מאד מקווה שאוהבי בני(אח גדול)לא יהיו שאננים

purehoney

New member
הנה זה עלה-סער סקלי בהצגה...

הצגה שהוא מעלה שנקרא זמן מת
http://10tv.nana10.co.il/Category/?pid=48&CategoryID=600049
ומנגד בפייס של ישראל היום התפרסם מקודם הודעה שפרידה הכט מבקשת עזרה כספית כי נקלעה לחובות...אתם יודעים-חווית האח הגדול וזה

http://www.israelhayom.co.il/article/90699
 
מעולה, תודה פיור!!!


אני כבר אראה את זה מחר כי אני מחוקה, אבל היה לי אפילו נחמד לראות אותו דקה היום ממה שהצלחתי לראות (ולא בגלל שהוא פרגן לנו ישבן נאה
), הזכיר לי כמה נהניתי לצפות בו ולשמוע אותו בעונה הקודמת.
 
איזה חמוד היה בני עכשיו עם דנה

כנראה שהיא נתנה לו כאפה בצחוק ופגעה בו לא בכוונה והיא לקחה את זה קשה, אז הוא הרגיע אותה ואמר שהוא יודע שהיא עשתה את זה בכוונה (יצא לו הפוך בהתחלה
) כלומר, לא בכוונה וכולי ואז "את רוצה שוקולד? רוצה פופקורן? רוצה ביסלי?".
היה צריך להציע לה וודקה, נראה לי.

אני מקנאה בבני על הגישה הפוזיטיבית שלו, הוא מבסוט שהועמד מההדחה כי כל הבנות באות ומחבקות אותו (חוץ מדנה שמכפכפת אותו אבל הוא טוען שהוא אוהב את זה). זהו זה, בני הוא פוליאנה.
 

purehoney

New member
לא חשבתי שייפתח דיון כזה בפורום האח על יניב

אם כבר פה זה היה מקום יותר טוב לנושא הזה...אבל זה מעניין איך אנשים מתייחסים לזה כשזה מגיע מגברים ואיך שזה מגיע מנשים...ואם זה הפוך אז גבר יחשב "כלי" אבל אישה תיחשב שר****...ואני לצערי עד היום כבר קיבלתי לא פעם כינויים יפים כאלה
 
מה קרה? על איזה דיון מדובר?

אני החלטתי שכמו שאני לא צופה בערוץ 20, אני לא נכנסת יותר לפורום הגדול. יותר מדיי עומס בשבילי ואין לי כבר עיניים בשביל לקרוא את שטף ההודעות האינפורמטיביות על מה עשה מי בכל רגע נתון.
עדיף לי לקרוא פוסט אחד או שניים מחברותיי כאן על פני כל השצף קצף מלל שנשפך שם בלי סוף...
 

purehoney

New member
על מה שהראו בפרק שדיבר עם שלי

על הוידוי שלו...ובקשר לפורום האח הגדול וערוץ 20 איזה מזל שיש לך אפשרות לבחור איפה להיות שם או פה(את מנהלת פורום-כיף לך)חחח
 
אה אוקיי, דווקא דיון מעניין

אני חושבת שהסטיגמה כלפי בנים היא הרבה יותר קשה מאשר אצל נשים. כי אם אישה נשארת בבתוליה עד גיל מאוחר יחסית, אפשר להאשים אותה בקרירות מינית או התנשאות או סתם יומרנות או להיפך להעריץ אותה על שמרנותה (תלוי באיך שמסתכלים על זה). אבל אצל גבר, להישאר בתול עד גיל מאוחר זה פשוט לא קל. בעידן של היום זה כמו חותמת מלובנת על הבשר החם.
אני מאמינה שהוא פשוט אזר את כל כוחותיו הנפשיים כדי לספר את זה. זה לא קל. זה לא משהו שמספרים אפילו לא לחברים הקרובים או לאמא או לאבא. אולי לאח או לאחות. אבל באמת להיחשף ככה בפני כל עם ישראל ברייטינג כל כך גבוה, באמת מצריך אומץ רב.
אני לא יודעת למה הוא עשה את זה. למה הוא החליט לחשוף את עצמו ככה. אולי רצה להעביר מסר לבחורים שנמצאים במצבו, לא להתבייש ולהעז יותר. באמת שאין לי מושג למה הוא עשה את זה.
ובאמת, האם אתם הייתם נחשפים במובן הזה? אם את היית באח הגדול, היית נחשפת בנושא הזה גם אם זה היה מעיק עלייך מאוד?
 
