מה הבעיה שלכם ???



מת על האמותיקן הזה
יש בכרטיס שלי המון תמונות יחסית לרוב הגולשים בתפוז..לחברים שלי יש גישה ליותר תמונות כמובן
בכל מקרה, אני צמוד לחדשה שלי, היא מאוד מאוד צעירה, קומפקטית, רעננה, נשמעת לי נהדר אבל כשצריך מדריכה אותי לנהוג טוב יותר (תרתי משמע
) וגם כולם מסביב אמרו לי שעד עכשיו היא הכי טובה ושאנו נראים מעולה יחד. לכן כל הלבבות...אני שוב מאוהב
בקרוב יהיו עוד המון המון תמונות..מקווה שלא ימאס לאנשים פה כל הדביקות והפוצימוצי
http://www.youtube.com/watch?v=BWf-eARnf6U
 

ק י ק ה

New member
תראה

קודם כל לא סיפרת את כל הסיפור בהתחלה... הוספת את עיניין הכביש מאוחר יותר. דבר שני - אם אדם זר היה צועק או פונה לבת שלי בנוכחותי הרבה זמן לא היה נשאר לו לחיות. דבר שלישי - אין לך ילדים ואין לך חצי מושג מה זה לגדל ילדים והקביעה שלך לגביהם לי, עשתה בעעעע רביעי - אתה לא מוסמך לקבוע דבר על התנהגות ילדים מהסתכלות של חצי שעה / שעה (מתפרעים / מופרעים) או על חינוך ההורים מבלי להכיר את כל הסיפור. בעיניי שילדים משתוללים הם נהנים, וכייף להם. אתה בעצמך שפטת סיטואציה ועכשיו מלין על זה ששופטים אותך.... בכלל כל השרשור שלך התייחס לזה שהתפרעו בקופת חולים, פתאום תפס מפנה לריצה לכביש (שהפך להיות העיקר ששכחת לציין בהתחלה) הפוסל במומו פוסל... אין פה התלהמות - זכות כולנו להביע את דעתינו. להפגע או להעלב זה עיניין של בחירה.
 
אהבתי

שלא מקובל עליך שאדם זר פונה לילדה שלך בנוכחותך כלומר "עושה מה בראש שלו" וכן מקובל עליך, אין לך בעיה מיוחדת להרוג אותו כלומר לרצוח ולהסתבך בפלילים. אחלה גישה, מה שמותר לך אסור לאחר, דין האחד לא כדין האחר, מקסים.
 
תנהגי כמוני

ותסנני את מה שלא מתאים לך את חשובת שאני קורא כאן הכל? יש כאלה שאין לי סבלנות אליהם אז לא קורא/מתעלם אבל בניגוד אליך אין לי בעיה איתם, שיכתבו מה שבא להם, זאת בעיה שלי.
 

ק י ק ה

New member
יה

לא חשבתי להסתבך בפלילים.... פעם הבאה אשים מרכאות - יהיה לך יותר קל להבין מה סלנג ומה לא.
 
על הסעיף השני

גם לי יצא להוציא בכוח סביר ילדה בת כשנה, שנה וחצי שהתפרצה לכביש וזה מול אמא שלה שאולי לא שמה לב באותה שניה היא שמה לב כשהילדה ברחה אליה בבכי היסטרי מהאיש הזר והיא דווקא די הבינה את זה כשילד לא שלך מתפרץ לכביש או מטפס על חלון גבוה, דברים כאלה זכותך ואף חובתך לצעוק או להעיר לו ובד"כ ההורים נוטים להזדהות עם האיש הזר
 

שירה BIRA

New member
אני אגיד לך מה הבעיה שלי.

