מבקשת להעלות סוגיה לדיון

התראיינתי לירחון "עולם האישה"

הסכמתי להתראיין לעיתון הנ"ל ולערוך את הפריסות הללו ולו בגלל הפרסום. לעיתון הזה יש תפוצה ענקית ועל כן הסכמתי במסגרת זו לחרוג קצת מהכללים שלי שהם בעיקר לא לפרוס על צד שלישי שלא בנוכחותו ולא בהסכמתו. במקרה הנ"ל - אהוד ונילי, מש' רוזנבלום, שרון ויואב - אני מניחה שעצם העובדה שהם סלבריטאים וממילא כל חייהם מרוחים בכל עיתון נותן כמעין לגיטימציה... לגבי הפריסה שערכתי למדינה. אני לא הייתי שמה את כל יהבי עליה. מדובר בפריסה קטנה ולא ממוקדת במיוחד ובכלל גם הכתבת הדגישה שהכל צריך להיות קליל. נו גם כאן חרגתי קצת מהכללים שלי ובכל זאת עשיתי זאת. בפריסה למדינה אני לא חושבת שחלילה פגעתי כאן במישהו. מה שכן ביקשתי מהכתבת לנקוט במילים כלליות ולא חד משמעיות כיוון שזה אופי הפריסה. כללי. דבר נוסף: הראיון כפי שמוצג כאן לא התנהל כך במציאות. היא קיבלה ממני דיסק ובו כל הפריסות שהכנתי מבעוד מועד מהבית ומארבעה דפי וורד מלאים ומפורטים יצאו ארבעה טורים קצרצרים. היא לקחה, ערכה וניסחה כפי שהיא ראתה לנכון על מנת שזה יהיה מעניין יותר (הכתבה פורסמה במסגרת גליון ינואר לכבוד השנה החדשה). כשהגעתי אליה כביכול לראיון עסקנו בפריסות אישיות עבורה... אלה מה ?!
 

צוף3

New member
אסנתי טוב לראות אותך סוף סוף :)

בשביל הפרסום זה שווה, ואם מתייחסים לזה בקלילות אז אפשר ל"שחק" עם הקלפים בהמון אופנים. כמו שיש פריסות בפורים, שהן קצת פחות רציניות ומהותיות ואז יש מקום לשאול גם שאלות שבדרך כלל לא היה עולה על דעתי לפרש... אחלה כתבה!!!
 
תודה ../images/Emo9.gif

חשוב לציין כי בכתבה התראיינו מיסטיקנים נוספים כגון ד"ר ירון זפרן וסנה (סליחה עם השאר שאינני זוכרת את שמותיהם). למען האמת יכולתי בכלל לא להיפגש עם הכתבת. כאשר נפגשנו כאמור זה היה בשבילה ולמענה - פריסות אישיות שלה, שלא היה להן זכר בכתבה (מעניין למה
) אני התייחסתי לזה כמו לפריסות שאני עורכת בערבי מיסטיקה שאני מנחה. אני תמיד מסבירה כי הפריסות הללו הן על קצה המזלג ונא לא לשאול שאלות הרות גורל כיוון שההבדל בין פריסה אחת בערב מיסטי לפריסה בייעוץ מלא הוא כהבדל בין שמיים לארץ.
 

batgalim

New member
סגולה יקרה ../images/Emo140.gif

עפ"י קריאה בכתבה, נראה שהשאלה שלי נענתה, ושאכן אפשר וניתן לפתוח בקלפים על נושאים מדיניים. איני יודעת מתי נעשתה הכתבה, אך נראה שתוצאות הפריסות שעשית התגלו כמדויקות להפליא... האם תוכלי לשתף בפורום לגבי סוג הפריסות, ולמה התייחסת בפירושים? תודה
 
למרבית השאלות ערכתי את הפריסה

הקלטית שלי. אני מאוד אוהבת את הפריסה הזו ולי באופן אישי היא נותנת מספיק נקודות על מנת לראות את תמונת המצב המלאה. הכתבה פורסמה בגליון ינואר 2004. את הפריסות ערכתי במהלך דצמבר כאשר תחמתי את השאלות בשנה הקרובה. למה כוונתך בשאלה "למה התייחסת בפירושים?" אגב. אני חייבת לציין שכיוון שזו הפעם הראשונה שאני משיבה לשאלות באופן הזה אזיי התייעצתי אפילו עם שני חברים יקרים לי על מנת לדעת שאני אכן בכיוון הנכון. למזלי - ולמזלו של האגו שלי
- הם אישרו את שפרשתי מלכתחילה.
 

batgalim

New member
לסגולה - ../images/Emo39.gif

שאלתי "למה התייחסת בפירושים" - מתייחסת לכך שכתבת שלשמעון פרס או לאשתו תהיה בעיה בלב - מבלי להציג את הקלף, או לגבי ערפאת וסופו הפוליטי או הפיסי... או למשל - ניתוק יחסים פוליטיים עם מצרים או ירדן - האם פרסת את הקשר של ישראל לכל אחת מהמדינות הללו בנפרד? (כי יצא הקלף 8 גביעים, אז איך ידעת להתייחס דווקא לארצות אלו?) הנושא מרתק אותי יותר ויותר... אשמח אם תוכלי להשיב לי על שאלות אלו.
 