אה ועוד משהו חשוב

מדינה שמצביעה למישהו כמו גילי, אז אחת מהשתיים,
או שאנחנו מדינה של גזענים והומופובים, או שאנחנו מדינה של אידיוטים, או מדינה של קומבינטורים...
ולפעמים יש לי תחושה שאנחנו גם וגם וגם

אפילו דיירי הבית מדוכאים על כי גילי נשאר חסין. הם מקבלים איזו אינדיקציה לגבי הצופים בבית. פתאום ברור להם שהצבעות הקומבינה חזקות מאוד בקרב צופים גזענים.
להצביע עבור מישהו שמכנה אישה אתיופית כאישה שחורה המתמזגת היטב עם החושך ועם הלילה, להצביע עבור מישהו שמכנה גרוזינים בשמות כאלה ואחרים, להצביע עבור מישהו שלועג לקהילה, לועג לבת-ימים, לועג לכל מי שהוא לא בן דמותו, זה בפירוש שיתוף פעולה עם גזענות.
 

purehoney

New member
דבר אחד היה ונשאר ברור לי מאוד

כמו בסרטים..הראשון ומקסימום גם השני יהיו טובים אבל ההמשך שיבוא אחריהם יירד ברמה שלו ואין מה לעשות..אולי יש כמה שתחשבי שהם ליהוק טוב לעונה אבל בסה"כ תראי כמה קצת זמן עבר מתחילת העונה ונראה כאילו חודשיים הם שם כבר מבחינת הריבים והתקשורת אחד עם השני ובכלל הכל
 

purehoney

New member
נראה לי שכן...את יודעת שיש לי קצת איזה קנאה

כאילו לזה שהוא אומר שרוצה שזה יהיה עם מישהי שהוא אוהב נראה לי בתוך כל אחד יש את הרצון הזה וזה לא קשור אם זה פעם ראשונה או לא..ברור אבל שפעם ראשונה אצל כל אחד רוצים שיהיה מיוחד כזה...ולא כמו שיש הרבה כאלה שכל מה שמחפשים ורוצים זה רק לקחת להשתמש ולזרוק...בכלל זה נראה לי דבילי כל כך הקביעה הזאת שמגיל מסויים שבן אדם עוד בתול אז זה נחשב פספוס או משהו...למה צריך היום לאבד כבר מגיל 14-15?מי קבע את זה אין לי מושג...ומצד שני אם נגיד מישהי תספר על פעם ראשונה שלה כשהיא בגיל 15 מה יגידו ויחשבו עליה?זה פחות יהיה מקובל על אנשים...
 

Anna begins cc

New member
בנושא הזה:

ישבתי אתמול לצפות בפרק עם חברים,
ויש לי חברה שממש אוהבת אותו, התאהבה בו מהרגע שנכנס לבית, ומחכה לסצינות איתו במשך כל הפרק,
אבל יחד עם זאת- האהבה שלה באה ממקום אחר. זו לא אהבה לאדם, זו אהבה לדמות קרקס.
אני רואה איך היא בוחנת אותו, שפת הגוף שלו מצחיקה אותה, כשהוא פוער את עיניו היא צועקת למסך "אני מתה עליו".. אני באמת מרגישה כאילו היא מביטה בקריקטורה.
ואותי זה מרגיז.
לפעמים אני אומרת לה "אני אתן לך לקרוא דברים שהוא כתב ותראי שיש המון עומק והמון רגש בבנאדם וזה לא סתם חנוניות ושפת גוף מצחיקה"
אמרתי לה גם שלא תחשוב שהוא פראייר, שיש לו חתיכת נשיכה כשהוא רוצה, ושהוא יודע גם לתקוף ולפתוח את הפה יפה,
והיא הקשיבה, אבל לא הבינה.
ואני חושבת שהסצינה עם שלי היתה נקודת מפנה.
אחרי הסצינה היא הסתכלה עליי ואמרה לי "ואוו, כמה אומץ." וראיתי שהיא מסתכלת עליו בצורה אחרת לגמרי. שהיא מעריכה את מה שיש אצלו מעבר.
אני חושבת שהוידוי הזה הוסיף לו איזו אנושיות שלא ראיתי אצלו לפני כן בתוכנית.
זה הצריך המון אומץ, וזה מהלך שהרשים אותי מאד.
שמחתי על החמלה והעדינות ששלי ידעה להפגין, וזה גרם לי לחבב אותה מעט (מה שלא קרה עד אותו רגע. היא אפילו די הרגיזה אותי)

בכל מקרה, אני די בטוחה שזה מאד ישתלם לו כשהוא יצא מהתוכנית.
כבר ראית את הקבוצה בפייסבוק של בנות שרוצות לגאול אותו מבתוליו
 
מה, יש קבוצה כזאת ברצינות??


