הסבר
זה המוסך שבעקבות הטיפול "המסור" שלו נדדתי לתל אביב לטפל באופנוע שלי. ולא תגיד אופנוע אקזוטי, כולו GPZ (זה מה שהיה לי אז) חלק מהבעיות: טיפול שלא החליפו בו אטמים למרות שהיצרן מחייב, כתוצאה מכך נזילות שהמוסך התנער מהאחריות להן. כל פנצ'ר מחוייב אצלם בהחלפת צמיג (ולא משנה מה אומרים לך בהתחלה)- דבר שמספרים לך רק אחרי שמסירים את הצמיג ואתה שבוי שלהם. למעשה, כשאני חושב על זה, כמעט כל בעיה מחייבת החלפת מכלול... מחירים גבוהים. עבודה לא משהו. תוודא לפני שאתה מכניס ZX9, שיש להם את החלפים (ואת הידע)... אה, כן, לא כל בעל מוניטין ממועדון האופנועים הוא בעל ידע, או נטול אינטרסים...