכוונתי לצפות העונה, אחרי העונה שעברה חשבתי לי - הרי דייר כמו סער סקלי כבר לא יהיה, אז למה לטרוח? ופתאום בא לו הבני משובב הנפשות הזה
 

Aronsona

New member
אני רוצה לקוות בעונה הזו לשני דברים

האחד שהמאמץ שמשקיעים מספר דיירים לנטרל את נושא המחנות ישא פרי, דבר שעשוי להוליך לבידוד יחסי של גילי.
אני מקווה ששלי תבלוט קצת יותר ולא תיעלם עכשיו לגמרי.
 
למעלה