חשבתי שזה עוד אחד מהסטטוסים המצחיקים

תראי, מי שלא נחשף אליו ואל כתיבתו, זה לא מפליא שזה הרושם שהם קיבלו עליו. דמותו, צורת הליכתו, הבעות פניו, קולו, האינטונציה שלו, כל אלה הם לא של הגבר הממוצע הרגיל או הערס או אפילו החנון. לא כל אחד יודע איך לעכל את מה שהוא רואה. לנו, זה הרבה יותר קל כי אנחנו מכירים אותו ומכירים גם קצת מהאישיות שלו דרך הכתיבה שלו, במיוחד כשכתב על הדברים שהוא אוהב וקרוב אליהם.
אי אפשר לצפות מאנשים שלא מכירים אותו שיתייחסו אליו אותו הדבר.
את שלי חיבבתי עוד הרבה קודם. גם כשהיא הייתה המטפלת שלו כביכול בשבוע הזוגות.
 
LOLOLOLOL

איך אפשר לא לאהוב אותו, איך?


אגב, תיארתי לעצמי שהוא לא ייקח קשה את המועמדות לפני כמה ימים בפורום האח, כשמישהו השווה אותו לתמיר. תמיר תמיד היה אכול חרדות מכל הדחה, בכלל, הוא תמיד פחד - ממה שאנשים יחשבו עליו, מלהכעיס אנשים, מרעשים פתאומים... בני לעומת זאת, לא נותן לפחד לנהל אותו, בטח לא הפחד ממה אנשים יחשבו עליו, מה יגידו השכנים, שזה לא משהו מובן מאליו, בעיקר בהתחשב מהמקום ממנו הוא בא.
 
ואכן הוא הרבה יותר מתאים לאח הגדול

מאשר למפלגה פוליטית אשר רצה לכנסת בשם מפלגת הכלכלה
והוא עוד סחף את אח שלו גם להרפתקה הזאת

אין לו כרגע מה להפסיד. הוא הפסיד המון כסף במירוץ המטופש הזה לבחירות. כאן הוא יכול רק להרוויח. לא יודעת אם את המיליון, אבל בהחלט את אהדת חלק מהצופים ולבחירות הבאות הוא יכול לגשת שוב כשהוא כבר מוכר ומפורסם ואז הוא יפסיד שוב פעם את כל מה שהוא הרוויח אם בכלל וכך חוזר חלילה

אני בכלל לא מבינה מה ההשוואה לתמיר. לא דומה כלל וכלל. אם כבר הוא מזכיר טיפה בהתנהלות שלו את ג'קי. כמובן שהוא הרבה יותר אינטליגנטי מג'קי ובעל שפה רהוטה וגם וורבליות יוצאת מן הכלל, אבל משהו בהתנהלות שלו עם שלי ועם כל השאר מזכירה את ג'קי בלבד.
 
זה הוא שיזם או האח שלו?

מעניין איזה טיפוס האח, אולי יילך לעונה הבאה? נראה לי שמי שהצביע להם עשה את זה כהצבעת מחאה או בשביל הקטע, כמו להצביע למיפלגת הפיראטים (אגב, באיזשהו קיבוץ התברר שהצביעו לפיראטים 22% מחברי הקיבוץ! בבדיקה חוזרת התברר שהם הצביעו ללפיד וועדת הבחירות טעתה).
את ג'קי לא ראיתי בככל אז אין לי מושג. נראה לי שאנחנו לא פעם מחפשים דימיון בין מתמודדים לדיירי עבר, זה האלירז החדש, ההיא על תקן גואל, זו חיקוי שפרה וכולי. דרך לסווג אותם.
 
זה הוא היוזם

אני לא זוכרת למי הוא סיפר את זה, אבל הוא סיפר שהוא היה ההרפתקן בבית ותמיד סחב איתו את אח שלו להרפתקאות הפיננסיות שלו. ואמא שלו הייתה מורטת לעצמה את השערות ומתעצבנת על כי הוא סוחב את אח שלו לכל השטויות שלו

אני מאמינה שתמיד יהיו אנשים שיצביעו למפלגות הכי הזויות שיש, גם מתוך זה שהם מיואשים מהמצב הכללי ואין להם למי להצביע, אז כדי לא לשים פתק לבן, הם פשוט בוחרים במפלגה הכי הזויה שיש ומצביעים עבורה.
טוב, מאחר ולא ראית עונות קודמות, אז אני קצת יכולה להבין עכשיו את ההתלהבות שלך מבני

אני פחות נלהבת ממך, כי אני מזכה אצל בני כל מיני דפוסים של מתמודדי עבר, ולכן זה קצת מפריע לי. אבל בגדול, אני מחבבת אותו כל זמן שהוא עסוק ביצירה והפעלה של הדיירים.
 
למעלה