אני אבדוק אצלי אם שמרתי את הפריסות

המקוריות - זאת אומרת מה ששלחתי לה עם כל העמדות והקלפים הספציפים שיצאו. אם שמרתי אזיי אוכל להשיב לך בשמחה על כל שאלותייך.
 
מצטערת מאוד אך לא מצאתי את הקובץ

כנראה שמחקתי אותו. אני יכולה לאמר לך בהחלט כי כאשר נתקלתי בבעיה כלשהי בפריסה הוצאתי קלף הבהרה או שיצאתי עם פריסה נוספת להבהרה שלמה. אם את רוצה את מוזמנת בהחלט לשאול ולפרוס וננסה לנתח ביחד. מה דעתך ? השאלות שאני שאלתי הן לגבי התפתחות בשנה הקרובה - למדינה וכו'.
 

batgalim

New member
תודה אסנת ../images/Emo13.gif

בהחלט אעשה זאת בקרוב ואביא את הפריסה לדיון בפורום
 

צ ל י ל 8

New member
תודה שהעלת את הכתבה אסנת

(אוף מה שכתבתי קודם נעלם..) אני בכל זאת חושבת שזה שונה לגמרי אם אדם שואל על חייו האישיים, מה עליו לעשות וכיצד עליו לנהוג, מאשר לשאול על נושאים כלל ארציים או כלל עולמיים. במקרה זה אני חוששת שזה פשוט ניבוי לשמו. לא שאני חלילה שוללת את מה שאסנת עשתה. זה נחמד לגימיק ולא יותר, אבל צריך גם לחקת דברים בפרופורציה...
 
ניסחת יפה. זה בהחלט גימיק מבחינתי.

עשיתי זאת מתוך אינטרס אישי שלי - פרסום בירחון בעל תפוצה עצומה. אני חזרתי ואמרתי לה מס' פעמים - ובגלל זה היא כתבה בכותרת את המשנה שלי בהתייחס לקלפים - שזה נגד העקרונות שלי ואני עושה את זה לשם הפרסום. המצחיק היה שהיא נתנה לי בכיף את הפרסום ושאלה מה עוד אני רוצה להוסיף. היא בעצמה התייחסה לזה בחיוך. כמובן שעם הפריסות שלה זה היה אחרת לגמריי :)
 

צ ל י ל 8

New member
חחח.. זה תמיד ככה

אנשים כביכול מציגים בזווית לא כ"כ בהירה את עצם ההתעסקות במיסטיקה בכלי התקשורת ולגבי ניבוי של מה עתיד להתרחש בארת ובעולם. (למרות שלפעמים קורים מקרים ממש ממש מדוייקם). אבל כשזה מגיע אל חייהם האישיים, פתאום זה הופך להיות דבר קדוש ומלא סקרנות. מילא. ברור לי שהחלק שלך בכתבה הי הפרסום-וזה לגיטימי לגמרי בעיניי. מה עושים כדי לספק את סקרנות הקוראים, ואם גם להתפרסם באמצעות זאת-בכיף
ובכל זאת-כתבת שלכל שאלה עשית את הקלטית.. את לא חושבת שזה קצת יותר מדיי בשביל שאלות שכאלה? אני הייתי מוצציאה מקסימום 3 קלפים ודי. הייתי אומרת שממש השקעת בכך זמן ואנרגיה. וחבל שהכתבה קצרה כ"כ מלהכיל את כל מה שאת בטח אמרת
 
בדיוק להיפך !!

את הפריסות עשיתי עם עצמי ובזמן הפנוי שלי. הקדשתי לכך המון המון זמן ואנרגיה בבחינת - אם כבר אז כבר. זאת אומרת שלושה קלפים לא נותנים כמעט כלום בעוד 10 קלפים נותנים הרבה יותר. עשיתי גם פריסות זוגיות במקביל וכן הוצאתי קלפי הבהרה כשצריך. אמנם זה מנוגד לעקרונות שלי אבל אם אני כבר עושה את זה אז אני מקדישה את כל האנרגיה האפשרית על מנת שאוכל לתת תשובות מדויקות ונכונות עד כמה שרק אפשר.
 

צ ל י ל 8

New member
בוקר טוב אסנת

בכתבה, בשאלות הראשונות, מצויין שיצא לך קלף אחד בלבד לכל שאלה. האם באמת הוצאת קלף אחד, או שהכתבת "בחרה" סתם קלף בתוך מה שיצא לך?
 
כבר כתבתי שהכנתי לכל שאלה את

הפריסה הקלטית שלי ובנוסף במידת הצורך קלף או פריסת הבהרה. היא בחרה קלף אחד מכל מה שיצא לי. בהחלט כן.
 
למעלה