מה אתם שומעים עכשיו?

YEEZUS

New member
אני חייב להגיד ש-Brooklyn Baby ממש תפס אותי.

לא התלהבתי בהתחלה, אבל אני מוצא את עצמי שומע אותו המון השבוע.
הכל כל כך במקום וכל כך מרגש. גם הסוף, כשהזמר מתחיל לשיר איתה, זו הייתה בחירה כל כך קטנה אבל משמעותית. בדיוק מה שהשיר הזה צריך.
 

2Dirrty4U

New member
זה אלבום שעוזר לאנשים עם בעיות שינה?

או שהוא לא מרדים כמו רוב המוזיקה שהיא עושה?
 

YEEZUS

New member
אין כאן שירים קצביים חוץ מ-West Coast.

לא סיימתי עדיין לשמוע, אבל באופן כללי האלבום מלא בשירים באווירת יום הזיכרון לרצח העם הארמני.
אלבום טוב לחורף ולמצבים שבא לך לשמוע משהו שקט יותר, אבל בכל מצב אחר הוא כבד לחלוטין. הוא לא פופי כמו הקודם, אבל אני חושב שהיא התעלתה על עצמה.

אז לשאלתך - כן.
 

ערן1987

New member
Sia - Chandelier live @ Seth Meyers

אז סיה הופיעה שלשום בתוכנית הלילה של סת' מאיירס ועשתה מעין שיחזור להופעה שלה אצל אלן דג'נרס, רק הפעם עם כוכבת אורחת שגורמת להרגיש כאילו היא אילתרה הכל תוך כדי תנועה, תרתי משמע.

כל הכבוד לחברת התקליטים של סיה שהסכימה שהיא לא תצטרך להופיע ממש כדי לקדם את האלבום החדש שלה ובכל זאת גורמים לה להופיע - זה לא ברור מאליו (כי זו בכל זאת חברת תקליטים גדולה) והם מצליחים לפתור את העניין הזה, לפחות בינתיים, בצורה מאוד מקורית, אבל זה לא ממש עובד, לפחות לא עכשיו. סיה לא שרה הרבה וכשהיא כן עושה את זה היא מזייפת לא מעט, וחבל. בקיצור, אני מת על השיר הזה, כרגע הוא שיר השנה שלי, אבל ההופעות שלה איתו בטלוויזיה הן על הפנים (ובמקרה של סת' זה תרתי משמע ככה).
 

2Dirrty4U

New member
ברשותך אני אצטט משהו שכתבתי בפורום אחר

אויי איך אני שונאת את המשחקים שלה של ה-"don't look at me". היא פטתית ועלובה! (לא רואה מה מקורי בזה)
שתחפור עד מחר על "פוביה מקהל" - I call bullshit! אם הייתה לה פחד מקהל ואנשים היא לא הייתה משתתפת בעונה הראשונה של דה וויס עם כריסטינה אגילרה ויושבת לצידה על הכסא האדום בפריים טיים של אמריקה!

אין בה שום דבר טוב ואני לא מבינה על מה כולם עפים עלייה!
מאז שכריסטינה גילתה אותה היא הפכה לפרוצת התעשייה שעובדת עם כל העובר והשב.
הקול שלה מעצבן, המבטא שלה לא מובן, ההופעות שלה גימיקיות ופתטיות ואפילו בתור כותבת שירים היא ככה-ככה עם הכתיבה המשעממת והבסיסית הזאת שלה.

ואני רק שואלת את עצמי - מי נותן לה במה?
הא כן.. תוכניות אירוח


ולגבי ההופעה עצמה: זה נראה כמו פרודיה גרועה שצילמו בבית משוגעים מה גם שרוב השיר זה פלייבק פרי-רקורדד.
עלוב!
 

ערן1987

New member
זה לא שיש לה פוביה מהקהל

היא הרי הייתה מופיעה במשך שנים על גבי שנים ויש לה אפילו אלבום בהופעה חיה - גילו לה לפני כמה שנים איזושהי מחלה שאני לא זוכר ת'שם שלה (יש את השם שלה בערך של סיה בוויקיפדיה) שברגעי לחץ העיניים שלה כאילו יוצאות מהמקום וזה נראה כמו הדבר הכי לא נעים בעולם, במיוחד לא לאמן, כל אמן, שחושף את הנשמה שלו ככה מול הקהל. זה לא משהו שגילו אתמול אבל זה גם לא משהו שגילו בתחילת הדרך שלה.
 

2Dirrty4U

New member
היו סיפורים על פוביה מקהל והיו סיפורים

על זה שהיא לא רוצה פרוסום ובתכלס היא רק מחפשת צומי.
אם יש לה בעיה עם הלחץ שלה בעיניים אז היא גם תתחתן עם שקית נייר על הראש? אני מאוד מקווה שכן!

זה הכל חרטא!
עוד דרך למשוך תשומת לב והיא דוחה אותי!
 

ערן1987

New member
אצטט את וויקיפדיה, הכי טוב

"She cited extreme lethargy and panic attacks and considered retiring permanently from performing and touring.[67] According to her Twitter account, she was diagnosed with Graves' disease – an autoimmune disorder with an over-active thyroid."

כנראה שהמחלה הייתה חבויה כל הזמן הזה והלחץ מההופעות רק "העיר" את המחלה, או שהוא מחמיר אותה או משהו כזה. ואני ממש לא חושב שזו דרך למשוך תשומת לב כי היא הרי אחת מהיוצרות הכי פופולאריות בעולם בשנים האחרונות, מלא אמנים מהשורה הראשונה רוצים לעבוד איתה - אז שתתחבא מהעולם? היא לא מנסה "להשתגע" כמו ליידי גאגא, היא מנסה (לפחות איך שאני רואה את זה) לספק את ליטרת הבשר שלה לקהל שלה ולחברת התקליטים ולדעתי היא עושה את זה בדרך מאוד מקורית (גם אם לא תמיד מוצלחת).
 

2Dirrty4U

New member
כן רק איזה הופעות?

זה לא שהיא קרעה את העולם בסיבוב הופעות עולמי ארוך ומתיש שהעיר אצלה את המחלה ופתאום היא לא יכולה להופיע יותר עם פרצוף חשוף.

מאז שהיא התחילה לקדם את האלבום היא פשוט החליטה שהיא לא רוצה שיראו לה את הפנים. זה התחיל מהעטיפה המגוכחת של האלבום, הקליפ וכמובן ההצגה שלה בהופעות. הכי גימיק שיווקי.
ולפני זה, להזכירך, היא הייתה בסדר גמור, בלי תירוצים של מחלות למיניהן וסיפורי כיסוי.
 

DAN1EL

New member
הביישנות וחרדת הקהל זה משהו שהיא מתמודדת

איתו עוד קודם, ולראיה את יכולה לצפות בראיון שצירפתי ולקרוא ראיונות אחרים איתה מזמנים קודמים.

דברים יכולים להחמיר עם הזמן, את יודעת.
 
למעלה