בקיצור, אני מבין
שאתה עדין חושב שאתה צודק? וגם שאתה חושב שהיא נתנה תשובה נכונה? טוב, יש לך בעיה לוגית. אם אתה מקבל את תשובת XB70 אתה טעית. לפחות זה צריך להיות ברור לך. הויכוח שלנו היה אך ורק אם דריפטר משנה את קצב הטיפוס שלו בהמראה ברוח גרדיאנטית בין אף וגב. והתשובה החד משמעית היא כן. האם זה יותר "מהותי" או "יותר מורגש" ב C17? האמת, לא איכפת לי, ולא התווכחתי על זה, חוצמזה גם שם רלוונטי מהירות VY ולא משקל המטוס או הגרר שלו, כמו שטענת. אז נכון שרוב המטוסים היותר כבדים הם עם VY יותר גדול, אבל יש גם להיפך. מה שדודי "חש" לגבי קצב טיפוס עם רוח אף ורוח גב זאת עובדה, והטענה שלך שזה "לא יכול להיות" (שנגדה כתבתי) פשוט לא נכונה, כמו שהדיון בפורום קלה מראה.