מבלי לקרוא את כל התגובות שקיבלת (בשעה הזו, גם את ההודעה שלך התקשיתי לקרוא
) 1. בהודעה המקורית שלך, כתבת שהילדים התפרעו בקופת החולים. כל הסיפור על הכביש והסכנה לחייהם הוספת רק לאחר מכן. 2. אין זה מתפקידך לצעוק (לחנך) ילדים של מישהו אחר, בדיוק כפי שאין זה מתפקידך לדאוג להם למזון, לבוש או כל דבר אחר. אם ההתנהגות שלהם מפריעה לך, עומדות בפניך 4 אפשרויות: * לדבר עם האמא. * לבקש ממישהו בקופ"ח שידבר עם האמא. * לעזוב את המקום. * לסבול בשקט 3. כשכתבתי שדבריך אומרים עליך הכל התכוונתי למכלול, הכינויים בהם השתמשת "מפלצות" , "ילדים מופרעים" וכן, גם העובדה שבחרת לצעוק עליהם. אז אולי הגזמתי וזה לא אומר עלייך הכל, אבל זה אומר הרבה. 4. סיפור קטן - יש לי אחיינית (בת 8) שאני אוספת מדי פעם מבית הספר ומסיעה לביתה. לאחיינית שלי יש חבר לכיתה שביקש ממני מספר פעמים להסיע גם אותו , עד שבשלב כלשהו זה כבר נהיה הסדר קבוע שאני מסיעה אותו (יחד עם האחיינית שלי). חשוב לי לציין שאני מכירה את הילד, אבל לא מכירה את הוריו, הם אף פעם לא פנו אליי וביקשו שאסיע את בנם. פעם אחת, בדרכי לאסוף את האחיינית שלי כמעט ופגע בי רכב אחר, דבר זה גרם לי לחשוב מה יקרה אם חלילה תקרה תאונה בזמן שאני מסיעה את הילד הנוסף... מאותו הרגע הפסקתי להסיע את הילד (הסברתי לו מדוע) וגם בימים שירד גשם זלעפות התעקשתי (עם כל הקושי שבדבר) שהילד ילך ברגל לביתו. אין זה מתפקידי לדאוג לילד, בשביל זה יש לו הורים .
 

goldmoon

New member
למה לא לדבר עם ההורים שלו?

שיהיו מודעים לכך שאת לוקחת אותו, ומודעים לסיכון. אם הם יסכימו - לא יוכלו לבוא אליך בטענות אחר כך. נאה לי עדיף מאשר להשאיר את הילד ללכת ברגל לגשם. עשית מעשה טוב בכך שלקחת אותו ונראה לי חבל מאוד שהפסקת.
 

Melen cholya

New member
פשוט מאד

אם היית כותב בצורה הזו מהתחלה, היו יורדים עליך על דברים אחרים .
 
אני מניח

זה מצחיק אבל עיקר הדברים היו בעיני ההרהור על הבאת הילדים ועד כמה יש לנו שליטה על החינוך שלהם ולאו דווקא המקרה עצמו. אבל כנראה אנשים רוצים להביא את דעתם בכל מחיר, גם בהתלהמות מיותרת.
 

Melen cholya

New member
תדייק במטותא

האנשים בפורום *הזה* אוהבים להשמיע את דעתם (לרוב הטיפשית) ולחשוב עצמם מינימום איינשטיין בכל תחום כזה או אחר. יום אחד זה יעבור להם, ובאותה הזדמנות הם יסיימו את ההתפתחות שלהם ויתבגרו סוף סוף ...
 
התחושה שאני קיבלתי

זה שהרבה אנשים פה מנסים לשחק אותה יותר "נאורים" ממני ויותר "הורים טובים" ונורא נורא רגישים ובכלל הם לקחו את זה שהרמתי את הקול על הילד באופן אישי. אחר כך טענו ( גברת שירה BIRA המעצבנת ואחרים ) שהמצאתי את הסיפור על הכביש. האמת היא שזה ממש לא היה האישיו בעיני. לכן לא ציינתי את זה מלכתחילה. מה שכן היה האישיו בעיניהם זה שזה ממש ממש ממש לא בסדר לצעוק על ילדים של אחרים. שכל אחד צריך להתעסק בעניינו וזהו. ושאני פויה של בן אדם ואסור לי לעולם ( ever never ! ) להביא ילדים, מקסימום כלב. אני מבין שאותם אנשים רוצים להביא לעולם ילדים מפונקים ואגואיסטים שגדלים בחממה ושאסור להעיר להם בשום פנים ואופן. כך שאני ממש מרחם על המורה שתגער בהם על כך שהם לא הכינו שיעורי בית. כמו כן , הם רוצים חברה אגואיסטית - כזו שאף אחד לא עוזר לשני. כזו שאם מישהו יראה את הילד שלהם מטפס על עמוד חשמל - אסור להעיר לו ! עדיף שהוא יתחשמל מאשר שציפור נפשו תפגע. בקיצור יש פה צביעות מגעילה וצורת חשיבה שאני ממש ממש לא מבין אותה - אלא אם כן חושבים מהתחת.
 
למעלה